Po roku nauki programowania wypuściłem moją pierwszą gierkę na Androida. AMA :)
Cześć wszystkim :) Właśnie skończyłem pracować nad moją pierwszą grą - przyjemny zręcznościowy tytuł z dość fajną mechaniką. Dajcie znać co o niej sądzicie. Linki: ...
z- 175
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Robiłem to bo kocham gry, programowanie i chciałem sprawdzić się w czymś nowym. Ogromną przyjemność sprawia samo tworzenie (potwierdzi to każdy artysta/pisarz), nie inaczej było w moim przypadku :)
-platformy stają się mniejsze,
-z potworków wypada mniej kulek,
-potworki częściej się pojawiają,
-potworki częściej strzelają (mniejszy interwał czasu między strzałami),
-jest większa szansa na
Co do przeszkód jak kolce czy klejące miejsca to wydaje mi się, że nie pasowałyby do tej gierki. W zamyśle to przeciwnicy mieli być jedyną przeszkodą. Dodając jakieś "przeszkadzacze" rozgrywka byłaby chyba trochę za trudna.
Dzięki za fajne pomysły.
3. Tutaj miałeś rację - pocisk leci wolniej niż twój odrzut. Jestem tego pewien bo specjalnie przyjrzałem się kodzie, który za to odpowiada i nie ma możliwości zginąć uderzając w przeciwnika, który już umarł.
4. Nie potrafiłem
Co do Windowsa to LibGDX nie ma wspiera mobilnego Windowsa, chociaż jest możliwe przeportowanie aplikacji z IOS'a bez większego wysiłku (http://www.zdnet.com/article/porting-an-ios-app-to-windows-10-can-take-as-little-as-5-minutes/).
Nie powinno być problemu z przeportowaniem na desktopowego Windowsa. W końcu LibGDX korzysta z Javy, która z natury jest międzyplatformowa. Inna sprawa to sterowanie, które na myszce raczej się nie sprawdza. Poza tym, żeby wogóle wystawić aplikację na Windows Store trzeba trochę zapłacić za