Tipo, o którym zapomniałeś
Jestem zapalonym miłośnikiem motoryzacji włoskiej i japońskiej w starym stylu, dlatego zawsze na ulicy obejrzę się za samochodem tego rodzaju. Gdybym je posiadał, za każdym razem, gdy wybierałbym się na piknikową przejażdżkę, do kasetowego radyjka wkładałbym nośnik z muzyką New Retro Wave i odjeżdżał w stronę zachodzącego słońca, gdzieś w województwie świętokrzyskim.
Oto Fiat Tipo Sedicivalvole, produkowany w latach 1988-1995, prawdopodobnie z silnikiem 1.8 16V lub 2.0 16V o mocy 138/148 koni mechanicznych. Był on budowany w całości z galwanizowanych elementów by uniknąć rdzewienia i rzeczywiście, na dzisiejszych ulicach jeszcze widać ostatnie niedobitki na czarnych blachach. W tamtych czasach wyróżniał się nowoczesną kanciastą sylwetką, oferował w środku dużo miejsca nawet dla piątki pasażerów.
Tipo
Jestem zapalonym miłośnikiem motoryzacji włoskiej i japońskiej w starym stylu, dlatego zawsze na ulicy obejrzę się za samochodem tego rodzaju. Gdybym je posiadał, za każdym razem, gdy wybierałbym się na piknikową przejażdżkę, do kasetowego radyjka wkładałbym nośnik z muzyką New Retro Wave i odjeżdżał w stronę zachodzącego słońca, gdzieś w województwie świętokrzyskim.
Oto Fiat Tipo Sedicivalvole, produkowany w latach 1988-1995, prawdopodobnie z silnikiem 1.8 16V lub 2.0 16V o mocy 138/148 koni mechanicznych. Był on budowany w całości z galwanizowanych elementów by uniknąć rdzewienia i rzeczywiście, na dzisiejszych ulicach jeszcze widać ostatnie niedobitki na czarnych blachach. W tamtych czasach wyróżniał się nowoczesną kanciastą sylwetką, oferował w środku dużo miejsca nawet dla piątki pasażerów.
Tipo
- #krakow (5.10) - godz. 18:00 - https://www.facebook.com/events/236676813668972/
- #lodz (5.10) - godz. 18:00 - https://www.facebook.com/events/1829104443873774/
-
Komentarz usunięty przez autora