#mechanikasamochodowa Hmm... Mam t4 z krzaków i problem z tylna osią ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeszcze tego nie rozbierałem, bo blacharka obecnie..
Ale mam ciekawy przypadek - CO OBRÓT koła tylnego bez ręcznego w pewnym momencie cykliczny opor i dalej obraca sie normalnie. Co obrót w tym samym miejscu się blokuje i trzeba siły użyć. Coś w bębnach ebło? Albo łożysko?
Z bębnami mam liche doświadczenie. Na łożysko
Jeszcze tego nie rozbierałem, bo blacharka obecnie..
Ale mam ciekawy przypadek - CO OBRÓT koła tylnego bez ręcznego w pewnym momencie cykliczny opor i dalej obraca sie normalnie. Co obrót w tym samym miejscu się blokuje i trzeba siły użyć. Coś w bębnach ebło? Albo łożysko?
Z bębnami mam liche doświadczenie. Na łożysko
W komentarzu fotki pacjenta... Przód auta, środek - nie martwię sie profile w środku zdrowe, jakieś drobne oznaki - pożyje...
Ale końcówka auta słaba taka... Niby wszystko twarde(w większości zdrowe wewnątrz), jakieś naloty - #!$%@? konserwacja nadkola od zewnątrz.
Jak to zabezpieczyć, żeby jeszcze trochę polatało? Nie mam dostępu do piaskowania. Mam włosy Afroamerykanina, druciaki, tarcze szlifierskie itp
Są środki typu: