@ElCidX: Ja jednak trochę sensu widzę - pierwotna dziecięca buzia została sportretowana w stylistyce estetycznej ameryki początku wieku - podobnej np. to tej, obowiązującej w rysunkach dzieci na reklamach Coca-coli:
a mi sie wydaje że takie odświezanie wizerunku nie ma sensu, rozumiem lekki lifting ale zmiana całej twarzy to jak zmienić twarz z loga KFC. Mi ta buzia w stylistyce ameryki początku wieku podoba się bardziej niż buzia w stylistyce multi kulturowej nowoczesności XXI wieku :)
swego czasu ta firma miała problem z wejściem na rynki w afryce, nikt nie kupował jedzenia z buzią dziecka, później zrobino badanie z którego dowiedzieli się, że to nie kwestia smaku czy ceny a opakowania, w krajach w ktorych chcieli sprzedawać było wiele niepiśmiennych osób i na jedzeniu w puszkach drukowano grafiki z tym co było w środku, gerber ma dzieko więc większosc osob brała to za ludzinę w słoiku
Komentarze (122)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
http://tdistler.com/media/images/StartColaEarlyAd.jpg
a mi sie wydaje że takie odświezanie wizerunku nie ma sensu, rozumiem lekki lifting ale zmiana całej twarzy to jak zmienić twarz z loga KFC. Mi ta buzia w stylistyce ameryki początku wieku podoba się bardziej niż buzia w stylistyce multi kulturowej nowoczesności XXI wieku :)
Wpłyneło to jakos na Twoją orientacje ? ;p
Są śniadzi, ale formalnie to jest rasa biała.
No nie wygrał pan głównej nagrody, bo nowa twarzyczka jest latynoska. Czyli biała.