Według mnie sklep zachował się prawidłowo, rozumiem klient ma zawszę rację ale przecież no bez jaj zwyzywać sklep za to że nie było jakiejś tam gry?
Typowy cham i burak, mimo że korespondent z Cenegi zachował się profesjonalnie nie ignorując tego maila tylko zainteresował się i chciał dowiedzieć się szczegółów spowodował tylko tym samym więcej obelg. Niepotrzebna była tylko kontynuacja korespondencji
Nie ważne jak wielkim burakiem jest pytający. Osoba zatrudniona w obsłudze klienta powinna zachować się profesjonalnie. W przypadku klienta takiego jak ten, dobry pracownik napisze mu "#!$%@?" tak że pytający będzie się cieszył z nadchodzącej podróży. Jeśli to nie fake, osoba z Cenegi powinna wylecieć z dyscyplinarką.
Komentarze (20)
najlepsze
@kamillus: A wynika to z czego ? Ani nie ma takiego prawa, ani obowiązku.
Ew. szef może narzucić jakieś tam ograniczenia w kontaktach z klientami, ale też nie musi...
No ale nie popisał się w jednym miejscu:
OJom - a co to? znam tylko OIOM, czyli skrót od "Oddział Intensywnej Opieki Medycznej"
http://muve.pl/darksouls2
Typowy cham i burak, mimo że korespondent z Cenegi zachował się profesjonalnie nie ignorując tego maila tylko zainteresował się i chciał dowiedzieć się szczegółów spowodował tylko tym samym więcej obelg. Niepotrzebna była tylko kontynuacja korespondencji
Komentarz usunięty przez moderatora