Odpowiedź pracownika firmy Promobile.pl na zarzuty wykopowicza
Link do poprzedniego wykopu http://www.wykop.pl/ramka/1283717/nowy-uzywany-sprzet-komputerowy-czyli-pelen-profesjonalizm-firmy-promobile-pl/ . Ocenę pozostawiam każdemu z osobna.
Biune z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 95
Komentarze (95)
najlepsze
@Kaczorra: Już nie zginie. Dorzuciłam do poprzedniego znaleziska żółtą ramkę z informacją o odpowiedzi pracownika firmy Promobile.pl. Teraz każdy czytający poprzednie znalezisko, będzie mógł poznać opinię również i drugiej strony sporu.
Jakiego wykopowicza? Zwykły oszust który założył tu konto i dodał jeden wykop oczerniający firmę.
Na miejscu Promobile.pl to gnoja do sadu powinni zaciągnąć:
- próba wyłudzenia pieniędzy
- oczernianie firmy w środkach masowego przekazu
Właśnie. Co to ma być ? O WykopEfekt żebrzą jakieś szczypiorki z godzinnym kontem, czy pomarańczki, które od 4 lat nic tu nie robiły i się nagle magicznie uaktywniły. Ale mi Wykopowicze.
@Raffael:
Moj smiga bez zarzutu :)
http://vader.joemonster.org/upload/zng/614968a8e8d49aIMAG0109scale.jpg
FSO to &$#^&$#.
hejt na dowolną firmę i #afera zawsze na topie.. wykopowe lemingi srają lawiną bezsensownych komentarzy zmieniając poglądy przy okazji każdego kolejnego znaleziska.
najpierw zły promobile, a teraz zły naciągacz.. itd itp :]
@Biune:
powiedziałbym tylko że nazywanie autora tamtego znaleziska Wykopowiczem jest trochę na wyrost. konto założone niecały tydzień temu najwidoczniej tylko po to by wrzucić tą
Zawsze znajdzie się jakaś pula osób, które się dadzą naciągnąć czy zwieść, ale Wykoppersi z jakimś tam stażem, którzy takich afer widzieli na pęczki są na nie odporni. Że cię zjechało kilku nowych, albo zagubionych, nie znaczy, że to jest opinia Wykopu.
I aby gołosłownym nie być...
Kupiłeś ACERA do tego za gówniane pieniądze i jeszcze wnosisz roszczenia po nie wiadomo jakim czasie.
1. Gwarancja na produkty Acera refurbished jest wyłączona.
2. Odpowiedzialność sprzedawcy z tytuły niezgodności towaru z umową na którą się powołujesz obowiązuje przez dwa lata, jednak po okresie 6 miesięcy od zakupu to KLIENT musi udowodnić, że usterka/wada istniała od początku.
@olejpl: no ja jeszcze dodam, ze w przypadku stwierdzenia niezgodnosci towaru z umoa jest jakis ograniczony czas na poinformowanie o tym sprzedawce (7 albo 30 dni).