Rozśmieszyła mnie i nawet kliknęłam. Tak powinny wyglądać reklamy - pasujące do strony, pomysłowe i mało inwazyjne, a nie wrzeszczące, grające i śpiewające bannery na pół ekranu.
Przykład świetnie zaprojektowanej reklamy, nie mającej na celu zdenerwować internautów a w ciekawy sposób zachęcić do produktu. Wole to niż jakiś ogromny kolorowy baner, którego nie da się wyłączyć mimo najszczerszych chęci.
Hmmmmm to mi się podoba - reklama idealnie się wstrzeliła w społeczność. Ile razy przecież przy cosobotnich wykopaliskach z kotami, tłum ludzi lamentował żeby społeczność kociarzy wykupiła sobie własną domenę WYKOT.PL i tam oceniała koty. Reklama 10/10, naprawdę szacunek - pierwszy raz od wielu miesięcy kliknąłem w reklamę.
MTR jest narzucony przez UKE. Jak wchodziły w Polsce sieci komórkowe, to ze stacjonarnego też płaciłeś wielkie pieniądze za rozmowe, i dzięki temu, ze szły one do operatorów, mogli szybko rozbudowywać infrastrukture. Tak samo jest teraz z Play'em. Ale nie którzy bardzo sie burzą jaki to Play jest zły. Daj Polakowi coś nowego, coś tańszego, to oczywiście że bedzie się burzył, bo jak to...za tanio!
Komentarze (228)
najlepsze
nie wnerwia
jest zabawna
a na wykopie jest tyle kotów że doskonale tu pasuje :)