Zaczynamy: Mozart - Mała nocna muzyka, w basie Haydn - andante z symfonii Niespodzianka, dochodzi Beethoven z Odą do radości z IX symfonii, a w basie Mendelssohn z fragmentami Snu nocy letniej. Mozart przechodzi w Dworaka i jego Humoreskę, pojawia sie Wagner, ale cięzko mi powiedzieć co to jest. Od 0:20 przewodnią melodią jest główny temat z Koncertu fortepianowego b-moll Czajkowskiego, wyżej mamy Saint Seansa z Łabędziem z Karnawału zwierząt,
@Tiboo: Musieli dokonać dużej ekwilibrystyki żeby uzyskać jako taką harmonię. Dla przykładu: Dla Elizy Beethovena w oryginale jest w tonacji A-dur, a tutaj w f minorowej i ma w tej samej skali harmonizować z Solfeggietto Bacha młodszego, która w oryginale jest w tonacji c-moll. Wyszło w sumie dosyć zgrabnie.
@adidanziger: W 5 min. wygrzebane z Wiki. Utwór "Dla Elizy" napisany jest w skali A-moll (minorowej) - pierwsza część, dopiero druga część przechodzi w skalę durową F-dur (majorową). Prawie ci się udało, ale twoja wiedza chyba zaczyna trącić lekko myszką.
@kotos00: Zwykle tak nazywają połącznie utworów w jedno. Często się tym spotykam, łączą np. jakiegoś rapera z muzyką z gry Donkey kong country i o dziwo brzmi całkiem, całkiem. ( ͡°ʖ̯͡°)
@kotos00: powiedziałbym, że tutaj mamy doczynienia z mixem mashupu z medleyem. Medley to łączenie różnych utworów w jeden (na yt popularne są medleye jednej grupy, np. The Police medley), a tutaj różne motywy są na siebie nałożone.
Komentarze (43)
najlepsze
Zaczynamy: Mozart - Mała nocna muzyka, w basie Haydn - andante z symfonii Niespodzianka, dochodzi Beethoven z Odą do radości z IX symfonii, a w basie Mendelssohn z fragmentami Snu nocy letniej. Mozart przechodzi w Dworaka i jego Humoreskę, pojawia sie Wagner, ale cięzko mi powiedzieć co to jest. Od 0:20 przewodnią melodią jest główny temat z Koncertu fortepianowego b-moll Czajkowskiego, wyżej mamy Saint Seansa z Łabędziem z Karnawału zwierząt,
Musieli dokonać dużej ekwilibrystyki żeby uzyskać jako taką harmonię. Dla przykładu: Dla Elizy Beethovena w oryginale jest w tonacji A-dur, a tutaj w f minorowej i ma w tej samej skali harmonizować z Solfeggietto Bacha młodszego, która w oryginale jest w tonacji c-moll.
Wyszło w sumie dosyć zgrabnie.