- 291
https://allegro.pl/uzytkownik/CAR4VIP
Czy ktoś wie skąd ten użytkownik #car4vip ma te sprzęty? Komentarze są aż nazbyt pozytywne, długie i wyczerpujące, a nawet przypadki zwrotu pieniędzy...Zazwyczaj komentarz to "Polecam" i tyle. #allegro @allegropl #apple
Czy ktoś wie skąd ten użytkownik #car4vip ma te sprzęty? Komentarze są aż nazbyt pozytywne, długie i wyczerpujące, a nawet przypadki zwrotu pieniędzy...Zazwyczaj komentarz to "Polecam" i tyle. #allegro @allegropl #apple
- konto usunięte
- krzysztof-malcherczyk
- ysqx
- achib
- kartepospo77
- +286 innych
Odpowiem za sprzedawcę bo temat przewija się tu średnio co kilka dni.
Nowe MB Pro będą, ale sprzedawca ma problem z allegro obecnie - co naturalnie wydłuża datę publikacji ogłoszeń na tej platformie w czasie.
iPhone nie będzie, sprzedawca też wielokrotnie to podkreślał.
Nowe MB Pro będą, ale sprzedawca ma problem z allegro obecnie - co naturalnie wydłuża datę publikacji ogłoszeń na tej platformie w czasie.
iPhone nie będzie, sprzedawca też wielokrotnie to podkreślał.
@kravallan: Zegarków też nie będzie z tego co wiem :)
@HrabiaBarryKent: Z tego co wiem to tylko GreenCelle mają problem z najnowszym macOS, reszta chyba bez zarzutu :)
@HrabiaBarryKent: Ja ze swojej strony polecam tego :) https://www.amazon.pl/Anker-PowerExpand-adapter-wej%C5%9Bciem-zasilaniem/dp/B07ZVKTP53
Obecnie niedostępny ale był w cenie 140zł.
Obecnie niedostępny ale był w cenie 140zł.
@Matiaol: Większość opinii kupujących jest w takim stylu:
„Sprzęt przyszedł taki jak miał przyjść, super kontakt ze sprzedawcą - odpowiada bardzo szybko, polecam wszystkim” - co takiego w tych komentarzach jest ubóstwiającego sprzedawcę? Ja rozumiem, że większość opinii jest podobnych ale na litość boską, mają eseje tutaj pisać czy stan faktyczny, który w prawie każdym przypadku jest identyczny?
„Sprzęt przyszedł taki jak miał przyjść, super kontakt ze sprzedawcą - odpowiada bardzo szybko, polecam wszystkim” - co takiego w tych komentarzach jest ubóstwiającego sprzedawcę? Ja rozumiem, że większość opinii jest podobnych ale na litość boską, mają eseje tutaj pisać czy stan faktyczny, który w prawie każdym przypadku jest identyczny?
@ambro10: Obecnie jesteśmy na etapie otrzymywania zamówień z planowaną datą dostawy 30.11, potwierdzone jest podobne opóźnienie w przypadku dostawy 31.12 a zatem jak wspomniał kolega wyżej, będzie do połowy lutego :D
@lewychelmno: A jak ktoś ma kilka paczek w DPD? Ewa podaje tylko jedną :D Jest jakiś sposób, żeby poprosić ją o więcej?
@Czabam: Teraz też.
@janusz133: „ Sprzedaż rzeczy przez kupującego nie powoduje przejścia na nabywcę uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy; kupujący może jednak przelać na nabywcę uprawnienia do żądania obniżenia ceny, usunięcia wady lub dostarczenia rzeczy wolnej od wad.” - zaczerpnięte z uchwały SN o numerze III CZP 96/03.
@Nemmip: Jakby była przesyłka to po przedstawieniu się poda jej numer sama :) Oczywiście jeśli dzwonisz z numeru, który podałeś do zamówienia.
Niestety dziś upłynął ostatni, dodatkowy dzień przeznaczony na doręczenie sprzętu a sprzętu nadal brak. Ale ja nie o tym bo rozumiem, że wszystko jest w porządku tylko trzeba poczekać. Nasunęło mi się jednak w związku z tym jedno pytanie. Jak to jest, że osoby, które tego samego dnia dostają maila o wydaniu paczki kurierowi - jedna z nich dostaje na następny dzień sprzęt pod drzwi a druga musi czekać kolejny tydzień lub
@jadowsky: @Deja_VU_000: Oczywiście, o tych przednoworocznych wysyłkach wiem - niemniej jednak nie myślałem o tym w kontekście tego, że ktoś pisał o otrzymaniu przesyłki dzień po mailu :)
@Luitoo: Domyślam się, że „pijesz” do mnie. W związku z tym czuję się zobowiązany, żeby odpowiedzieć. Nie napisałem nigdzie pytania kiedy przyjdzie paczka ani nie żaliłem się, że komuś przyszła wcześniej niż mi. Jedyne o co zapytałem, z ciekawości, co zresztą podkreśliłem, to czego wynikiem są takie rozbieżności. Co więcej, na początku swojej wypowiedzi zaznaczyłem, że nie mam problemu z tym, że przesyłka jest opóźniona. Oczywiście wypowiadam się za siebie, jeśli
Zamówienie złożone przez poprzedniego kupującego 20 czerwca, przejęte przeze mnie we wrześniu dotarło dziś. Z tego miejsca chciałbym podziękować Panu Szymonowi za bezpłatne odstąpienie zamówienia. Chapeux bas.
Generalnie nie wypada słodzić, bo ktoś powie, że to brzmi jak sekta. Ale trudno szukać innych słów jeśli sprzedawca prawie zawsze odpisuje do godziny/dwóch i zawsze jest do dyspozycji. Więc powiem tak, niech każdy sprzedający będzie taki jak @Deja_VU_000 - i to chyba najlepsza pochwała
Generalnie nie wypada słodzić, bo ktoś powie, że to brzmi jak sekta. Ale trudno szukać innych słów jeśli sprzedawca prawie zawsze odpisuje do godziny/dwóch i zawsze jest do dyspozycji. Więc powiem tak, niech każdy sprzedający będzie taki jak @Deja_VU_000 - i to chyba najlepsza pochwała
@el_chapo_2020: Jeśli zastanawiasz się nad AppleCare to polecam spojrzeć na wersję z +, poprzez niemiecką stronę :) W podobnej cenie poza ochroną, która dostarczana jest wraz ze zwykłym AppleCare masz także ochronę od uszkodzeń mechanicznych i baterii.
serwis.me z tego co mi wiadomo naprawia sprzęt w ramach tej gwarancji z plusem ;) Co do baterii to nie wiedziałem, że zwykły też obejmuje. Wydaje mi się, że da się kupić bez rozmowy, napisz na PW wyjaśnię ci jak (jeśli mam rację).
@Wolsky: Wiadomo, nie pojawi się.
@Matix0: Bardziej przypuszczam
1) Wie o co chodzi i nie będzie miał już po co pytać
2) Sam zrezygował z dalszych zakupów
1) Wie o co chodzi i nie będzie miał już po co pytać
2) Sam zrezygował z dalszych zakupów
@ZgredekZModrodu: Przy całej tej mojej irytacji terminami dostaw zamówień, a raczej brakiem ich realizacji obiektywnie muszę stwierdzić, z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością, że takie przedsprzedaże na M2 nie miały miejsca w ogóle.
#shopee