Witam wszystkich Wykopowiczów.
Chciałem uprzedzić wszystkich obecnych i przyszłych klientów T-mobile o moim problemie z siecią.
Otóż dnia 29.12.2014 oddałem do serwisu telefon który został uszkodzony z mojej winy (uszkodzony wyświetlacz). Na szczęście telefon posiadał ubezpieczenie więc czemu by nie skorzystać.
Telefon wrócił z naprawy i zostałem powiadomiony o tym SMS'em, że mogę go odebrać. W związku z czym podjechałem do salonu.
Po ok. 15 min w których to Pan coś wypisywał w związku ze zwrotem okazało się że telefonu nie mogę odebrać.
A dlaczego ??
Ponieważ 20.01. skończył się mój okres rozliczeniowy i została wystawiona faktura której to jeszcze nie otrzymałem ani nie zostałem poinformowany o kwocie a warunkiem zwrotu sprzętu, wg regulaminu "bezpieczny telefon", jest uregulowanie wszystkich zaległych i bieżących płatności.
Podsumowując telefonu nie dostanę póki nie zapłacę bieżącej faktury mimo, że termin płatności faktury jest 05.02, a zapłacę na pewno nie wcześniej niż w/w termin ponieważ tak dostaję wypłatę.
Jestem klientem wcześniej Ery teraz T-mobile od 15 lat, posiadam na swoje konto 4 nr i mimo tego T-mobile będzie trzymał mój telefon jako zakładnika, po prostu piękne traktowanie stałego klienta.
Po raz kolejny na wykopie przestrzegam przed siecią T-mobile, która to nowym klientom wszystko a stałym "mamy was gdzieś frajerzy"
Komentarze (1)
najlepsze