Po roku nauki programowania wypuściłem moją pierwszą gierkę na Androida. AMA :)
![Po roku nauki programowania wypuściłem moją pierwszą gierkę na Androida. AMA :)](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_KVdHzE15FlDRF0ZUPVfZrW2PiHbQ8pzv,w220h142.jpg)
Cześć wszystkim :) Właśnie skończyłem pracować nad moją pierwszą grą - przyjemny zręcznościowy tytuł z dość fajną mechaniką. Dajcie znać co o niej sądzicie. Linki: ...
z- 175
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Robiłem to bo kocham gry, programowanie i chciałem sprawdzić się w czymś nowym. Ogromną przyjemność sprawia samo tworzenie (potwierdzi to każdy artysta/pisarz), nie inaczej było w moim przypadku :)
-platformy stają się mniejsze,
-z potworków wypada mniej kulek,
-potworki częściej się pojawiają,
-potworki częściej strzelają (mniejszy interwał czasu między strzałami),
-jest większa szansa na wypadnięcie monety,
-pojawia się więcej trudnych przeciwników (tych strzelających).
Najtrudniej jest kiedy osiągniesz wynik 200. W całej grze są narazie 3 typy przeciwników.
Nie jestem pewien czym inna mapa różniłaby się od obecnej (oprócz grafiki). Raczej
Co do przeszkód jak kolce czy klejące miejsca to wydaje mi się, że nie pasowałyby do tej gierki. W zamyśle to przeciwnicy mieli być jedyną przeszkodą. Dodając jakieś "przeszkadzacze" rozgrywka byłaby chyba trochę za trudna.
Dzięki za fajne pomysły. Zwłaszcza
3. Tutaj miałeś rację - pocisk leci wolniej niż twój odrzut. Jestem tego pewien bo specjalnie przyjrzałem się kodzie, który za to odpowiada i nie ma możliwości zginąć uderzając w przeciwnika, który już umarł.
4. Nie potrafiłem odtworzyć
Co do Windowsa to LibGDX nie ma wspiera mobilnego Windowsa, chociaż jest możliwe przeportowanie aplikacji z IOS'a bez większego wysiłku (http://www.zdnet.com/article/porting-an-ios-app-to-windows-10-can-take-as-little-as-5-minutes/).
Nie powinno być problemu z przeportowaniem na desktopowego Windowsa. W końcu LibGDX korzysta z Javy, która z natury jest międzyplatformowa. Inna sprawa to sterowanie, które na myszce raczej się nie sprawdza. Poza tym, żeby wogóle wystawić aplikację na Windows Store trzeba trochę zapłacić za konto