Ciekawe jak rozwiązano sterowanie śmigłowcami. To w battlefieldzie to jest jakiś żart. Jest tak nienaturalne, programiści chyba nigdy z śmigłowcami do czynienia nie mieli.
Jak na razie ani AA ani AA2 nawet nie zbliżyło się do OFP pod względem grywalnośc/fabuły. Wymagania wyższe, chaszcze i inne pierdoły (które zresztą można było upchnąć do OPF wraz z masą addonów), a kretyńskie bugi jak były tak są.
Optymalizacja jak na taki sandbox jest ciągle dopieszczana, ale wydaję się w porządku.
Nie wiem jaki masz komputer, ale jak składałem 'komputra-potwora', to odpalałem betę na 2-letnim laptopie na medium detalach i mieściłem się w 52-55 FPS ;)
Teraz jest dodanych od groma tekstur, które w pewnym stopniu na pewno będą zjadać Ci moc z procka i RAMu, ale tak na prawdę dopóki w końcowym kliencie nie będzie wszystkiego czego
Komentarze (10)
najlepsze
http://img.gawkerassets.com/img/18hguss1u81oggif/k-bigpic.gif
#gif #smieszne #heheszki
http://www.youtube.com/watch?v=5uJ06bR8-y0
A tak poważnie to jak optymalizacja? Potrzebuje kompa-potwora?
Optymalizacja jak na taki sandbox jest ciągle dopieszczana, ale wydaję się w porządku.
Nie wiem jaki masz komputer, ale jak składałem 'komputra-potwora', to odpalałem betę na 2-letnim laptopie na medium detalach i mieściłem się w 52-55 FPS ;)
Teraz jest dodanych od groma tekstur, które w pewnym stopniu na pewno będą zjadać Ci moc z procka i RAMu, ale tak na prawdę dopóki w końcowym kliencie nie będzie wszystkiego czego
Komentarz usunięty przez moderatora