Media Expert chciał nagrodzić dzieci za dobre stopnie. Ale za to, co...
To naprawdę mogła być fajna akcja marketingowa. Słyszeliście? Jedna największych sieci elektromarketów postanowiła wypłacać 5 złotych premii, za każdą piątkę i szóstkę na świadectwie dziecka. Dzięki pokazaniu świadectwa z czerwonym paskiem można było liczyć na ponad 50 złotych rabatu...
PawelG1193 z- #
- 104
- Odpowiedz
Komentarze (104)
najlepsze
@ConanLibrarian: mam nadzieję że i tej sprawie przyjrzy się UOKiK
moim zdaniem reklama wprowadzała w błąd i nie jest istotne jakie zapisy były w regulaminie promocji,główne warunki powinny być przedstawione w reklamie
https://youtu.be/YyzmLJVYtqk?t=59s
Idiotów nie brakuje nadal.
Dziesiątki lat edukacji za pomocą punktów za paliwo , promocji sklepowych , piramid finansowych ,garnków sprzedawanych na pokazach , wyłudzeń na wnuczka i setek innych akcji i jak krew w piach.
I nadal debile po usłyszeniu reklamy biegną stadem bez przewodnika do sklepu.
Byłem w tym sklepie wczoraj po jakiś drobiazg - nawet mi do głowy by nie przyszło zabierać świadectwo dziecka i pytać
Nie podoba mi się takie podejście ME i ich reklama jednak problem nie dotyczy tylko ME ale wszystkich reklam. Zauważ reklamy samochodów gdzie wg których auto można kupić już za x zł gdzie x to połowa ceny bo na resztę dostaniesz kredyt. A