Od moda do Half-Life, po Global Offensive - jak kształtował się Counter-Strike?
![Od moda do Half-Life, po Global Offensive - jak kształtował się Counter-Strike?](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_A7XDR1NzLG9Z9jVICf8bzj99ck0x65Yg,w300h194.jpg)
Od moda do Half-Life, po Global Offensive - jak kształtował się Counter-Strike?
- #
- #
- #
- #
- 30
Od moda do Half-Life, po Global Offensive - jak kształtował się Counter-Strike?
Komentarze (30)
najlepsze
Tak powinien wyglądać ten materiał
Włączyłem ostatnio 1.6 i po minucie wyłączyłem i odinstalowałem ją-kwadratowe postacie,nienaturalne ruchy....w CS GO nastąpił ogromny postęp "wizualny" gry: dym przy strzale,odwzorowanie postaci,fizyka postaci,bronie....dużo wymieniać
http://www.steamcharts.com/search?q=Counter
potem source'a troche, ale jakos nie pyklo bowiem tak jak w 1.5 mechanika gry pozwalala na headshot'y w ten sam sposob jak u swojego poprzednika - troche wyzej celownik niz na defaulcie i wsio - 90% to byly HS'y
Do poczytania http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=275573090[2