@OrangeEkspert: witam kiedy będzie usunięta awaria w woj. Łódzkim nie ma zasiegu
@krzysztof-krzewina-9: Przepraszamy za niedogodności, czy w dalszym ciągu występują problemy z zasięgiem ?
Szczoteczka soniczna, skąd i dlaczego? Możliwość płacenia również pkt? Najlepiej dostawa z Polski
#gearbest
#gearbest
@mateusz-bugzel: GB przelał już Ci jakąś kasę za opóźnienie w dostawie
@mateusz-bugzel: ja do nich wczoraj napisałem że paczka dojdzie do mnie jutro a w związku z opóźnieniem oczekuję 20% zwrotu wartości zakupu. dzisiaj mi odpisali że ok i mam wybrać czy chce na GB walet czy paypal
@mateusz-bugzel: mi też jeden ticket zablokowali ale otworzyłem drugi do tego samego zamówienia. Co do kasy to nie wiem ale na GB wallet dadzą Ci jeszcze dodatkowo jakieś punkty oprócz kasy.
paczka wysłana 22.11.2017r. Po długim oczekiwaniu 24. stycznia złożyłem roszczenie w paypal, dzisiaj dostaje maila, że sprzedawca podesłał numer trackingowy, a tam paczka rzeczywiście ruszyła. To oznacza, ze muszę anulować roszczenie i po ewentualny zwrot częściowy za ekstremalnie długi czas oczekiwania do Gearbest bezpośrednio?
#gearbest #paypal
#gearbest #paypal
@Clockwork28: moja paczka ma dojść jutro po 75 dniach. Napisałem do nich o zwrot 20% wartości zamówienia i się zgodzili. Roszczenia przez PayPal na razie nie zamykam bo paczka jeszcze nie doszła.
Słyszałem że ruszyły się paczki z 21.11 jakie mieliście dokładnie godziny w Pradze itd?
#gearbest
#gearbest
@mateusz-bugzel: u mnie ruszyło.
19:43.12
@alinajlepsze: W1711170743137172
@alinajlepsze: pl z 21 listopada
Ktoś jeszcze zamawiając Priority Line 16 listopada cięgle nie otrzymał paczki? #gearbest #priorityline
@Zead: ja też mam wysyłkę 21 listopada. Założyłem już roszczenie przez PayPal ale od 6 dni gearbest nawet nie odpisał. Mają jeszcze 4 dni na odpowiedź.
@alinajlepsze: zakończyło się na Pradze 26.12
next station a ostatnio się pojawiło coś że za tydzień dotrze do kraju docelowego
next station a ostatnio się pojawiło coś że za tydzień dotrze do kraju docelowego
@mateusz-bugzel: napisali ci że paczka zaginęła. To lipe masz.
Mirki z #gearbest mam takie pytanko.
zamawiałem w listopadzie tablet itracking wygląda w ten sposób:
zamawiałem w listopadzie tablet itracking wygląda w ten sposób:
2017-11-22 11:10:00 Southall Your parcel is on its way
2017-11-22 12:59:00 Centrum danych DPD Informacje o zamównieniu zostały przesłane do DPD.
2017-11-22 13:00:55 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana
2017-11-22 19:10:00 Customer data received Southall
2017-11-23 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2017-11-23 22:30:22 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centr
2017-11-24 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting
@strikingsurface: mam identyczny tracking co do minuty. Już znudziło mi się z nimi pisać i poszło roszczenie przez PayPal
@UjekF: a jaki miałeś tracking tego pierwszego
- 2
Cześć. Chciałabym prosić o poradę co zrobić w mojej sytuacji. 17 listopada zakupiłam ultrabooka na Gearbest (mój pierwszy zakup tam). Wysyłka - 22 listopada przez priority line, płatność Paypalem. Do tej pory swojej paczki nie otrzymałam. Napisałam 3 dni temu ticket na stronie gearbest z zapytaniem o przedmiot i niestety nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Co mam zatem zrobić? Poczekać jeszcze kilka dni czy napisać o zwrot bezpośrednio do PP. Dołączam screen trackingu.
@aduska: u mnie jest tak samo. Już założyłem spór i roszczenie przez PayPal
Mireczki z #gearbest mam oto nastepujacy problem: 13 grudnia paczka z chin (z nowym telefonikiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) wyleciala. Wybralem opcje "Poland Via Registered Air Mail" z " 10 - 25 business days " czasu do dotarcia przesylki. Problem tkwi w tym, ze ta paczka opoznia sie, dzisiaj wypada 22 stycznia, czyli 40 dni od dnia wysylki, a to wiecej niz obiecane 10 - 25 dni.
Gearbest rozdzielił mi zamówienie na 2 paki przy zamówieniu PL, idzie DPDUK1.
Jedna już ruszyła z pragi:
2017-12-19 14:20:24 Parcel arrival at Prague , Czech []
2017-12-28 20:22:28 Parcel is in clearance []
2018-01-03 22:03:00 W transporcie [Middlesex (GB)]..... (mnóstwo następnych)
Ale przy drugiej widzę pierwszy raz taki status:
2017-12-19 14:17:41 Parcel arrival at Prague , Czech []
2017-12-26 19:43:12 Shipment transiting to next station []
What?! Mieliście coś takiego?
#gearbest #
Jedna już ruszyła z pragi:
2017-12-19 14:20:24 Parcel arrival at Prague , Czech []
2017-12-28 20:22:28 Parcel is in clearance []
2018-01-03 22:03:00 W transporcie [Middlesex (GB)]..... (mnóstwo następnych)
Ale przy drugiej widzę pierwszy raz taki status:
2017-12-19 14:17:41 Parcel arrival at Prague , Czech []
2017-12-26 19:43:12 Shipment transiting to next station []
What?! Mieliście coś takiego?
#gearbest #
@JanuszowyAndrzej: niech zgadne w drugiej masz amazfit tak jak ja
@JanuszowyAndrzej: Jak tam ruszyło u Ciebie bo u mnie cały czas stoi na 26.12
@strikingsurface: chyba nie ma co się sugerować numerem trackingu. Pisałem z kolesiem co miał tak jak my status z 26.12 next station a dzisiaj dostał informację że będzie miał doręczenie jutro i podany inny numer trackingu który został wygenerowany 4.01
@strikingsurface: niestety zero informacji
@strikingsurface: to jest jakiś szablon wysyłany do wszystkich. Czy był tam numer twojej przesyłki pewnie nie
@JanuszowyAndrzej: mi dzisiaj zaproponowali 50% zwrotu lub dopłaty żeby jeszcze raz wysłać. Założyłem już spór przez PayPal. Ciekawe ile to potrwa
@JanuszowyAndrzej: czy to jest ta rzecz co miała status next station z 26.12
- 1
U mnie priorityline nadal się nie ruszyło - wisi nadal na tym samym statusie. Na ticket gearbest mi odpisał, że paczka już dotarła do mojego kraju i wkrótce u mnie będzie - gearbest ściemnia, czy zmienili sposób wysyłki i paczka idzie na innym tracking nr?
#gearbest
#tracking
#priorityline
#gearbest
#tracking
#priorityline
#gearbest Dear Valued Customer,
Thank you for placing an order with us. We apologize that you have yet to receive your package.
There has been a slight delay to your delivery. However, we are pleased to inform you that the package is now in your local country and will be delivered to you soon.
Kindly wait for your package to arrive.
We sincerely appreciate your patience and kind support.
Ktos tez dostał.
Thank you for placing an order with us. We apologize that you have yet to receive your package.
There has been a slight delay to your delivery. However, we are pleased to inform you that the package is now in your local country and will be delivered to you soon.
Kindly wait for your package to arrive.
We sincerely appreciate your patience and kind support.
Ktos tez dostał.
Jak minęło 60 dni, to spór na PayPal i nie dyskutuj z tymi botami :)
@Itho_mas
@krzysztof-krzewina-9 sorki, że wołam po takim czasie ale zauważyłem że każdy komu wysłali paczkę 21 tak ma. Cała paleta się zgubiła?
@krzysztof-krzewina-9 sorki, że wołam po takim czasie ale zauważyłem że każdy komu wysłali paczkę 21 tak ma. Cała paleta się zgubiła?
#pl #gearbestcwel
Po dzisiajszych mailach sprawdziłem status PL z listopada. Źle to wygląda l
2017-11-21 09:41:00 Your parcel is on its way [Southall]
2017-11-21 11:14:00 Informacje o zamównieniu zostały przesłane do DPD. [Centrum danych DPD]
2017-11-21 11:18:33 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana []
2017-11-21 17:41:00 Customer data received Southall []
2017-11-23 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre. []
2017-11-24 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre. []
2017-12-02 11:05:00 Departed Hongkong
Po dzisiajszych mailach sprawdziłem status PL z listopada. Źle to wygląda l
2017-11-21 09:41:00 Your parcel is on its way [Southall]
2017-11-21 11:14:00 Informacje o zamównieniu zostały przesłane do DPD. [Centrum danych DPD]
2017-11-21 11:18:33 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana []
2017-11-21 17:41:00 Customer data received Southall []
2017-11-23 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre. []
2017-11-24 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre. []
2017-12-02 11:05:00 Departed Hongkong
@JanuszowyAndrzej: u mnie też się zmieniło tak jak u Ciebie. W piątek do nich pisze i zobaczę co zaproponują. Będę chciał ponowną wysyłkę z magazynu europejskiego albo zwrot monety
@adamkoska: cięzko powiedzieć ale na pewno nie zgodzę się na czekanie znowu 2 miesięcy
#gearbest