Witam!
Oto nadszedł czas na otwarcie levelu zaawansowanego WykopowejSekcjiBlendera, a zatem, bez zbędnego pitolenia:
Opis low poly w Polskim kursie blendera:
//www.youtube.com/watch?v=ezhYbfb3m9I
Tutoriale na ten tydzień:
//www.youtube.com/watch?v=MWbyVWthTNs - góry low poly
//www.youtube.com/watch?v=rtO9maU709k - las low poly
//www.youtube.com/watch?v=h5gGkHMBLIU - zwierzęta low poly
Nie ograniczajcie się do robienia jota w jotę ! Eksperymentujcie !
Jako, że nie wszyscy są zaopatrzeni w kombajnowe komputery, chciałbym zacząć od low poly, możliwe, że dla niektórych wyda się to za łatwe, jednak jest w tym większy zamysł i niebawem będą trudniejsze rzeczy, a stworzone obiekty posłużą nam za bazę do tworzenia wspólnej animacji. Polecam przećwiczyć trzeci tutorial - można nabrać wprawy.
Podzielcie się efektami !
Komentarze (7)
najlepsze
Wystarczy, że teksturę trawy wrzucisz na kwadrat. Cząsteczki którymi generujesz włosy pobiorą taki kolor jaki ma tekstura.
Model i reszta na moim blogu: http://blenderuj.pl/efektowna-trawa-w-2-minuty/
<3 Blender
http://blenderuj.pl/efektowna-trawa-w-2-minuty/
Przecież liczba poly ma tutaj najmniejsze znaczenie. Podstawowym problemem jest sam render. Na viewporcie sceny powyżej kilku mln poly uciągnie nawet netbook, nieużywane obiekty można sobie ukrywać itp., tylko co z tego, skoro render podglądu trwałby tydzień.
Opis low poly w Polskim kursie blendera:
http://www.youtube.com/watch?v=ezhYbfb3m9I
Tutoriale