Tiaaaa... urocze. Odrobina pokruszonego lodu, który zaraz się rozpuszcza na rozgrzanym asfalcie a pani od razu panikuje, "bo zima". Pokazać jej naszą nawet łagodną zimę, to uzna za kataklizm.
Z resztą - ciekawe jak te "high performance all-season tires" sprawdzają się na śniegu. Bo jak całosezonówki ogólnie sprawują się w zimie w USA można zobaczyć na wieeeelu filmach na YT, gdzie samochody zsuwają się amerykańcom z górki a
@Endriu_: Dokładnie tak.. Oponki all season.. Żenada.. W życiu bym nie założył całosezonówek..
Zasada prosta. jak coś co ma powierzchnię kartki A4 ma odpowiadać za twoje bezpieczeństwo to musi być najlepsze z możliwych.
A najlepsze z możliwych to jest letnia na lato i wodę a zimowa na zimę. All seasons lub asymetric są jak wsadzanie palca w d... All seasons nigdy się nie sprawdzi w skrajnych warunkach które wystepuja w naszym
Komentarze (74)
najlepsze
@bartek555: nie wiem, jeżdżę Sieną. Takich aut nie oglądam nawet..
Tiaaaa... urocze. Odrobina pokruszonego lodu, który zaraz się rozpuszcza na rozgrzanym asfalcie a pani od razu panikuje, "bo zima". Pokazać jej naszą nawet łagodną zimę, to uzna za kataklizm.
Z resztą - ciekawe jak te "high performance all-season tires" sprawdzają się na śniegu. Bo jak całosezonówki ogólnie sprawują się w zimie w USA można zobaczyć na wieeeelu filmach na YT, gdzie samochody zsuwają się amerykańcom z górki a
Zasada prosta. jak coś co ma powierzchnię kartki A4 ma odpowiadać za twoje bezpieczeństwo to musi być najlepsze z możliwych.
A najlepsze z możliwych to jest letnia na lato i wodę a zimowa na zimę. All seasons lub asymetric są jak wsadzanie palca w d... All seasons nigdy się nie sprawdzi w skrajnych warunkach które wystepuja w naszym
http://www.youtube.com/watch?v=Uq8VobHDXjA
http://www.youtube.com/watch?v=9HLcGSaEj2M
http://www.youtube.com/watch?v=D1wmS0Mz8D4
Jedne z lepszych na rynku do "normalnej jazdy" super na deszcz a przy szybkiej jeździe bardzo łatwo wyczuwalna granica poślizgu.
Ale dalej nie wiem, po co mi takie opony.