Czy ktoś z użytkowników internetu od MOICO może się wypowiedzieć jak z jego szybkością, stabilnością i obsługą klienta (naprawa ewentualnych problemów)? Zależy mi na w miarę świeżych doświadczeniach, bo Moico miało swój dobry okres kilka lat temu, później mieli problemy a teraz brak danych jak sprawa wygląda.
Za dwa miesiące kończy mi się umowa z Netią, a od miesiąca lecą sobie spektakularnie w kulki. Pora więc im chyba przypomnieć, że to nie
@Basteq: Tutaj pełna zgoda. Ale niektórzy po prostu nie potrafią ze swoim życiem zrobić nic konstruktywnego, więc próbują chociaż zepsuć nastrój innym.
Według przedstawicieli firmy PSSK, nikt nie dewastował kabli od MOICO - to MOICO wpięło się na lewo w ich infrastrukturę, a po wykryciu tego faktu została ona odpięta.
Za dwa miesiące kończy mi się umowa z Netią, a od miesiąca lecą sobie spektakularnie w kulki. Pora więc im chyba przypomnieć, że to nie
Według przedstawicieli firmy PSSK, nikt nie dewastował kabli od MOICO - to MOICO wpięło się na lewo w ich infrastrukturę, a po wykryciu tego faktu została ona odpięta.
http://pssk.pl/?i=alerts