@studentskyyy: Nie wiem czy zauwazyłeś, ale to zawsze jechał ktoś inny. Po 1 każdy ma pilota, który robi rozeznanie trasy. Po 2 każdy powinien mieć takie same warunki raczej. Po 3 jak to sobie wyobrażasz? Chłopka z kartką: 'kierowco uważaj, niebezpieczny zakręt! 10 MNIEJ RATUJE RAJD!!!!'?
Trochę żal tych, którzy się rozbili, bo to wydaje się, że to prawdziwi pasjonaci. Poświęcili pewnie sporo czasu i pieniędzy żeby wystartować, a tu dzwon i radość kibiców (nie oszukujmy się, że widownia nie przyszła zobaczyć co efektowniejsze "dzwony").
@tellet: Jaki budżet? W rajdach amatorskich z własnych kieszeni kupujesz i budujesz rajdówkę, a także naprawiasz po kraksie. Możesz mieć wsparcie jakiegoś sponsora, ale zwykle jest to jednorazowa płatność np za reklamę na aucie. Dodatkowo często nagrody nawet za pierwsze miejsca są dość symboliczne lub w ogóle zamykają się pucharkiem.
@Radbard: Załącznik J do przepisów rajdowych FIA definiuje wszystko co potrzeba łącznie z wzorami budowy klatek bezpieczeństwa. Nie wiem jak teraz ale 10 lat temu klatka homologowana musiała wytrzymać 30 ton statycznego nacisku.
@Radbard: Akurat w tym przypadku klatka w ogóle nie przyjęła uderzenia, jedynie pod koniec gdy auto się położyło na dachu. Jednak bez klatki dach też złożył by się na ledwo kilka-kilkanaście cm max i nic by się nikomu nie stało i tak:)
Komentarze (90)
najlepsze
Edit: i ścierry ;)
Po 1 każdy ma pilota, który robi rozeznanie trasy.
Po 2 każdy powinien mieć takie same warunki raczej.
Po 3 jak to sobie wyobrażasz? Chłopka z kartką: 'kierowco uważaj, niebezpieczny zakręt! 10 MNIEJ RATUJE RAJD!!!!'?
totalnie bez sensu
https://youtu.be/_RqS7G4Nor8