Podobnie jak się podczas skradania z łuku powystrzela wszystkich towarzyszy jakiegoś przeciwnika. Typ dziarsko przekraczając naszpikowane strzałami ciała mówi "że mu się musiało coś przewidzieć" ;)
Przerażające jest to, że najwidoczniej sporo ludzi kupiło wytłumaczenie Howarda: "zostawiliśmy trochę błędów, bo są śmieszne". Nie sposób zaprzeczyć, gamebryo (2.0) to dobry i wydajny silnik (te tętniące życiem miasta), a betchesda zatrudnia same zdolniachy dla których wprogramowanie diagonal walking, albo obsługi drabin to pikuś. Nie mówiąc o AI NPCtów. GOTY!
@Del: Uncharted 3 też sobie daje radę - wywołałeś alarm w misji skradankowej - zaczyna się strzelanina. Nie można się ponownie schować. Proste i logiczne.
Komentarze (7)
najlepsze
@hoi_polloi: bethesda*
Filmik całkiem śmieszny, ale opis z dupy wzięty...
Miały być "Jak do tej pory".