Promień skrętu zbliżony do zwykłego wózka jezdnego czołowego (popularnie zwanego sztaplarką/widlakiem) - zwróć uwagę, iż przesiadając się do tyłu jako operator wideł masz koła skrętne za sobą (czyli jak w zwykłym wózku - co zwiększa zwrotność przy jeździe do przodu wideł / tyłu samochodu).
Za długi? Zabawkowa ładowność? Nie zawsze potrzeba kolosa 50t udźwigu nominalnego - nie każdy na co dzień targa kontenery, czasem wystarczy ładowność do 1,5t by
Komentarze (5)
najlepsze
Zaraz obok trzech minusów:
-olbrzymii promień skrętu
- zabawkowa ładowność (1T?)
-za długi w stosunku do swojej ładowności
- nie czułbym sie komfortowo gdybym wiedział, że mam taką widłe za swoimi plecami wycelowaną prosto we mnie podczas jazdy
Promień skrętu zbliżony do zwykłego wózka jezdnego czołowego (popularnie zwanego sztaplarką/widlakiem) - zwróć uwagę, iż przesiadając się do tyłu jako operator wideł masz koła skrętne za sobą (czyli jak w zwykłym wózku - co zwiększa zwrotność przy jeździe do przodu wideł / tyłu samochodu).
Za długi? Zabawkowa ładowność? Nie zawsze potrzeba kolosa 50t udźwigu nominalnego - nie każdy na co dzień targa kontenery, czasem wystarczy ładowność do 1,5t by