Z serii gorzkie żale.
15 lutego 2013 r. zamówiłem przez internet usługę Neostrada TP z tabletem za 1zł. Do każdego zamówienia przez internet dołączane było skórzane etui gratis.
Popsuty tablet przyszedł do mnie kurierem w ciągu 30 dni roboczych (22 lutego - 04 kwietnia) tak jak to było w umowie, ale etui już nie. Dzień po dostarczeniu wrócił już do serwisu na gwarancje.
5 kwietnia - dzień po zakończeniu okresu 30 dni roboczych, zadzwoniłem na infolinię złożyć reklamację, że nie dostałem etui. Jakaś pani powiedziała, że wciągu tygodnia ktoś się ze mną skontaktuje w sprawie odebrania etui - tydzień mija i głucha cisza.
Zadzwoniłem drugi raz po tym, gdy nikt się ze mną nie skontaktował. Pani przy słuchawce powiedziała mi to samo, że w ciągu tygodnia ktoś się ze mną skontaktuje. Tym razem w ciągu tygodnia (15 kwietnia) dostałem sms o następującej treści:
"Witam, wysyłka upominku dla zgłoszenia TP nr 86362477 została zlecona firmie DPD. Pozdrawiam, Z***** Marta"
Etui oczywiście nie przyszło i tym razem.
24 kwietnia napisałem zgłoszenie na stronie Orange do Rzecznika Klientów Orange Polska, w którym opisałem całą sytuację.
29 kwietnia dostałem taką odpowiedź:
"Szanowny Panie,
W nawiązaniu do zgłoszenia skierowanego do Rzecznika Klientów Orange Polska uprzejmie informuję, że Pana interwencję, w związku z brakiem dostarczenia zamówionego gadżetu, skierowano do wyjaśnienia w procesie reklamacyjnym. Zgłoszeniu nadano numer 86919931. Po weryfikacji wszelkich okoliczności danej sytuacji, zostanie udzielona odpowiedź w terminie najpóźniej do 30 dni.
Dziękuję za przekazanie swoich uwag, które są dla nas ważnymi wskazówkami, niezbędnymi do usprawnienia świadczonych usług i wypracowania najwyższych standardów obsługi oraz eliminacji pojawiających się nieprawidłowości.
Pozdrawiam
Dorota K******
Doradca Orange"
Już dzień później 30 kwietnia dostałem następnego maila od Orange:
"Szanowna Pani,
Dziękuję za informacje dotyczące nieotrzymania Etui do zamówienia nr TEL************
z 19 lutego 2013 r. na usługę Neostrada w promocji Nowa Moc internetu z tabletem za 1 zł bis.
Starannie zapoznałam się ze zgłoszoną przez Panią sprawą.
Reklamacja została uznana1.
Informuję, że usługa Neostrada w promocji Nowa Moc internetu z tabletem za 1 zł bis z dedykowanym
Etui przy zamówieniu złożonym przez stronę Start - strona główna, orange - www.orange.pl cieszyła się znaczącym zainteresowaniem,
co spowodowało wcześniejsze wyczerpanie się zapasu Etui na magazynie centralnym. Sytuacja ta jest
przejściowa, spodziewamy się dostawy Etui w połowie maja br. Etui zostanie wysłane kurierem odrębną
przesyłką w drugiej połowie maja br.
Zapewniam Panią, że zależy mi na tym, żeby jak najszybciej zakończyć tę sprawę, dlatego będę
monitorowała termin doręczenia Etui bez potrzeby zgłaszania do TP, aby nie zajmować więcej Pani
cennego czasu.
Rozumiem, że sytuacja ta stworzyła Pani niezadowolenie, jednak mam nadzieję, że nie zakłóci ona
naszej pomyślnej dotąd współpracy i będzie chciała Pani nadal korzystać z naszych usług.
Liczę, że przedstawione rozwiązanie będzie pomocne. Zachęcam do skorzystania ze strony
Start - strona główna, orange - www.orange.pl. Znajdują się tam informacje na temat aktualnej oferty TP.
Z poważaniem
Małgorzata Jadwiga H*****
Doradca ds. Obsługi Klienta Indywidualnego"
7 maja dostałem następnego maila:
"Uprzejmie informujemy, że złożona reklamacja wpłynęła do nas 24 kwietnia 2013 r.
Decyzję w sprawie reklamacji wraz z jej uzasadnieniem wyślemy najpóźniej do dnia 24 maja 20131.
Zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem *********.
Zachęcamy do skorzystania ze strony Start - strona główna, orange - www.orange.pl. Znajdują się tam informacje na temat aktualnej
oferty.
Z poważaniem
Beata U*******
Kierownik Sekcji Obsługi Klienta Indywidualnego"
Dzisiaj jest 31 maja i ani kontaktu, ani etui.
Komentarze (4)
najlepsze