Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
VECTRA – jak oszukuje swoich klientów?
Opis tego jak firma Vectra oszukuje, ogrywa i mami swoich klientów oraz tego jak za pomocą swojego serwisu stworzyła ekosystem do olewania zgłoszeń.
z- 111
- #
- #
- #
- #
Więc tak - testy i wszystko robić po kablu - oraz przesyłać nagrania ekranu pełne (nie same wyniki testów).
w momencie nie rozwiązania problemu zgłosić jeszcze raz, w przypadku kiedy nie ma zmiany (oczywiście z dowodami i wtedy należy powiedzieć magiczne słowa - UKE. Bodaj dalej wystarczą 3 zgłoszenia z brakiem reakcji by dowalili karę.) Mi pomogło chociaż walka również była ogromna.
A no i to że nikt się nie kontaktował nie oznacza że nic nie zostało zrobione - wyższe linie wsparcia razem z adminami nie zajmują się kontaktem z klientem i nigdy nie będą się kontaktować bo to nie ich robota. Pewnie szacuja opłacalność wymiany kabla na budynku.