@Deykun: A po co? Możesz w każdej chwili rozpocząć nową grę tą samą postacią. Zachowasz doświadczenie, przedmioty i czary, ale świat będzie zresetowany. Nie widzę w tych okolicznościach potrzeby respawnu potworów, poza tym obniża to realizm gry.
Fajnie, że ktoś próbuje – Diablo 1 było zdecydowanie najbardziej klimatyczna częścią serii i zapewne po kilku drobnych poprawkach w mechanice, które można by zapożyczyć z D2 było by dziś nadal niezwykle grywalne. Zresztą czasem wystarczy jedynie wersja HD i nic więcej – patrz VCMI i HOMM3 HD mod.
Na drugim roku studiów sam napisałem prosty remake D1, miał co prawda trochę braków - nie było identyfikacji, questów i miał tylko 6
@Qer: Nie oczekuj cudów - doprowadziłem to tylko do etapu w którym uznałem, że większość logiki gdy działa tak jak powinna i czas zająć się czymś nowym :)
Już jest remake, a właściwie mod, nazywa się The Hell. Jest baaardzo zmieniony w stosunku do oryginału, a muliplayer jest tak trudny, że nie da się grać samemu. Ekonomia jest zmniejszona drastycznie, kasy jest mało i trzeba mocno oszczędzać. Za to dodali wszystkie rzeczy które były w Hellfire, łącznie z czarami i dodatkowymi klasami, pod które są profilowane przedmioty, tak że wątpliwe żeby teraz mag nosił pełną płytówkę od rycerza. A, jest
@yojo2: myślę że zwiększenie rozdzielczości, dodanie skrzyni i waypointów zasługuje co najwyżej na miano moda. Co nie znaczy że mi się nie podoba, przeciwnie :)
Komentarze (78)
najlepsze
bo zap$%#!!@anie w glab jakiejs jamy w celu zabicia pana ciemnosci jest realistyczne i respawn moglby to zniszczyc
Na drugim roku studiów sam napisałem prosty remake D1, miał co prawda trochę braków - nie było identyfikacji, questów i miał tylko 6
Ma swoje błędy i za to je uwielbiam, jest kwadratowe i za to je kocham. Po co mi remake? Podziękuję.
Ciekawie się zapowiada, mam tylko nadzieję, że nowa wersja rozwinie możliwości modowania.