Chciałbym ostrzec wszystkich przed akcjami promocyjnymi od LG, niestety firma nie wywiązuję się z obiecanych nagród i nie potrafi się kontaktować nawet z koordynatorem takich promocji.
Zacznę od początku. Na początku tego roku postanowiłem zmienić wysłużony już monitor i wybrałem LG.
Dodatkowo była również promocja ->
//lgwatchdogs2.com (nie wiem, czy link jest w dalszym ciągu aktywny). Mój model "łapał się" na otrzymanie 34 puszek napoju Sprite oraz + kod The Watch Dogs 2. Sprawdziłem na stronie, czy nagrody są dostępne i wysłałem zgłoszenie. Kod na grę dostałem od razu, ale co dodatkowego bonusu z puszkami firma nie wywiązała się. Tu od razu wspomnę, że nie zależy mi na tej nagrodzie jakoś specjalnie, ale skoro ktoś obiecuję, że powinienem otrzymać również tę część bonusu to należy się z tego wywiązać (tym bardziej, że nagrody były dostępne w momencie wysłania zgłoszenia),
Po ~miesiącu z powodu braku otrzymania drugiej części nagrody postanowiłem złożyć reklamację i skontaktować się z nimi poprzez fanpage na facebooku.
30 stycznia
...i tu co ciekawe koordynator skontaktował się ze mną używając e-maila: no-reply@lgwatchdogs2.com czego dopatrzyłem się później :D
14 marca
...a więc podsumowując. Korespondencja ciągnie się od prawie pół roku, a tak duża firma nie potrafi rozwiązać błahej sytuacji. Skoro komunikacja między koordynatorem promocji, a firmą LG tak działa to strach wysłać coś do serwisowania w ramach gwarancji. ...i tak jak wspomniałem nie zależy mi dodatkowym bonusie, ale skoro firma taką akcję organizuję to moim zdaniem powinna się wywiązać, dzięki jakości obsługi w takich przypadkach buduję się wizerunek firmy.
Monitor póki co działa bezawaryjnie, ale do kolejnych takich akcji organizowanych przez LG proponuję podejść z przymrużeniem oka, a na pewno nie brać pod uwagę jako główny czynnik zakupowy - dlatego postanowiłem się też podzielić z Wami swoim doświadczeniem, Z ciekawości będę się przypominał co miesiąc, zobaczymy, czy będziemy świętować rocznicę korespondencji :)