Jak powinno dbać się o klienta.

Pewien Rosjanin przebywał w hotelu w Amsterdamie. Zostawił coś w pokoju hotelowym. Jak myślicie co to było i jak zachowała się obsługa :)

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 83

Pewien Rosjanin przebywał w hotelu w Amsterdamie. Zostawił coś w pokoju hotelowym. Jak myślicie co to było i jak zachowała się obsługa :)

Komentarze (83)
najlepsze
Mieszkalem tydzien w Hiltonie w Amsterdamie. Tym kolo Shipol ( lotnisko ).
O godzinie 6 rano ( prawie jak polska policja ), wsunieto nam pod drzwi koperte z pismem. 100 Euro kary ( nie wolno palic w pokojach ).
Jako
Smialismy sie z tego wtedy. Laczny koszt ze 150 Euro ( 6noclegow ze sniadaniem) wzrosl do 200 Euro poniewaz zrzucilismy sie na kare.
http://rapidshare.com/files/328068941/858.jpg.html
http://www.megaupload.com/?d=O5IMPD6C
http://depositfiles.com/en/files/3esj5d6ou
z wielkim smutkiem pragniemy poinformować Pana, iż w pokoju, który zajmował Pan w okresie od 14 do 20 czerwca 2005 roku w naszym Hotelu w Amsterdamie, znalazło się kilka pozostałości po Pańskim pobycie. Na szczęście - nie chciałbym zbyt nieskromnie dodawać, że głównie dla Pana - ze względu na wysoki profesjonalizm załogi Hotelu, żadna z owych pozostałości nie została znaleziona.
Surowe prawo międzynarodowe oraz niemniej srogie Federacji Rosyjskiej nie dopuszcza transportu wspomnianych pozostałości, dlatego zostały one komisyjnie wypalone przez znalazców, co niniejszym własnoręcznym podpisem potwierdza Kierownik Zmiany p. Henrik V.d. Voogele.
Niniejszą