W panelu dyskusyjnym Brand Keynote Panel na targach CES 2012 biorą udział szefowie wiodących światowych marek
Dyrektorzy z AT&T, Facebook’a, GE, Hyundai’a, MediaLink, Unilever oraz Walmart’u to tylko niektórzy spośród najważniejszych mówców targów CES
Warszawa, 10 stycznia 2012 r. – Dziś pierwszy dzień największych na świecie targów elektroniki użytkowej Consumer Electronics Show, dbywających się w Las Vegas. CEA, organizator targów, potwierdził nazwiska najważniejszych prelegentów, pośród których są David Christopher z AT&T, Beth Comstock z General Electric, Carolyn Everson z Facebook’a, Stephen Quinn z Walmart’u, Steve Shannon z Hyundai'a oraz Keith Weed z firmy Unilever. Targi CES trwają cztery dni i zakończą się w piątek, 13 stycznia.
Na Brand Keynote Panel, który odbędzie się już jutro, czyli drugiego dnia targów, w środę, 11 stycznia, o godzinie 16:00 w Las Vegas Hilton Theater, spotka się kadra kierownicza największych światowych marek, aby dyskutować na temat globalnych strategii marketingowych swoich firm. Panel będzie moderowany przez Michael’a Kassan'a, prezesa i dyrektora generalnego MediaLink LLC. Od założenia firmy w 2004 roku, Kassan przeobraził MediaLink LLC w wiodącą firmę doradczą, która oferuje audyt mediom oraz firmom branży rozrywkowej i technologicznej. MediaLink LLC zaprezentuje na CES także CMO Club, nowy, ekskluzywny program wprowadzający dyrektorów marketingu w tematykę mniej znanych im obszarów przemysłu elektroniki użytkowej.
David Christopher jest dyrektorem ds. marketingu technologii mobilnych oraz rynków konsumenckich w AT&T. Zajmuje się w firmie strategiami marketingu konsumenckiego, zarządzaniem produktem, strategiami sponsorskimi jak również badaniami tendencji konsumenckich.
Beth Comstock, dyrektor ds. marketingu oraz wiceprezes General Electric, nadzoruje sprzedaż w GE, marketing oraz funkcje komunikacyjne, a także rozwój przedsiębiorstwa i inicjatywy unowocześniania rynku. Comstock jest także odpowiedzialna za działania biznesowe ukierunkowane na innowacje w obszarze ekonomii.
Carolyn Everson jest wiceprezesem ds. globalnych rozwiązań marketingowych w Facebook’u, gdzie nadzoruje zespół zajmujący się gólnoświatowymi rozwiązaniami marketingowymi. Współpracuje z najlepszymi markami na świecie, którym pomaga w wykorzystaniu Facebook’a w celu rozwoju ich przedsiębiorstw.
Stephen Quinn został mianowany wiceprezesem oraz dyrektorem ds. marketingu Walmart U.S. w 2007 roku. Jest on odpowiedzialny za działania marketingowe Walmart’u, włączając w to badania konsumenckie, strategie e-marketingowe oraz komunikację z klientem.
Steve Shannon został wiceprezesem ds. marketingu w Hyundai Motor America w kwietniu 2011 roku, po przeszło 25 latach pracy w General Motors. Shannon nadzoruje wszelką działalność marketingową Hyundai’a na terenie Stanów Zjednoczonych.
Keith Weed jest dyrektorem ds. marketingu i komunikacji Unilever’a, odpowiedzialnym w firmie za marketing, komunikację oraz za strategie zrównoważonego rozwoju. Prowadzi także markę Unilever Corporate Brand.
Aby uzyskać więcej informacji na temat targów CES 2012, odwiedź CESweb.org.
O CES i CEA:
Międzynarodowe targi Consumer Electronics Show to największe i jedne z najstarszych targów elektroniki użytkowej, organizowane w Las Vegas corocznie w styczniu. Podczas targów prezentowany jest sprzęt elektroniczny różnych kategorii produktowych z zakresu cyfrowej rozrywki, komunikacji bezprzewodowej, gier komputerowych oraz wielu innych. Targi przyciągają setki firm oraz dziesiątki tysięcy odwiedzających z całego świata. Wszystkie zyski z targów CES są reinwestowane w branżę usług elektronicznych.
Inicjatorem i organizatorem targów jest Consumer Electronics Association (CEA®) będąca zrzeszeniem ponad 2000 korporacyjnych członków, przedstawicieli czołowych przedsiębiorstw w branży elektroniki użytkowej, której roczne obroty wynoszą ok. 190 miliardów dolarów.
Więcej informacji:
www.CE.org
www.CESweb.org
Bartosz Gardocki
PRIMUM Public Relations
Tel: 22 690 67 42
Kom: 513 845 960
E-mail: b.gardocki@primum.pl