Nie zrozumiałeś. Ale grzecznie powtórzę: w e-sklepie nie ma fizycznej możliwości zawarcia nowej umowy z przeniesieniem niumeru. W e-sklepie obowiązuje inny zakres usług niż w salonie. Dlaczego tak jest? Bo e-sklep to tzw. wewnętrzna konkurencja wobec salonów. E-sklepowi na rękę jest wprowadzać w błąd i stwarząc wrażenie że migracja nastąpi a następnie olewać klienta który w salonie w 5 minut dostałby dokładnie to co chciał.
Ponieważ to w sposób oczywisty generuje problemy takie jak mój i wk#?!ionych klientów takich jak ja. Klientów którzy w innym wypadku jeszcze naganiali by im nowych klientów polecając skądinąd bardzo dobrą ofertę!!!! Powtórzę: ta oferta t-mobile dla firm jest zajebista. Zero zastrzeżeń.
Bo normalny, dorosły logicznie myślący człowiek ma prawo domniemywać że taka operacja jak przeniesienie numeru w ramach jednego operatora jest operacją TRYWIALNĄ z którą nie będzie problemów.
Pomyśl logicznie. Oni mają naprawdę zajebistą ofertę dla firm, sam tą ofertę mogę innym polecać. Nie mam do niej zastrzeżeń. Ale w kanale internetowym przy zawieraniu nowej umowy nie potrafią zrealizować prostej operacji (która w salonie jest od ręki) a jak już
Cała sprawa rozbija się o to że normalny, dorosły logicznie myślący człowiek ma prawo domniemywać że taka operacja jak przeniesienie numeru w ramach jednego operatora jest operacją TRYWIALNĄ z którą nie będzie problemów (nawet już po zawarciu umowy - wszak umowy można aneksować).
Na podstawie zwykłej prośby, motywowanej tym że GDYBYM przyszedł do salonu to taka operacja byłaby możliwa, ale że zostałem wprowadzony w błąd obsługując się przez internet :
a) domniemywając że to zmigruje numer (wyskakujące okienko pytające czy jestem klientem t-mobile i jaki mam numer)
b) gdy wyszło na jaw że a) nie działa w ten sposób - domniemując logicznie i zdroworozsądkowo że operacja przeniesienia numeru w ramach jednego i
jeszcze raz: nie zamienia się numerów na aktywnych usługach.
A odpowiesz mi na proste pytanie: właściwie dlaczego? Przedsiębiorca z 2gim przedsiębiorcą może umówić się na cokolwiek, mogą sobie zmieniać umowę dowolnie. Żeby było jasne: ja nie chcę zamieniać numerów na aktywnej usłudze. Ja chcę PRZENIEŚĆ numer (tj. dezaktywować starą usługę pre-paid i zastąpić numer na abonamencie) - napisałem to wyraźnie w reklamacji. W warstwie infrastruktury którą t-mobile ma to jest jeden klik, robią to tysiące razy jak ludzie przychodzą do nich do salonu. Napizs mi teraz jasno prosto logicznie jak dla dziecka dlaczego nie chcą zrobić tego już po zawarciu umowy (gdy przyjdę z 2 kartami sim do salonu). Jaka k?@?a jest różnica??? Że trzeba kartkę wydrukowac z anexem do umowy i zużyje się papier i zginą lasy
Sęk w tym że zawarcie takiej umowy jaką chciałem jest w ogóle niemozliwe kanałem internetowym. Sklep internetowy nie ma żadnego interesu żeby o tym informowac przy zawieraniu umowy.
No to wyjaśnij mi logicznie prosto i jasno dlaczego jednym klikiem nie przełączą mi usługi na numerze, dadzą nową umowę, starą do kosza, klient zadowolony, wszyscy szczęśliwi?
Ale przecież taka konkurencja wewnętrzna nie powinna trafiać rykoszetem w klienta. Klienta nie obchodzi JAK oni konkurują i jakie mają procesy biznesowe. Klient chce być zadowolony, przełączyć sobie usługę na numerze. Okazuje się że to w internecie jest w ogóle "niemozliwe" - gdybym poszeł do salonu to byłoby możliwe od ręki.
Naprawdę tak trudno Ci to zrozumieć? To aż się boję myśleć jak Ty ten swój "biznes" prowadzisz.
To co jest wg nas trywialne w naturze nie musi takie być. Każdy aktywny nr telefonu u kogokolwiek jest objęty prawem telekomunikacyjnym.
O czym ty gadasz, człowieku. Gdyby tam procesy biznesowe były normalne i była normalna uczciwa organizacja, to oni poszli by mi na ręke: wyrzucili by tę nieszczęsną umowę do kosza i natychmiast dali nową taką jak chcę. Zwłaszcza że jestem zadowolony z samej usługi: cena ok, warunki
Nawet teraz oni mogliby pójść mi na rękę: wyrzucić tę nieszczęśną umowę do kosza i dać nową taką jaką chcę. Tyle że e-sklep NIE JEST W STANIE takiej usługi świadczyć, to się da zrobić tylko w salonie. Oni wolą zostać na 2 lata z wk!$%ionym klientem niż zerwać umowę i przekierowac do kanału tradycyjnego (do 'wewnętrznej konkurencji' tj. do salonu) gdzie ten dostanie to co chce! Wytłumacz mi to
Ja tego nie ogarniam. Ja z samych warunków jestem zadowolony: cena i usługa jest super. I nawet teraz oni mogliby mi iść na rękę, wyrzucić do kosza tę nieszczęsną umowę i wysłać mnie do salonu żebym tam zawarł na nowo tak jak chcę (z przeniesieniem numeru). Ale nie, wolą zostać na 2 lata z wk#@$ionym klientem niz iść mu na rękę i przekieowac go do "wewnętrznej konkurencji" w postaci
Nie wiem jak to dokładnie jest skonstruowane, ale jestem niemal pewny, że brak tej możliwości przy zamówieniu w sklepie internetowym wynika z jakichś ograniczeń technologicznych.
Prawie na pewno wynika to tylko z ich niekompetencji, bo konsultant w e-sklepie który przetwarza zamówienia mógłby pracowac na dokładnie takim samym systemie jak konsultant w salonie (a ten jest w stanie od ręki przygotować taką umowę jaką
Tłumaczę... Z oferty jestem zadowolony. Chcę zostac z t-mobile. Kocham j%$%ny t-mobile i ich ofertę dla firm bo jest k@#@a zajebista. Ja chcę po prostu uzyskać mój stary numer. Oni mogliby nawet teraz wyrzucić tę nieszczęsną umowę do kosza i dac mi od ręki to co chcę. Ale wymagało by to przekierowania mnie do "wewnętrznej konkurencji" w postaci salonu.... Bo przez net takiej umowy jaką chcę - zawrzec się
Tłumaczę... Z oferty jestem zadowolony. Chcę zostac z t-mobile. Kocham j??$ny t-mobile i ich ofertę dla firm bo jest k@@#a zajebista. Ja chcę po prostu uzyskać mój stary numer. Oni mogliby nawet teraz wyrzucić tę nieszczęsną umowę do kosza i dac mi od ręki to co chcę. Ale wymagało by to przekierowania mnie do "wewnętrznej konkurencji" w postaci salonu.... Bo przez net takiej umowy jaką chcę - zawrzec się
Wciskasz guzik "do koszyka" i zaczyna się proces w którym NIE MASZ SZANS jako aktualny klient t-mobile (prywatny pre-paid) zostac przy swoim numerze.
Teraz widzę że mają tam link 'oferta dla przenoszących numer'. Wcześniej tego chyba nie było, a jesli było to nie zauwazyłem... Proces jest bardzo podobny.
1. "wyrzucili by tę nieszczęsną umowę do kosza i natychmiast dali nową taką jak chcę" znajdź mi jakikolwiek normalną firmę, która tak Ci zrobi. Niewierze, że ty masz własną firmę?
Prowadzę swoją firmę, i do głowy by mi nie przyszło żeby odsyłać z kwitkiem kogoś kto przychodzi ZADOWLONY a chciałby aneksować umowę (albo anuloawć i od razu zawrzeć nową) bo mu jedna rzecz nie
k!#$a przeczytałeś tą umowę w ogóle czy nie ? Jak zamawiałeś ten numer to w pokoju było ciemno, że nie widziałeś losowania, podsumowania że będzie nowy numer ?
Przeczytałem. Domniemywałem że zmiana na żądanie nie będzie żadnym
Jest popup który pyta czy jesteś już ich klientem. Powinien być jednolity wizard który ustala co naprawdę chcesz zrobić. Ale mówię ci, nawet nie o to chodzi. Istotnie podpisałem umowę jaką podpisałem. Chodzi mi już tylko i wyłącznie na to jak oni reagują jak moja pomyłka wyszła na jaw. Mogli by wyrzucić do kosza tę moją nieszczęsną umowę i podpisać nową taką żebym był zadowolony. Dałem znac w reklamacji
Nie zrozumiałeś. Ale grzecznie powtórzę: w e-sklepie nie ma fizycznej możliwości zawarcia nowej umowy z przeniesieniem niumeru. W e-sklepie obowiązuje inny zakres usług niż w salonie. Dlaczego tak jest? Bo e-sklep to tzw. wewnętrzna konkurencja wobec salonów. E-sklepowi na rękę jest wprowadzać w błąd i stwarząc wrażenie że migracja nastąpi a następnie olewać klienta który w salonie w 5 minut dostałby dokładnie to co chciał.
Ponieważ to w sposób oczywisty generuje problemy takie jak mój i wk#?!ionych klientów takich jak ja. Klientów którzy w innym wypadku jeszcze naganiali by im nowych klientów polecając skądinąd bardzo dobrą ofertę!!!! Powtórzę: ta oferta t-mobile dla firm jest zajebista. Zero zastrzeżeń.
Bo normalny, dorosły logicznie myślący człowiek ma prawo domniemywać że taka operacja jak przeniesienie numeru w ramach jednego operatora jest operacją TRYWIALNĄ z którą nie będzie problemów.
Pomyśl logicznie. Oni mają naprawdę zajebistą ofertę dla firm, sam tą ofertę mogę innym polecać. Nie mam do niej zastrzeżeń. Ale w kanale internetowym przy zawieraniu nowej umowy nie potrafią zrealizować prostej operacji (która w salonie jest od ręki) a jak już
Cała sprawa rozbija się o to że normalny, dorosły logicznie myślący człowiek ma prawo domniemywać że taka operacja jak przeniesienie numeru w ramach jednego operatora jest operacją TRYWIALNĄ z którą nie będzie problemów (nawet już po zawarciu umowy - wszak umowy można aneksować).
Na podstawie zwykłej prośby, motywowanej tym że GDYBYM przyszedł do salonu to taka operacja byłaby możliwa, ale że zostałem wprowadzony w błąd obsługując się przez internet :
a) domniemywając że to zmigruje numer (wyskakujące okienko pytające czy jestem klientem t-mobile i jaki mam numer)
b) gdy wyszło na jaw że a) nie działa w ten sposób - domniemując logicznie i zdroworozsądkowo że operacja przeniesienia numeru w ramach jednego i
A odpowiesz mi na proste pytanie: właściwie dlaczego? Przedsiębiorca z 2gim przedsiębiorcą może umówić się na cokolwiek, mogą sobie zmieniać umowę dowolnie. Żeby było jasne: ja nie chcę zamieniać numerów na aktywnej usłudze. Ja chcę PRZENIEŚĆ numer (tj. dezaktywować starą usługę pre-paid i zastąpić numer na abonamencie) - napisałem to wyraźnie w reklamacji. W warstwie infrastruktury którą t-mobile ma to jest jeden klik, robią to tysiące razy jak ludzie przychodzą do nich do salonu. Napizs mi teraz jasno prosto logicznie jak dla dziecka dlaczego nie chcą zrobić tego już po zawarciu umowy (gdy przyjdę z 2 kartami sim do salonu). Jaka k?@?a jest różnica??? Że trzeba kartkę wydrukowac z anexem do umowy i zużyje się papier i zginą lasy
Sęk w tym że zawarcie takiej umowy jaką chciałem jest w ogóle niemozliwe kanałem internetowym. Sklep internetowy nie ma żadnego interesu żeby o tym informowac przy zawieraniu umowy.
No to wyjaśnij mi logicznie prosto i jasno dlaczego jednym klikiem nie przełączą mi usługi na numerze, dadzą nową umowę, starą do kosza, klient zadowolony, wszyscy szczęśliwi?
Ale przecież taka konkurencja wewnętrzna nie powinna trafiać rykoszetem w klienta. Klienta nie obchodzi JAK oni konkurują i jakie mają procesy biznesowe. Klient chce być zadowolony, przełączyć sobie usługę na numerze. Okazuje się że to w internecie jest w ogóle "niemozliwe" - gdybym poszeł do salonu to byłoby możliwe od ręki.
To
O czym ty gadasz, człowieku. Gdyby tam procesy biznesowe były normalne i była normalna uczciwa organizacja, to oni poszli by mi na ręke: wyrzucili by tę nieszczęsną umowę do kosza i natychmiast dali nową taką jak chcę. Zwłaszcza że jestem zadowolony z samej usługi: cena ok, warunki
Nawet teraz oni mogliby pójść mi na rękę: wyrzucić tę nieszczęśną umowę do kosza i dać nową taką jaką chcę. Tyle że e-sklep NIE JEST W STANIE takiej usługi świadczyć, to się da zrobić tylko w salonie. Oni wolą zostać na 2 lata z wk!$%ionym klientem niż zerwać umowę i przekierowac do kanału tradycyjnego (do 'wewnętrznej konkurencji' tj. do salonu) gdzie ten dostanie to co chce! Wytłumacz mi to
Ja tego nie ogarniam. Ja z samych warunków jestem zadowolony: cena i usługa jest super. I nawet teraz oni mogliby mi iść na rękę, wyrzucić do kosza tę nieszczęsną umowę i wysłać mnie do salonu żebym tam zawarł na nowo tak jak chcę (z przeniesieniem numeru). Ale nie, wolą zostać na 2 lata z wk#@$ionym klientem niz iść mu na rękę i przekieowac go do "wewnętrznej konkurencji" w postaci
Prawie na pewno wynika to tylko z ich niekompetencji, bo konsultant w e-sklepie który przetwarza zamówienia mógłby pracowac na dokładnie takim samym systemie jak konsultant w salonie (a ten jest w stanie od ręki przygotować taką umowę jaką
Tłumaczę... Z oferty jestem zadowolony. Chcę zostac z t-mobile. Kocham j%$%ny t-mobile i ich ofertę dla firm bo jest k@#@a zajebista. Ja chcę po prostu uzyskać mój stary numer. Oni mogliby nawet teraz wyrzucić tę nieszczęsną umowę do kosza i dac mi od ręki to co chcę. Ale wymagało by to przekierowania mnie do "wewnętrznej konkurencji" w postaci salonu.... Bo przez net takiej umowy jaką chcę - zawrzec się
Tłumaczę... Z oferty jestem zadowolony. Chcę zostac z t-mobile. Kocham j??$ny t-mobile i ich ofertę dla firm bo jest k@@#a zajebista. Ja chcę po prostu uzyskać mój stary numer. Oni mogliby nawet teraz wyrzucić tę nieszczęsną umowę do kosza i dac mi od ręki to co chcę. Ale wymagało by to przekierowania mnie do "wewnętrznej konkurencji" w postaci salonu.... Bo przez net takiej umowy jaką chcę - zawrzec się
http://www.t-mobile.pl/pl/biznes/oferta/abonament/profirma/bez_telefonu_nowa
Wciskasz guzik "do koszyka" i zaczyna się proces w którym NIE MASZ SZANS jako aktualny klient t-mobile (prywatny pre-paid) zostac przy swoim numerze.
Teraz widzę że mają tam link 'oferta dla przenoszących numer'. Wcześniej tego chyba nie było, a jesli było to nie zauwazyłem... Proces jest bardzo podobny.
Prowadzę swoją firmę, i do głowy by mi nie przyszło żeby odsyłać z kwitkiem kogoś kto przychodzi ZADOWLONY a chciałby aneksować umowę (albo anuloawć i od razu zawrzeć nową) bo mu jedna rzecz nie
Nie jestem konsumentem. To jest umowa firma-firma.
Przeczytałem. Domniemywałem że zmiana na żądanie nie będzie żadnym
Jest popup który pyta czy jesteś już ich klientem. Powinien być jednolity wizard który ustala co naprawdę chcesz zrobić. Ale mówię ci, nawet nie o to chodzi. Istotnie podpisałem umowę jaką podpisałem. Chodzi mi już tylko i wyłącznie na to jak oni reagują jak moja pomyłka wyszła na jaw. Mogli by wyrzucić do kosza tę moją nieszczęsną umowę i podpisać nową taką żebym był zadowolony. Dałem znac w reklamacji