Nie było mnie przez weckend, bo mówiłem że będę zarobiony, ale #f1techbybrylant po weekendzie to też zawsze coś.
ANUS podaje że jedyne co powstrzymało zespół przed wprowadzeniem nowej specyfikacji silnika dla wszystkich zespołów (fabrycznego i klienckich) to błąd przy produkcji/projektowaniu - tego nie doprecyzowali.
Okazuje się że niemcy jebnęli się o.... 2 dziesiąte milimetra xD przy projektowaniu/produkcji obudowy wału korbowego.
Tak czy siak, nieprzypadkowo Toto Wolff mówił o tym że ktoś
Nie było mnie przez weckend, bo mówiłem że będę zarobiony, ale #f1techbybrylant po weekendzie to też zawsze coś.
ANUS podaje że jedyne co powstrzymało zespół przed wprowadzeniem nowej specyfikacji silnika dla wszystkich zespołów (fabrycznego i klienckich) to błąd przy produkcji/projektowaniu - tego nie doprecyzowali.
Okazuje się że niemcy jebnęli się o.... 2 dziesiąte milimetra xD przy projektowaniu/produkcji obudowy wału korbowego.
Tak czy siak, nieprzypadkowo Toto Wolff mówił o tym że ktoś