Bardziej marketing niż rzeczywistość. Na linii produkcyjnej są tylko dwa auta.. przypadek? Ale i tak droga jaką Lambo przeszło w ciągu 10 lat jest ciekawa... od "spawanego z rurek" Murcielago do carbonowego monocoque'a w Aventador. Gallardo było już budowane niemal zgodnie ze standardami masowej produkcji, a jego następca może będzie już pełnoprawnym samochodem, nie kapryśną zabawką. A wszystko po przejęciu przez VAG.
@Adammik: te filmy to też pic na wodę w dużej mierze, akcenty kładzione na kosmiczne technologie, dopracowanie detali, a jakoś nie pokazują składu leżących pod płotem monocoque'ów, czy megasłabo położonego lakieru na nadwoziach.
Komentarze (3)
najlepsze
Jak to odbywa się w w przypadku Bamborghini Aventador oraz fabrykach marek można obejrzeć w programie Megafabryki
http://www.wykop.pl/link/1570579/megafabryki-lamborghini-aventador/
a że w wykopie film nie działa, znalazłem film działający
http://www.cda.pl/video/955496f/Megafabryki-Supersamochody-Lamborghini-Aventador-PL