Moja żona miała nieprzyjemną sytuację z jednym z lekarzy w przychodni. Postanowiłem opisać całą sytuację na portalu ZnanyLekarz.pl
Wystawiłem opinię o lekarzu i zalogowałem się używając konta Facebook, jako jednego z preferowanych form zalogowania.
Opinia ( bez niecenzuralnych słów) była negatywna, ale nie szkalująca. Trafiła ona do kolejki moderatorskiej.
Treść opinii:
I tutaj pierwsze zdziwienie. Dostałem e- maila z serwisu ZnanyLekarz.pl
Odpisałem:
I dzisiaj dostałem coś takiego:
Szlag mnie trafił naprawdę.
Pana opinia została odrzucona, ponieważ Pana konto na Facebooku nie spełniało naszych norm wiarygodności. Zależy nam na tym, aby opinie były dodawane przez realnych Użytkowników, nie zaś z kont założonych jedynie w celu wystawienia opinii. Naszym priorytetem jest prezentowanie jak najbardziej miarodajnych i wiarygodnych opinii, liczymy zatem na Pana zrozumienie.
Mam konto od 2009 roku, coś tam piszę, mam jakiś tam znajomych. Podpisany jestem z imienia i nazwiska, mam zdjęcie w profilu. Należę do grup. Naprawdę nie wiem jak mam uwiarygodnić swoje konto? Zapytałem ich o to i czekam na odpowiedź.
Jak dla mnie to jakiś szczyt absurdu.
Komentarze (5)
najlepsze
"
Dominika Bxxx(ZnanyLekarz.pl)
25 wrz, 14:32
Panie Piotrze, po ponownym przeanalizowaniu całej sprawy, pragnę przeprosić - decyzja Moderatora wydaje się być pomyłką. Podczas wczorajszej korespondencji sugerowałam się jedynie powodem wskazanym przez Moderatora. Pana konto nie powinno zostać zaliczone do niewiarygodnych, ponieważ zawiera podstawowe, a wymagane przez nas informacje do weryfikacji Użytkownika wystawiającego ocenę.
Niestety, z uwagi na to, że opinia