Czyżby w Google Play zmieniało się coś na lepsze pod względem relacji Google - Developerzy?
Przeglądałem dziś pomoc Google Support - juz nie ważne w jakim celu, ale ogólnie odnośnie Google Play i konta Developera i wyskoczyło mi takie cos:
po kliknięciu - wyskoczył czat, i połączyło mnie po chwili z 2 osobami - z czego jeden to był jakiś facet (chyba ze bot) a drugi to chyba zbiorczy DW jako Google Support. Rozmowy nie prowadziłem, bo nie miałem o czym... wiec przeładowałem stronę, czat nadal się pokazywał - ale jako rozłączony już. Na maila swojego dostałem wiadomość treści:
`Hello,
Sorry we got disconnected during our chat today. If you'd prefer to contact us again via chat support, we're available Monday through Friday, 8am-5pm PT. Alternatively, we offer email support 24-7. Just respond to this email and we can pick up where we left off.
Regards,
Artemis
Google Play Developer Support
Did you know we offer chat support in English? Chat with us from Monday through Friday, 8 am to 5 pm PT by going to https://support.google.com/googleplay/android-developer/?hl=en#contact=1`
Czyżby to znaczyło ze Google dopuściło w końcu do jakąkolwiek możliwość kontaktu Developerów z nimi? Może teraz wiele spraw będzie dało się wyjaśnić, za które kiedyś gro ludzi miała po prostu bez ostrzeżeń i możliwości wyjaśnienia blokowane konta... na na probe wyjaśnienia przez mail dostawało się automatyczna odpowiedz bota