"SAM z Usterką", czyli pomoc w walce z serwisem.
Inicjatywa "Sam z Usterką" zrzeszająca osoby walczące z niepoważnymi decyzjami serwisów firmy Samsung. W najbliższym czasie strona ma zamiar rozszerzyć swoją działalność i starać się pomagać użytkownikom sprzętów innych firm podczas nierównych batalii z serwisem.
mrost13 z- #
- #
- #
- #
- #
- 3
- Odpowiedz
Komentarze (3)
najlepsze
Dodam tylko że telefon był w serwisie 8 razy i nie przyjmował żadnych logicznych argumentów, a rzecznik praw konsumenta poradził bym nie walczył z producentem tylko z... Google :) Niekompetencja urzędasów
Póki co cała inicjatywa działała na Facebook, ale czas poszerzyć grono odbiorców ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A co do pomocy- zapraszam do powiązanych linków, tam jest dostępna obecna historia pomocy ( ͡° ͜ʖ ͡°)