Moja walka z T-mobile czyli jak ukraść i zwalić na kogoś.
Treść mojej korespondencji z konsulatem ów sieci w sprawie niesłusznie naliczonych opłat,ów nr mam od 5 miesięcy. czekam na odpowiedź.
Witam
W miesiącu grudniu uzupełniłem konto na kwotę 150zł aby w ramach promocji podwójne doładownie w miesiącu styczniu otrzymać kolejne 150zł. Z ów nr-u korzystam okazjonalnie i dziś po sprawdzeniu konta ogarnęło mnie zdziwienie jak zobaczyłem stan konta a mianowicie 1,48zł. Zadzwoniłem do BOK i dowiedziałem się iż została włączona jakaś subskrypcja na nr 60566 w miesiącu styczniu, Proszę o wyjaśnienie sprawy gdyż nigdy nie aktywowałem tej subskrypcji ani nie logowałem się na żadnej stronie a już na pewno nie podawałem nigdzie kodu pin i puk, dodam iż w domu nie mam dzieci które mogły by aktywować tą usługę. Otrzymywałem jakieś dziwne smsy ale byłem przekonany iż jest to zwyczajny spam wysyłany prze T-Mobile. Jednocześnie nadmienię iż na ów nr od samego początku wydzwaniają banki i osoby prywatne w sprawie długów do niejakiej pani Ś....r co poruszałem z konsultantami i stwierdzili że ten nr nie należy do tej pani od kilku lat, co nie zmienia faktu iż jestem wręcz nękany przez wierzycieli i różne instytucje.
Proszę o zwrot niesłusznie naliczonych opłat za usługę której nigdy nie zamawiałem i o zrobienie czegoś w sprawie ów pani Ś....r.
Jednocześnie oświadczam iż jeżeli moja sprawa nie zostanie słusznie rozpatrzona sprawę poruszę na publicznym forum a ów nr przeniosę do sieci Play w której jestem abonentem od czterech lat i nigdy nie spotkały mnie podobne sytuacje.
Z poważaniem
M...... Marek
A oto odpowiedź:
Szanowny Panie
W nawiązaniu do korespondencji pragnę wyjaśnić, że aktywacja usługi nastąpiła po zalogowaniu na stronę internetową dostawcy. Należało wówczas podać specjalny PIN otrzymany smsem, cytuję:
„PIN do serwisu FUN to: 92978. Wpisz PIN na stronie www aby aktywować usługę”.
W związku, z czym nie mogę przychylić się do Pana prośby.
Dodam, że wszelkie reklamacje powinny być zgłaszane do dostawcy usługi. W tym przypadku jest to firma DIMOCO GMBH.
Poniżej przesyłam również możliwe drogi kontaktu ze wspomnianą firmą:
Adres: ul. Prof. Liebermannstrasse A01/405,
A-2345 Brunn am Gebrige, Brunn am Gebrige
E-mail info-pl@mobileinfo.cc
Pozostaję do dyspozycji.
Z pozdrowieniami
Marta B.....
Mł.Konsultant ds.korespondencji Prepaid i MVNO
I moja odpowiedź :
Szanowny Konsultancie
Jak już pisałem nie logowałem się nigdzie ani nie podawałem żadnych pinów, jak widać czytanie ze zrozumieniem zanika nawet wśród konsultantów waszej sieci gdyż wyraźnie to napisałem w dodatku nie otrzymałem odpowiedzi na dalszą część mojej wiadomości co świadczy również o bagatelizowaniu sprawy, dziwi mnie fakt jak firma która nie jest częścią T-mobile może naliczać mi opłaty za niby jakąś tam usługę. Proszę o ponowne rozpatrzenie sprawy i pilną odpowiedź na wszystkie moje pytania.
Czekam na rozwój sytuacji
Komentarze (16)
najlepsze
Myślę, że tym zdaniem wystawiłeś sobie doskonałe świadectwo. Teraz wiadomo z kim mam do czynienia. Polaczek-pieniacz.
Ps: Umiem używać telefonu pisałem prace na temat struktury GSM-u i przez 4 lata byłem serwisantem