Witam mirków :) Jako, że wczoraj obroniłem inżyniera to pozwolę sobie wrzucić filmik z gry, która to powstała by tytuł ten uzyskać:) Gierka napisana od podstaw w C++ z wykorzystaniem biblioteki SFML. Samą gierkę można rozbudowywać bez potrzeby rekompilacji programu np. za pomocą edytora map/misji/ekwipunku itp. Ot takie małe #chwalesie
@T34v2: Każda część ekwipunku ma swoje statystyki (zapisane w bazie, którą można edytować). Niektóre statystyki są aktualnie nieużywane (jak np. wytrzymałość przedmiotów), a na samym filmiki nie przedstawiono np. możliwości tworzenia czarów (z wykorzystaniem run), czy rozwijania umiejętności gracza (np. atak). I dzięki :)
@KingFight: Mniej więcej takie było założenie :) Z tym, że ruch i walka są w czasie rzeczywistym. (niestety, nie jestem grafikiem, a ciężko mi było znaleźć jakieś zanimowane sprity (pasujące do klimatu), to jedyną animacją jest ruch gracza ^^)
@matt_maker Tu nie chodzi o wytrzymałość podzespołu, a sztuczne uśmiercanie starszych generacji kart przez NVIDIE, poszukaj sobie na yt o tym, Lipton z moreli robił testy.
Jako, że wczoraj obroniłem inżyniera to pozwolę sobie wrzucić filmik z gry, która to powstała by tytuł ten uzyskać:)
Gierka napisana od podstaw w C++ z wykorzystaniem biblioteki SFML.
Samą gierkę można rozbudowywać bez potrzeby rekompilacji programu np. za pomocą edytora map/misji/ekwipunku itp.
Ot takie małe #chwalesie
#programownaie, #programista15k, #gry, #gamedev