Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko227
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90

ZwyklyJanusz90

Dołączył 1 rok i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 152
  • Znaleziska 114
  • Mikroblog 38
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 6

302

Porównanie zwrotu z inwestycji w mieszkania i na giełdzie od 2013 roku

Porównanie zwrotu z inwestycji w mieszkania i na giełdzie od 2013 roku

Postanowiłem porównać opłacalność polskiego sportu narodowego inwestycji w betonowe złoto względem inwestycji na giełdzie. Żeby było ciekawiej, porównanie zaczniemy od samiuśkiego dołka na rynku nieruchomości w 2013. Wyniki mogą was zaskoczyć :)

ossprime
z
wykop.pl
dodany: 22.08.2024, 14:23:25
  • 293
  • #
    nieruchomosci
  • #
    gielda
  • #
    inwestycje
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 16:09:06 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 16:22:35 via Wykop
  • -1
@ossprime:

I właśnie o to chodzi. O "zachowanie instrumentu bazowego". I o specyfikę tego instrumentu. Rynek nieruchomości jest rynkiem mało płynnym i działa zupełnie inaczej, niż indeksy - na tyle inaczej, że nie ma z nimi nic wspólnego. Jesteś w stanie przewidzieć rozwój S&P:500 w najbliższej dekadzie? Nie jesteś, ponieważ ze względu na naturę systemu - nikt nie jest. Jesteś w stanie stwierdzić, że nie wystąpi na nim Black Swan
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 17:06:14 via Wykop
  • -2
@ossprime: Tylko takie infografiki nic nie mówią. Ponieważ nie uwzględniają indywidualnej sytuacji inwestora i zakładają sztywne trzymanie środków w aktywach przez 30,50 czy 150 lat. Ilu ludzi zlikwidowało pozycje w 2001? W 2008? Po krachu covidowym? Oni to zrobili, bo nie są w stanie przewidzieć przyszłości. Żyjąc w świecie po II wś, w którym USA zajmują kluczową pozycję i od dekad agresywnie się rozwijały, łatwo powiedzieć: "inwestuj w S&P500". Jednak
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 17:17:04 via Wykop
  • -2
@ForTheEvulz: To, że Twoje "inwestycje zwracają się lepiej" to argument, który łyknie tylko brainlet, o którym wspomniałeś. Jakbyś czytał Malkiela, wiedziałbyś, że możesz być zwykłą małpą z eksperymentu, której się poszczęściło. I nie ważne, że Malkiel mówił o spółkach - w makroskali ta sama logika tyczy się indeksów reprezentujących całe systemy gospodarcze. Poproszę zapis transakcji z ostatnich 20 lat inwestowania, uwzględniający największe krachy, wraz z liczbą operacji i maksymalnym obsunięciem
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 17:34:26 via Wykop
  • -2
@ossprime: Oczywiście, że mają. Dodam, że miliony zrobiły kilka innych rzeczy.
Miliony grały na podtrzymanie sytuacji na rynku nieruchomości w 2008, aż giełda runęła zębami o chodnik.
Miliony obstawiały pod koniec 90., że spółki typu KissMyAss.com zawojują rynek internetu. Następnie te miliony wylądowały pod mostem.
Miliony inwestowały w NiftyFifty, bo "hehe, to pewne spułki hehe" i straciły wszystko.
Miliony inwestowały w Japonię na przełomie 80-90., bo miała podbić
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 18:31:26 via Wykop
  • -1
@SmugglerFan:

Tak to jest jak wydaje Ci się, że rozmawiasz z "Wykopkiem", który wie mniej, niż Ty. Matematycznie giełda ma element hazardu lub jest hazardem - szczególnie w przypadku przewidywania długoterminowego - lewarowanego lub nie lub w przypadku lewarowanej (lub nie) gry krótkoterminowej (zależnie od tego, co robisz). Tobie się wydaje, że skoro w jakimś okresie, spółki opisuje geometryczny ruch browna, zgodnie z którym ten proces losowy jest skrzywiony na
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 18:46:51 via Wykop
  • 0
@ossprime:

Fantastycznie, że podzieliłeś się wynikami. Mówię nieironicznie, bo rzadko komu się chce lub rzadko kto ma jakiekolwiek wyniki. Tylko niestety moja teza wciąż się trzyma. Sporządzałem analizy makro, regularnie czytałem raporty banków inwestycyjnych i doskonale wiem, co działo się z gospodarką w latach 2018-2024 i wcześniej.

Przed krachem w pandemii mieliśmy politykę taniego pieniądza i długą hossę po krachu w 2008. Krótko po krachu w pandemii, wsparcie Fedu popłynęło
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 18:51:29 via Wykop
  • -2
@SmugglerFan:

Gadasz pierdoły jak menel pod sklepem, który stoi z Żubrem i używa magii chłopskiego rozumu, żeby tłumaczyć innym "oczywistości":

skad ci sie w ogole bral pomysl zeby wyciagac caly hajs z gieldy podczas kryzysu? xDD przeciez jak jest nisko to sie kupuje a jak drogo to sie sprzedaje, czemu wykopki takiej prostej zasady nie moga ogarnac, ja #!$%@?
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 19:01:18 via Wykop
  • -1
@SmugglerFan:

no i znowu pytam: skad ci sie wzial pomysl na inwestowanie z lewarem? o co ci chodzi?


O artykuł, który sugerował lewarowane
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 19:04:19 via Wykop
  • -2
@SmugglerFan:

Najlepiej napisać "xddd".
Jeśli czegoś nie wiesz, to po prostu nie startuj z pozycji "hurr, durr! Debile nie wiedzo, że jest tanio albo drogo!". To jest po prostu dużo bardziej złożone, niż Ci się wydaje.
I o tym cały czas mówię - to nie jest takie proste, jak na pierwszy rzut oka wygląda. Lepiej o tym wiedzieć, zamiast potem płakać.

Może i sam powinienem przeprosić za zbyt agresywny ton,
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 19:06:40 via Wykop
  • 0
@ossprime:

Trzymaj się z daleka od jedynego prostego (nie łatwego!) sposobu na systematyczne pomnażanie majątku? Nie, dzięki.


Ale jak uważasz, że się na tym znasz - to rób swoje. Po prostu nie namawiaj na to innych ludzi, przedstawiając w superlatywach, bo to się często kończy
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 19:22:17 via Wykop
  • -2
@ossprime: Ty tak serio?
Handlowałem na wysokich ramach i niskich ramach. Na tak niskich, że bez ADHD nie podchodz. Inwestowałem i spekulowałem (z naciskiem na to drugie), widziałem traderów i inwestorów i wiem jedno: spekulant z wiedzą ekonomiczną, matematyczną i programistyczną >>> jakikolwiek żyjący/nieżyjący inwestor.

To strategie ilościowe, od Market Makingu, przez arbitraż, handel parami i Momentum, aż po wyszukane algo do określania sentymentu mają jakąkolwiek podstawę statystyczną. Inwestorzy przeważnie
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 19:29:40 via Wykop
  • 0
@SmugglerFan:

dywersyfikacja za trudna, wiec lepiej tego nie robic. swietny wniosek xd


Ty jesteś świadom, że większość ludzi nie ma talentu do logicznego myślenia, a poza tym nie interesuje się makroekonomią, matematyką i
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 19:54:30 via Wykop
  • 0
@ossprime:

To ciekawe, bo najlepsze wyniki mają nieżyjący inwestorzy.


Nie, najlepsze wyniki miał nieżyjący już Jim Simons - matematyk i trader krótkoterminowy. Banki inwestycyjne mają ogromne działy dla strategii krótkoterminowych, a ich creme de la creme to Market Making i arbitraż - strategie
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 21:03:48 via Wykop
  • 0
@ossprime:

To jest po prostu odwzorowanie portfela szerokiego rynku ważonego kapitalizacją rynkową. Ktoś z twoim rzekomym doświadczeniem powinien o tym wiedzieć.


I jak to się ma do tego, co napisałem? Po prostu korzystając z własnych modeli wcale nie musisz pokonywać S&P, ale możesz np. zmniejszyć maksymalne obsunięcie kapitału względem ETF-ów dostępnych na rynku. A coś takiego może pozwolić Ci np. na skorzystanie z lewara, który nagle stanie się bardziej
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 21:35:08 via Wykop
  • 0
@SmugglerFan:

przeciez na tym polega wlasnie inwestowanie, ze wplacasz przez kilkadziesiat lat po to by na emeryturze sobie wyplacac. co ty kombinujesz xd. chcesz sie wprowadzic do ETFa jak do mieszkania? ja #!$%@? xddd


Można odnieść wrażenie, że jesteś debilem. Ale Ty jesteś przede wszystkim trollem :)
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 21:59:21 via Wykop
  • 0
@ossprime: Właśnie tu jest problem: dla Ciebie nic z tego nie wynika.
Jak chcesz, inwestuj w ETF-y - mityczny "darmowy lunch", który w ekonomii ponoć nie istnieje. I módl się, żeby przez okres trwania inwestycji nie zdarzyło się nic, co na lata zakleszczy Cię w generujących straty papierach, podczas gdy Janusz z Halyną będą "grylować" na ganku nieruchomości kupionej na kredyt. Bo Ty powiesz "dywersyfikacja", a ja powiem "wysoka korelacja
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 24.08.2024, 13:44:18 via Wykop
  • 0
@ossprime: My od początku mówimy w zupełnie różnych językach. Pominę już, że nie zgadzamy się w kwestiach "technicznych". Nie zgodzimy się, bo mamy zupełnie inne zaplecze i zupełnie różną wiedzę, doświadczenia i priorytety, więc machnę na to ręką.
Ale jest coś, czego zignorować się nie da - sprowadzenia rzeczywistości do tabelki w Excelu.

Jak wiesz, większość ludzi "inwestuje" w nieruchomości w ten sposób: kupuje mieszkanie na kredyt, przenosi się z
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 24.08.2024, 14:18:07 via Wykop
  • 0
@ossprime:

Powiem tak. Masz tu, ode mnie, debila, opinię innego debila - byłego zarządzającego hedge-fundem, który tak, jak ja, mówi debilne rzeczy, które pokrywają się z tymi, które mówiłem ja :)

https://www.youtube.com/watch?v=qxERZKqpfzU

P.S. A od 0:55 to jest brutalna orka wszystkiego, w co wierzysz :)
ZwyklyJanusz90 - @ossprime: 

Powiem tak. Masz tu, ode mnie, debila, opinię innego de...
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 24.08.2024, 15:17:45 via Wykop
  • 0
@ossprime:

Posłuchałeś do końca? Przecież on zwracał uwagę na to, że amerykański rynek to anomalia, która generowała regularne zwroty, ale gospodarki innych państw tej zasady nie spełniają. Powiedział jak krowie na rowie:

"To, że gospodarka RADZIŁA sobie świetnie nie znaczy, że dalej będzie RADZIĆ sobie
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 24.08.2024, 15:37:36 via Wykop
  • 0
@ossprime: I podsumuję to wszystko w kilku punktach. Jeśli jestem zwykłym człowiekiem:

1. Giełda nie jest dla mnie bezpieczna i nie powinienem się nią zajmować. Powinienem inwestować we własny biznes, w siebie lub w to, co rozumiem.
2. Inwestowanie long-term to h----d, a inwesotrzy long-term z sukcesami to hazardziści korzystający na losowych, korzystnych warunkach gospodarczych, którzy w swojej głupocie uważają, że łatwiej jest przewidzieć 10 0000 kroków rozwoju chaotycznego systemu,
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 24.08.2024, 16:05:06 via Wykop
  • 0
@ossprime:

No i wiedziałem, ścisłowiec-inżynier się znalazł, który nic nie wie o innych dziedzinach i udaje mądrego.


Błąd. Ja siedziałem w tematyce ekonomicznej na tyle długo, by zrozumieć, że większość ekonomii to pierdoły. Chciałem być ekonomistą - zanim zacząłem uczyć się ekonomii. Dzięki ekonomii zainteresowałem się jednak naukami ścisłymi, więc wyszło na moje. Nie uważam też, że giełda to proces stochastyczny. Giełda to proces chaotyczny, co łatwo udowodnić paroma wykresami, jak
ZwyklyJanusz90 - @ossprime: 
No i wiedziałem, ścisłowiec-inżynier się znalazł, który ...

źródło: sp_500

Pobierz
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 24.08.2024, 17:16:53 via Wykop
  • 0
@ossprime: Zmęczyła mnie ta dyskusja, więc może czas coś zmienić. Przeczytałem jedynie podręcznik dla przedszkolaków, więc niewiele rozumiem. Powiedz mi więc - co zrobić, by przekonać się do Twojego punktu widzenia? Co przeczytać/obejrzeć, by zdobyć wiedzę, która udowodni mi, że przeciętny człowiek, bez zrozumienia ekonomii i podstaw prawdopodobieństwa powinien inwestować w ETF-y, a ryzyko globalnego kryzysu, który na lata zamrozi moje pieniądze w aktywach generujących straty lub niewielkie zyski, nie
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 24.08.2024, 23:43:48 via Wykop
  • 0
@ossprime: Świetnie, dzięki. Póki co, obejrzałem dwa filmy. Nie było tam niczego, z czym bym się nie zgadzał i czego nie byłoby w moim przedszkolu, poza wywodem o aktywnym zarządzaniu.

Autor mówi o zarządcach:

"If they were skilled, why did their skill run
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 25.08.2024, 15:26:13 via Wykop
  • 1
@ossprime:

Miałem nadzieję, że cytat był żartem, bo pewnie wiesz, że ten argument z ust zwykłych ludzi pada często na poważnie. Dzięki za artykuł, właściwie wyczerpał to, co chciałem powiedzieć. Dodałbym może, że skalowalność o której wspomniałeś w kontekście Simonsa, też jest bardzo ważna. To jeśli chodzi i przeciętnego człowieka. Wiele osób argumentuje, że dla Kowalskiego zdobycie przewagi nad rynkiem jest niemożliwe, ale Kowalski ma dostęp do strategii i rynków,
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 25.08.2024, 15:29:31 via Wykop
  • 1
@ossprime: Poszperałem też i znalazłem film, który przybliży Ci moją perspektywę. Jeśli Ci się chce.

https://www.youtube.com/watch?v=SC_BKx1cfI4&t=906s
ZwyklyJanusz90 - @ossprime: Poszperałem też i znalazłem film, który przybliży Ci moją...
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 25.08.2024, 19:41:14 via Wykop
  • 1
@ossprime: Faktycznie, DCA w przypadku ETF-ów może mieć sens i jest częste. Gdybyśmy mówili o pojedynczych spółkach to trochę inna historia i pewnie też zależy o jakich byłaby mowa.
To, co dla mnie było kluczowe w filmiku, to właśnie ryzyko bycia zamkniętym w nierentownych inwestycjach na lata.
Wspominasz np. o portfelu Raya Dalio. Podobało mi się jego podejście do dywersyfikacji, chociaż, przynajmniej na pozór, wydaje się zbyt teoretyczne, bo praktycznie,
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 27.08.2024, 12:19:08 via Wykop
  • 0
To jest właśnie kluczowa różnica pomiędzy bezmyślnym gridem na pojedynczych spółkach, a regularnym dokupowaniem indeksu, który z czasem wyrzuca najgorzej radzące sobie spółki i włącza lepsze biznesy.


A próbowałeś kiedyś inwestowania aktywnego? Budowy modeli (opartych na danych fundamentalnych z raportów) określających niedowartościowane spółki/te, które powinny kontynuować trend wzrostowy? To nie działa w funduszach i wśród większości inwestorów detalicznych, ale jest wyjątkowo ciekawe i wśród szaraków było kilka nazwisk, którym udało się coś takiego

1047

Skakanie przez minutę po głowie to już jest usiłowanie zabójstwa, a nie pobicie

Pokaż treści 18+

Skakanie przez minutę po głowie to już jest usiłowanie zabójstwa, a nie pobicie

W poniedziałek, w autobusie linii nr 8, 19-latek, który jechał bez biletu, zaatakował kontrolera. Dotkliwie pobity mężczyzna trafił do szpitala. Napastnikowi może grozić nawet do 5 lat pozbawienia wolności.

g0blacK
z
gk24.pl
dodany: 30.07.2024, 17:11:57
  • 222
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    koszalin
  • #
    patologia
  • #
    podludzie
  • #
    kryminalne
  • #
    komunikacjamiejska
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 22.08.2024, 22:30:53 via Wykop
  • -1
@kocimietka_BB: Ty udowodniłeś, że na pewno do niej nie należysz :)
Jeśli nawet 100% społeczeństwa myśli, że należy do inteligentnej części społeczeństwa, to od 2-3 do nawet 15% z nich ma rację. Ktoś musi być inteligentny. Dlaczego więc nie autor tego posta? Bo kocurek z Wykopu tak twierdzi? XD
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 21:22:33 via Wykop
  • 0
@kocimietka_BB:

To na szczęście nie Tobie oceniać :)

Chyba nie miałeś do czynienia z inteligentnymi ludzmi. Odwołujesz się do Efektu Dunninga-Krugera, ale on nie mówi, że "inteligentni twierdzą, że są głupi". On mówi, że ludzie inteligentni "wiedzą ile nie wiedzą", czyli mają świadomość swojej niekompetencji w danej dziedzinie. Ale to jest "relatywna niekompetencja", dlatego w kontakcie z ludzmi z lewej strony rozkładu, inteligentni są nierzadko aroganccy i agresywni. Dopiero w towarzystwie innych
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 22:37:42 via Wykop
  • 0
@kocimietka_BB: Chyba jesteś dla siebie zbyt surowy, ale spoko :)

Dzięki temu czuję się jak zawsze, czyli nijak :)

1144

DOKTOR SZARPANKIE WALCZY O ŻYCIE. PRZYPOMNIJMY SOBIE JEGO OPUS MAGNUM!

Pokaż treści 18+

DOKTOR SZARPANKIE WALCZY O ŻYCIE. PRZYPOMNIJMY SOBIE JEGO OPUS MAGNUM!

opus magnum twórczości doktora, trzymaj się i wracaj do zdrowia doktorku

KRZYSZTOF_DZONG_UN
z
wykop.pl
dodany: 22.08.2024, 16:04:09
  • 195
  • #
    przegryw
  • #
    blackpill
  • #
    afera
  • #
    migranci
  • #
    prawo
  • #
    p0lka
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 22.08.2024, 22:06:46 via Wykop
  • 4
@officer_K:
ZwyklyJanusz90 - @officer_K:

źródło: meme science

Pobierz
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 23.08.2024, 10:56:05 via Wykop
  • 1
@spajker: Jeśli nie wiesz, to może to jednak Ty jesteś idiotą? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

1112

Trzech 16-letnich chłopców skatowało na śmierć piłkarza na urodzinach miasta

Trzech 16-letnich chłopców skatowało na śmierć piłkarza na urodzinach miasta

Brutalnie skatowany młody piłkarz nie żyje. Jego przyjaciele i najbliżsi byli do końca przekonani, że Marcin (28 l.) wygra swój najważniej. W tej sprawie zatrzymani zostali trzej 16-letni chłopcy. Decyzją sądu zostali oni umieszczeni w schronisku dla nieletnich na trzy miesiące.

Szewczenko
z
fakt.pl
dodany: 12.06.2024, 13:12:22
  • 235
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    wydarzenia
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 22.08.2024, 16:01:31 via Wykop
  • 0
@komarrek: Po alkoholu i innych używkach skłonności do agresji mają idioci. Im głupszy ktoś jest, tym większą ma skłonność do przemocy, a a-----l dodatkowo obniża i tak już szorujące po dnie IQ o kilka punktów:

https://www.cambridge.org/core/journals/psychological-medicine/article/abs/association-between-intelligence-quotient-and-violence-perpetration-in-the-english-general-population/AF21CE0AEDE9FFB0BC44AA1D059CF735
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 22.08.2024, 16:03:23 via Wykop
  • -1
@McWozniak: To, że to "sport" dla agresywnych podludzi na granicy upośledzenia umysłowego, promujący patologię?
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 22.08.2024, 16:09:37 via Wykop
  • 0
W średniowieczu każdemu z nich odrąbaliby głowę po krótkim procesie pokazowym na rynku. W "cywilizowanym" kraju z kartonu dostaną po trzy miesiące poprawczaka albo 20zł grzywny.

P.S. Za te trzy miesiące oczywiście zapłacą podatnicy. Z rodziną ofiary włącznie.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 22.08.2024, 16:18:50 via Wykop
  • 0
@she-wolf1993: Mam nadzieję, że tylko udajesz debila.

454

"Babcie z Europy" pokochały afrykańskich kochanków.

Pokaż treści 18+

"Babcie z Europy" pokochały afrykańskich kochanków.

Onet po singielkach i żonach zabrał się za stręczenie naszych BABĆ!

tombeczka
z
onet.pl
dodany: 19.08.2024, 17:28:40
  • 111
  • #
    afera
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    seks
  • #
    afryka
  • #
    seksualizacjaemerytow
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 21.08.2024, 00:51:45 via Wykop
  • -1
@MajorKusiol: Chłopie, powielasz mity z filmów pornograficznych. Od dawna wiadomo, że "m----n z wielkim przyrodzeniem" to bujda na resorach. Na Reddicie nawet sporo czarnych płacze, że ze względu na ten stereotyp ich białe partnerki są rozczarowane.

Okazało się, że ja i inny kumpel, obaj pracujący zagranicą kilka lat, widzieliśmy pod prysznicem czarne pytongi i wraz z tym drugim, widzieliśmy jak mają kutangę do kolan


Ja kiedyś widziałem zieloną świnię. To znaczy,
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 21.08.2024, 06:06:37 via Wykop
  • -1
@MajorKusiol: Bo to jest absurd. Projektujesz jedno, własne doświadczenie na całą populację czarnych i jeszcze chcesz, żeby ktoś to zaakceptował.
Widziałem kiedyś mężczyznę mającego 210 cm wzrostu, jednak to nie zmienia faktu, że przeciętny mężczyzna w Polsce ma jakieś 177 cm wzrostu. Teraz lepiej?

Czytałem kiedyś badania na ten temat i okazało się, że często średnie wyciągano z danych podanych badaczom przez osoby ankietowane, które zawyżały wyniki. Kiedy pomiary wykonywano
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 21.08.2024, 12:57:38 via Wykop
  • -1
@MajorKusiol:

tak samo ja mogę odbić argument, że masz kompleks krótkiego pyrdka i stosujesz cope


Pudło. Demokratyczna Republika Konga. Mówi Panu to coś? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Raczej możesz argumentować, że to cope, bo "bronię swojego terytorium". Ale to nie
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 22.08.2024, 12:21:44 via Wykop
  • 0
@MajorKusiol: Czyli opierasz się tylko i wyłącznie na dowodach anegdotycznych. Nie ważne, że internet kipi od czarnych, Hindusów i Arabów z problemami. Ważne, że MajorKusiol wie lepiej.
Nie wiem w jakich środowiskach się obracałeś. Może kobiety z podśmietnikowej patologii lgną do "Mokebe", nie wykluczam tego. Patrzę na problem w skali makro, a nie mikro - jak Ty.
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 22.08.2024, 12:29:58 via Wykop
  • 0
@MajorKusiol: Poza tym ignorujesz gigantyczny COPE po stronie murzynów. Czy gdyby mówiono, że ludzie z mojego miasta mają gigantyczne penisy, IQ na poziomie 130+ czy są najbardziej przedsiębiorczy na świecie, to ja bym to dementował? Nie. Wystarczy że badacze to zdementowali. Komu mam wierzyć, murzynowi, który podtrzymuje korzystny dla niego stereotyp, czy ankieterowi w gumowych rękawiczkach, który faktycznie mierzył ten "BBC, bruh!", o długości 15.5cm?

Naiwny Pan jest jak dziecko.

397

Najważniejsze... pytanie?

Najważniejsze... pytanie?

Najważniejszym i najbardziej fundamentalnym pytaniem w ogóle, zdaniem wielu najwybitniejszych umysłów ludzkości, jest pytanie Dlaczego raczej istnieje coś niż nic?. Nie chodzi tu o istnieniu ludzi lub Wszechświata, a ogóle o istnieniu czegokolwiek, o samym istnieniu czegoś jako takim. W filmie w u

Shemiaza
z
youtube.com
dodany: 18.08.2024, 21:16:36
  • 153
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
  • #
    smartgasm
  • #
    kosmos
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 21.08.2024, 02:21:05 via Wykop
  • 0
@Tesseract: Fajny post, tylko czy przestrzeń umożliwiająca zaistnienie stanów naprawdę jest "niczym"? Czy "niczym" jest też pojedynczy stan potencjalny? Tj. Czy stan potencjalny wciąż nie jest "czymś", jednak istniejącym w zupełnie innej sferze? Tak jak myśl obiektywnie istnieje, chociaż niekoniecznie materializuje się w rzeczywistości?
Jeśli dobrze Cię zrozumiałem, Twoje wyjaśnienie "nicości" bardziej pasuje do pierwotnej "nieskończoności" i idei Boga, niż do definicji "niczego".

A jak ograniczeń nie ma i coś może
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 21.08.2024, 02:27:07 via Wykop
  • 0
@Tesseract: Aha, no i jeszcze to:

A jak ograniczeń nie ma i coś może się wydarzyć, to w odpowiednio długiej perspektywie czasu jest niezerowe prawdopodobieństwo, że się wydarzy.


Nie ma ograniczeń, ale i potencjalnych stanów, które mogłyby być ograniczane. Taka "nicość" byłaby nieskończonym potencjałem, a nie nicością. Troszkę jest to też dziwnie, na mój gust, sformułowane. Jeśli coś może się wydarzyć, to już przed wydarzeniem się tego czegoś, jego prawdopodobieństwo
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 22.08.2024, 12:00:03 via Wykop
  • 0
@Tesseract:

No nie do końca, bo jeżeli mówimy o takiej całkowitej nicości w której nie istnieje ani czas ani przestrzeń w żadnym wymiarze, to nie możemy i mówić o jakiejkolwiek nieskończoności.


Dlatego zwróciłem na to uwagę. W moim rozumieniu Twój opis po prostu nie pasował do idei
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 22.08.2024, 12:07:48 via Wykop
  • 0
@Lazy_AF: "Jest" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

1149

Europa stała się pośmiewiskiem świata: echa bluźnierczego otwarcia Igrzysk

Europa stała się pośmiewiskiem świata: echa bluźnierczego otwarcia Igrzysk

Europa jest kontynentem włóczęgów duchowych. Agresywny laicyzm ceremonią otwarcia igrzysk w Paryżu kolejny raz pokazał, że jest ideologią bankrutującą sięgającą po coraz bardziej ubogie i ordynarne środki wyrażania siebie.

VoxClamantisInDeserto
z
tysol.pl
dodany: 19.08.2024, 18:42:38
  • 223
  • #
    4konserwy
  • #
    polityka
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 20.08.2024, 22:22:45 via Wykop
  • 0
@Bioenergetyk: To jest spłycenie problemu. Nowa lewica kształtowała się już za czasów ruchów hipisowskich, kiedy promowano "wolność seksualną" wraz z typową komuną. To, co widać teraz, to kontynuacja tego trendu.

Nie ma czegoś takiego jak "kościół chrześcijański". Jest np. kościół katolicki. To, co się tam działo (pomijając, że nawet, jeśli KK to korporacja jak każda inna, skrajne odchyły są tam... skrajne?) nie powinno mieć wielkiego wpływu na rozwój lewicy.
Bo jakby
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 20.08.2024, 22:27:02 via Wykop
  • 1
@solo_living_yolo: Jeśli decydenci do końca będą przeciwko obywatelom to faktycznie nic się nie stanie. Jeśli w pewnym momencie karta się odwróci, to może dojść do pogromów i powtórki z II wś, a po muzułmanach nie zostaną nawet burki. Ludzie żyjący w chatkach ze słomy nie bez powodu nazywają białych "białymi diabłami".
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 20.08.2024, 22:38:27 via Wykop
  • 1
@Wieufel: Wyznawcy każdej religii uważają, że to ich religia jest najprawdziwsza, co nie znaczy, że żadna religia nie zawiera w sobie prawdy lub nawet nie jest w większości/w pełni prawdziwa. Jeśli wszyscy myślą, że są wysocy, fakt, iż większość nie ma racji nie oznacza, że nikt tej racji nie ma. Ktoś jest wysoki.
Wszystkie denominacje chrześcijaństwa łączy postać Chrystusa i tyle wystarczy, żeby zebrać je pod jednym parasolem.
Jeśli chodzi
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 20.08.2024, 22:45:02 via Wykop
  • 0
@SaperX: To nie była obraza uczuć religijnych, tylko naplucie na fundamentalne wartości, które w ogóle pozwoliły Europie powstać. Jak już żyjesz w tej Europie, zbudowanej na moralności chrześcijańskiej i żresz na jej koszt, to łatwo jest odciąć się od korzeni i uznać, że to, co jest, Ci się tak po prostu należy, a Chrześcijaństwa nie trzeba szanować. Bo to "tylko" religia. Jakby nie ta "tylko religia", nie istniałaby nauka, jaką
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 20.08.2024, 22:59:16 via Wykop
  • 1
@TenXen47: Przecież to właśnie Korea Północna jest Twoim rajem i to Ty powinieneś tam wyemigrować. To kraj ateistyczny, w którym na wartości chrześcijańskie się pluje, jak w ZSRR. Człowiek nie może żyć bez Boga i komuchy o tym wiedzą, więc tam, bogiem jest Kim Dzong Un. Na zachodzie buduje się bardzo podobny system, w którym miejsce Boga zajmują miernoty z Brukseli, Google, Amazon i chłop przebrany za babę.

A ludzie
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 20.08.2024, 23:15:08 via Wykop
  • 2
@Wieufel:
Nikt nie zmusza Cię, byś wierzył w to, że Chrystus zbawił świat. Jeśli chodzi o LGBT, propaganda już zmusza mnie, bym uznał, że chłop przebrany za babę, jest babą. Dlatego "z dwojga złego" (dlaczego religia jest 'złem?' Państwa ateistyczne to te, które rzekomo czynią 'dobro'?) wolałbym religię. Jakąkolwiek - z wyłączeniem Islamu.
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 20.08.2024, 23:19:32 via Wykop
  • 0
@Syskiev: Ciekawe podejście, które można podsumować takim zdaniem:

"Eee, mogę jeść nawet g---o - byle ładnie wyglądało".
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 21.08.2024, 08:29:05 via Wykop
  • 1
@SaperX:

Pomijasz przy tym wygodnie wszelkie "minusy" historyczne i aktualne.


Nie pomijam. Zwyczajnie "plusów dodatnich" jest więcej, niż tych "ujemnych"
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 21.08.2024, 08:42:06 via Wykop
  • 0
@Syskiev: Nie, największym argumentem jest kontynuacja trwającego od lat trendu plucia na Chrześcijan i promocji chorób umysłowych. Gdyby to miało miejsce jeden, dwa razy - okej. Gdyby taki trud zadawała sobie jedna organizacja - niech będzie. Ale to trwa od lat. Chrześcijanie są opluwani z każdej strony, a symbole cywilizacji zbudowanej na Chrześcijaństwie są obśmiewane i wykorzeniane z kultury. Nie przez jedną, a przez wiele, teoretycznie niepowiązanych ze sobą podmiotów,
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 21.08.2024, 08:51:43 via Wykop
  • 1
@SaperX:

Jeśli odpowiesz "tak", Ty będziesz miał potwierdzenie...


Oczywiście pomyłka. Jeśli odpowiesz
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 21.08.2024, 09:41:25 via Wykop
  • 1
@SaperX:

Każda jest złem jeżeli drenuje podatnika by indoktrynować niewinne młode umysły.


A więc ateizm też jest złem (i nawiasem mówiąc - też jest religią). Jednak tak po prawdzie - zachowujesz się tak, jak gdyby przeciętny Seba czy Julka byli materiałami na wielkich intelektualistów, niszczonymi przez kościół. Jak nie kościół ich "zniszczy" (tak jakby promocja minimalizmu, refleksji i ascetyzmu kogokolwiek mogła zniszczyć), to TikTok ich zniszczy. A jak to debila nie
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 21.08.2024, 13:13:50 via Wykop
  • 1
@SaperX:

To ile dopłacasz do tego tiktoka? Są klasy łączone w szkołach czy salkach przykościelnych? Ile dopłacasz z podatków do funduszu ateizmowego? Gdzie te procesy albo przynajmniej protesty w prasie i TV o obrazę uczuć ateusza albo tik-tokowca?


W oryginale pisałeś nie tylko o indoktrynacji (co robi ateizm), ale i o podatkach. Popełniłem błąd, którego nie chciało mi się już tego korygować, więc założyłem, że mi to wytkniesz i będę mógł

851

Rewolucja na rynku pracy. Rząd już policzył, ile ściągnie kasy

Rewolucja na rynku pracy. Rząd już policzył, ile ściągnie kasy

Pełne ozusowanie umów zleceń oraz umów o dzieło może oznaczać dodatkowe 7 mld zł wpływów do budżetu rocznie. Dymania ciąg dalszy... Ten kraj to żart

Fromsky
z
bizblog.spidersweb.pl
dodany: 19.08.2024, 19:15:19
  • 288
  • #
    gospodarka
  • #
    pieniadze
  • #
    ekonomia
  • #
    polska
  • #
    finanse
  • #
    biznes
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 21.08.2024, 09:19:22 via Wykop
  • 0
@haxx: Będziesz lepszym człowiekiem jak zamkniesz mordę i będziesz grzecznie siedział, patrząc do swojej miseczki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

P.S. D--a piecze, że "hehe informatyk" ma wyższe IQ niż Twoje i żyje sobie lepiej, co nie? Jak mawia klasyk: "słychać wycie?..."

242

Kościół jak nie z tej epoki: budowany od 25 lat, z kamienia jak w średniowieczu

Kościół jak nie z tej epoki: budowany od 25 lat, z kamienia jak w średniowieczu

Mały Asyż - tak zwykło się mówić o powstającym od blisko ćwierć wieku franciszkańskim kompleksie kościelno-klasztornym w Tychach. Jest to ze wszech miar budowa niezwykła - ze względu na miejsce, materiał, symbolikę, a także osoby projektanta oraz głównego wykonawcy.

dickvalentayn
z
dziennikzachodni.pl
dodany: 18.08.2024, 19:19:06
  • 97
  • #
    architektura
  • #
    slask
  • #
    tychy
  • #
    ciekawostki
  • #
    urbanistyka
  • #
    polska
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 21.08.2024, 02:41:02 via Wykop
  • 1
@orkako: Biorąc pod uwagę obecną politykę w Europie, to nie biblioteka, nie muzeum i nie blok, ale meczet ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 21.08.2024, 02:45:20 via Wykop
  • -1
@lubiecie: Masz rację. Wtedy postawią tam b----l, meczet i McDonald's. Następnie umrą na HIV, cukrzycę i od ścięcia głowy, by następne pokolenia pytały "Boże!? Czemu?!" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 21.08.2024, 02:48:13 via Wykop
  • 0
@SepulkoZnawca: Uuuu! Mówisz o średniowieczu! Ty wierzysz tylko w naukę, mam rację? :)
ZwyklyJanusz90 - @SepulkoZnawca: Uuuu! Mówisz o średniowieczu! Ty wierzysz tylko w na...

źródło: meme science

Pobierz

472

Dobra kobieta reaguje na męskie słabości WSPARCIEM

Pokaż treści 18+

Dobra kobieta reaguje na męskie słabości WSPARCIEM

Kultura egoizmu i kpienia ze słabości nie promuje wsparcia mężczyzn. Kobiety uczone są odchodzić od "ciężaru" - nie bez powodu to kobiety inicjują rozstania dużo częściej i są częściej singielkami "z wyboru". Polecam obejrzeć filmik, który umieściłem i zobaczyć screeny wypowiedzi kobiet...

wardenga
z
swiadomosc-zwiazkow.pl
dodany: 20.08.2024, 10:24:38
  • 112
  • #
    p0lka
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    rozowepaski
  • #
    ciekawostki
  • #
    zwiazki
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 21.08.2024, 00:36:29 via Wykop
  • 6
Jak tak na to człowiek patrzy to zaczyna rozumieć, dlaczego kobiety tak bardzo nienawidzą prostytutek i gardzą mężczyznami korzystającymi z ich usług. To jest po prostu agresywne zwalczanie konkurencji.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

873

5 rzeczy które nie obchodzą mężczyzn w kobietach

5 rzeczy które nie obchodzą mężczyzn w kobietach

Z perspektywy zaręczonej kobiety, bo inaczej autorka byłaby uznana za incela a tak tylko jakieś feminazistki wyzwą ją od pickmegirl

Shiroi420
z
streamable.com
dodany: 20.08.2024, 14:39:45
  • 304
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    logikaniebieskichpaskow
  • #
    heheszki
  • #
    zwiazki
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 21.08.2024, 00:22:18 via Wykop
  • -2
@guilmonn: Jaką "wielką karierę"? Wiesz, że jakieś 0.001% społeczeństwa robi taką karierę? Bycie panią z banku albo przeciętnym prawnikiem to jest dla Ciebie wielka kariera? Wychowałeś się w Bantustanie i masz ambicje inżyniera z pontonu?
Jaka to różnica, czy kobieta zajmuje się pierdołami w korporacji, czy pierdołami na kasie w Żabce? Oczywiście pieniężna, więc trzeba zadać sobie pytanie - czy powinny obchodzić mnie pieniądze kobiety, z której pomocy finansowej i

432

Chiński Targ Małżeński

Chiński Targ Małżeński

Odcinek zrealizowany w Chengdu i Hong Kongu. Planeta Abstrakcja

CH3j
z
youtube.com
dodany: 17.08.2024, 11:50:11
  • 86
  • #
    planeta
  • #
    abstrakcja
  • #
    planetaabstrakcja
  • #
    youtube
  • #
    podroze
  • #
    turystyka
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 19.08.2024, 02:03:56 via Wykop
  • 0
@she-wolf1993: Coś takiego już jest. Tylko nie wymaga pośrednictwa rodziców. Nazywa się Tinder.

Chińczycy wywieszają papierowe ogłoszenia matrymonialne, traktując się nawzajem jak bydło na targowisku = NIEDOBRZE.
Polacy wywieszają cyfrowe ogłoszenia matrymonialne wraz ze zdjęciami d--y/muskulatury, traktując się nawzajem jak bydło na targowisku = DOBRZE.

671

Czemu migranci są problemem i dlaczego doszło do zamieszek w UK

Pokaż treści 18+

Czemu migranci są problemem i dlaczego doszło do zamieszek w UK

Typek z YT rozmawia na ulicy z Brytyjczykami którzy opowiadają o swoich odczuciach na temat kryzysu imigracyjnego i wpływu imigrantów z egzotycznych krajów III świata na ich własny kraj.

KniazJarema25
z
youtube.com
dodany: 17.08.2024, 15:09:51
  • 100
  • #
    imigranci
  • #
    uchodzcy
  • #
    uk
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    swiat
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 17.08.2024, 23:40:16 via Wykop
  • 11
17:46
Przypomnienie dla wszystkich starych ludzi, którzy uważają, że wiedzą lepiej, że "starość" nie równa się "mądrość". Można być starym debilem, jak pan z filmu.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 17.08.2024, 23:43:49 via Wykop
  • 9
@Oltwk93: Takiego idiotyzmu nie słyszałem od lat. Gratulacje.

1250

Polki są mistrzyniami świata. Nie mają pieniędzy, by jechać na turniej.

Polki są mistrzyniami świata. Nie mają pieniędzy, by jechać na turniej.

Reprezentacja Polski głuchych koszykarek zbiera pieniądze na wyjazd do USA, by tam bronić w grudniu tytułu mistrzyń świata w rywalizacji 3x3. "Potrzeba około 50 tys. złotych" powiedział PAP trener kadry Maciej Jacyna

exile17
z
przegladsportowy.onet.pl
dodany: 16.08.2024, 21:57:07
  • 209
  • #
    sport
  • #
    polska
  • #
    koszykowka
  • #
    afera
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 17.08.2024, 22:34:04 via Wykop
  • 0
@komarrek: Przecież oni dostają "kasę za mierne występy", bo ktoś to ogląda. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka czy hokej mają wartość i użyteczność równą zeru. Lewandowski jest tak samo nieistotny, jak głucha koszykarka. To ludzie nadają temu wartość. Płacą za bilety na mecze, kupują koszulki, wykupują dostęp do transmisji. Kluby zarabiają na tym pieniądze, którymi następnie dzielą się z piłkarzami. Nie miej pretensji do piłkarza, tylko do debila, który to finansuje
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 17.08.2024, 22:37:31 via Wykop
  • 0
@komarrek: Tu nigdy nie chodziło o sukcesy. Ja, jak wielu ludzi, mam gdzieś sukcesy młociarzy, siatkarzy czy biegaczy. To są, z mojej perspektywy, nieatrakcyjne dyscypliny sportu. Piłka nożna jest atrakcyjna, więc ludzie ją oglądają. Porównanie z badaniami jest absurdalne. Badania naukowe powinny mieć zastosowanie praktyczne. Nie służą rozrywce, tylko rozwojowi.
Gdyby Twoja analogia miała sens, ludzie powinni przestać oglądać seriale na Netfliksie, bo to tylko pusta, do tego ogłupiająca, rozrywka.

916

Wzbogacenie kulturowe w Belgii

Pokaż treści 18+

Wzbogacenie kulturowe w Belgii

Podobno wpis jest nielegalny w UK i może prowadzić do zamknięcia w więzieniu

29Promises
z
x.com
dodany: 14.08.2024, 19:05:15
  • 132
  • #
    imigracja
  • #
    nachodzcy
  • #
    imigranci
  • #
    emigranci
  • #
    belgia
  • #
    wzbogaceniekulturowe
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 15.08.2024, 00:44:53 via Wykop
  • 4
@Niesondzem: Przelew z Brukseli za te wpisy to już przyszedł?
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 15.08.2024, 19:17:07 via Wykop
  • 0
@Niesondzem: Naprawdę zdumiewa mnie Twoja logika, która wygląda tak:

1. Plan Putina to osłabienie zachodu.
2. Przyjmowanie "inżynierów" stawiających wielopoziomowe budowle... w kąpielisku, bijących/mordujących tubylców, gwałcących okoliczne kobiety i wprowadzających chaos - np. poprzez zamieszki lub brak asymilacji i wymuszanie wprowadzenia prawa szariatu czyni Europę... silną.
3. Europa czysta, konserwatywna, zjednoczona, bez uchodzców to... Uwaga... Europa słaba.

Jeśli coś jest na rękę Rosjanom, to Twój scenariusz, zakamuflowany, kremlowski trollu.
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 17.08.2024, 18:29:14 via Wykop
  • 0
@Niesondzem: A Ty? #!$%@?, że zachód nie upadnie i nazywasz statystyki dot. przestępczości w krajach multi-kulti, odzwierciedlające falę morderstw i gwałtów imigrantów, "marginesem", bo ich nie widziałeś, jesteś głupi czy celowo przekonujesz, że nic się nie dzieje? Zachód nie upadnie w pięć minut. Zachód właśnie upada, a nim ten proces dobiegnie końca, może minąć kilkanaście, kilkadziesiąt lat.

778

OSTATECZNA I PEŁNA LISTA SKOMPROMITOWANYCH PROWOKACJĄ STANOWSKIEGO

OSTATECZNA I PEŁNA LISTA SKOMPROMITOWANYCH PROWOKACJĄ STANOWSKIEGO

"Znacie zapewne już pierwszy film na ten temat. Prowokacja Stanowskiego jest już legendarna - Zbigniew Stonoga stał się skompromitowanym bandziorem, Kanał Zero zyskał dodatkową popularność. Ale co najważniejsze, zrobił z zacietrzewionych politycznie znanych ludzi, którzy na co dzień starają się..."

orion2
z
youtube.com
dodany: 10.08.2024, 16:35:58
  • 239
  • #
    kanalzero
  • #
    stanowski
  • #
    stonoga
  • #
    afera
  • #
    kompromitacja
  • #
    dno
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 11.08.2024, 19:04:14 via Wykop
  • 3
Ci ludzie się na to nabrali, bo oczywiście chcieli się na to nabrać. Można nazywać ich "idiotami" i tymi, którzy nie są w stanie wykonywać swojej pracy rzetelnie, ale oni nie chcieli wykonać żadnej pracy. Chcieli wyżyć się na Stanowskim, więc jak zobaczyli coś, co to marzenie może spełnić, to rzucili się na to jak psy.
Lubię Stanowskiego, ale jest bardzo mało prawdopodobne, że to jest kryształowy typ. Z jednej strony "wyjaśnia"
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 11.08.2024, 21:35:59 via Wykop
  • 1
@Aggressor83: Zgadzam się. Lubię go jako YouTubera, niekoniecznie dziennikarza. To, że on środowisko dziennikarskie nieustannie krytykuje - tak, jak Zaorski krytykował z rozmysłem środowisko inwestycyjne sprawia, że Janusze myślą, że on jest mesjaszem dziennikarstwa. Jednocześnie, przyczynia się do tego, że przeciętny dziennikarz jest w tym kraju opluwany i cieszy się zerowym szacunkiem. Ale ta branża jest specyficzna i jej problemy wcale nie wynikają z tego, że dziennikarze są głupi lub
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 11.08.2024, 21:43:34 via Wykop
  • -1
@Willy666: I po co te populizmy? Co to znaczy, że "każdy wie, że to debile"? Wiesz ile jest redakcji w Polsce, włączając w to małe media? Wszystkie są zapełnione debilami?
Czy byłoby w porządku, gdybym powiedział: "c--j z budowlańcami, każdy wie, że to debile" tylko dlatego, że budowlańcy, z którymi miałem do czynienia, to idioci?
Coś takiego tylko pogarsza jakość dziennikarstwa w tym kraju. Bo początkujący dziennikarz, czytając takie wpisy
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 11.08.2024, 21:47:29 via Wykop
  • -1
@Willy666: A opinia o Wrzosek potwierdza, że to Ty jesteś debilem albo manipulantem. Zdajesz sobie sprawę z istnienia czegoś takiego, jak Confirmation Bias? Nie lubisz kogoś/czegoś, więc bezrefleksyjnie akceptujesz wszelkie dowody potwierdzające Twoją niechęć. Skoro Wrzosek nabrała się na "dowody" na nieuczciwość Stanowskiego to wcale nie znaczy, że poświęciła im chociaż 5 minut czasu i że dokładnie tak samo zachowuje się w pracy. Mogę, jako politolog, prywatnie gardzić którąś z
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 11.08.2024, 22:05:05 via Wykop
  • 2
@killuawykop: Ale Ty wiesz, że jeśli nie jesteś ścisłowcem, to Twoje wykształcenie wyższe nic nie znaczy? To nie jest moja opinia, a opinia pracodawców. Nie skończyłem studiów wyższych, bo nie byłem w stanie - ani zdrowotnie, ani tym bardziej finansowo, a jednak wykonywałem pracę dla ludzi po studiach wyższych. Dlaczego? Bo pracodawców, poza sektorem publicznym, od dawna nie obchodzi Twój dyplom (chyba, że masz prawdziwe wykształcenie - jesteś matematykiem, fizykiem
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 11.08.2024, 22:21:10 via Wykop
  • 2
@killuawykop: Poza tym warto pochylić się nad tym, dlaczego ludzie wykształceni często "lewicują" - według jednej teorii nie rozumieją oni i/lub nie akceptują mechaniki wolnego rynku.
Profesorowie, na ten przykład, w szczególności profesorowie nauk miękkich stworzyli sobie w głowach model quasi-merytokratyczny, w którym gwiazda TikToka NIE MOŻE zarabiać więcej, niż oni. W kulturze akademickiej o kompetencjach świadczy wiedza potwierdzona dyplomem, jednak w rzeczywistej gospodarce znaczenie ma tylko zaspokojenie podaży.
Wielu
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 11.08.2024, 22:42:19 via Wykop
  • 3
@Aggressor83: Dobrze, że można spotkać kogoś, kto wie kim naprawdę jest Zaorski. To że jest hazardzistą z ograniczoną wiedzą na temat tego co robi i wyłudzał pieniądze od ludzi to jedna sprawa. Rzekome tajne umowy z brokerami sprzed lat to inna, ciekawa historia, na którą Stano jest ślepy, bo mu tak wygodnie.

Jeśli Mazurek faktycznie powiedział, że "Rosjanie nigdy nie mieli żadnych powstań i się nie buntowali", to jest to
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 11.08.2024, 23:25:16 via Wykop
  • 1
@Aggressor83: A no tak, czyli jednak to powiedział. Można tylko rozłożyć ręce.
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 12.08.2024, 08:42:08 via Wykop
  • 0
@killuawykop: Jeśli twierdzisz, że bredzę, zawędruj na ten tag: https://www.reddit.com/r/autodidact/.
Chociaż na moment. Zobaczysz tam ludzi, którzy często nie mają żadnego wykształcenia i zdobywają wiedzę na własną rękę. A że społeczeństwo nie darzy ich szacunkiem? Doskonale wiadomo, że większość ludzi - wykształconych czy nie, jest głupia (dlaczego wrzucam obie te grupy do jednego worka? Bo przeciętny student w USA od dawna może pochwalić się IQ na poziomie 100). Człowiek, jak
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 12.08.2024, 09:00:12 via Wykop
  • 0
@killuawykop: I najważniejsza sprawa, którą pominąłem. Twój komentarz odwoływał się do korzyści i zarobków, ale oryginalnie temat dotyczył tego, jakoby wyższe wykształcenie miało korelować z obyciem, wiedzą o świecie i inteligencją, co miało ośmieszać tępych wyborców PiSu i przedstawiać KO jako partię dla "tych mądrych".
Dotychczas posługiwałem się dowodami anegdotycznymi, ale zawarłem też kilka statystycznych. Jednym z nich było IQ studentów, które spadło do poziomu przeciętnego, o czym można poczytać
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 12.08.2024, 09:34:25 via Wykop
  • 0
@killuawykop: I jeszcze jedna sprawa - sama polityka. Czy naprawdę wierzysz, że głosowanie na te same mordy, które wymieniają się władzą z PiSem od lat, było powodem do dumy? To jest coś, czym warto chwalić się w towarzystwie?
I czy uważasz, że ci rzekomo "wykształceni" rozumieją gospodarczy program partii? Czy na marketingu i psychologii uczą funkcjonowania rynków finansowych i dają wykłady o bankach centralnych? Czy może jednak 99% magistrów głosuje
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 12.08.2024, 22:21:55 via Wykop
  • 0
@killuawykop: No i widzisz? Coś tam mamy wspólnego. Znam się na finansach, gdybym studiował, to informatykę, a gdybym głosował - to prawdopodobnie na "połączenie Konfy z KO". Gdyby takie połączenie sprowadziło program Konfy w stronę centrum, jednocześnie wyrzucając za okno hasełka typu "There are 150343 genders" i "Refugees Welcome!". Ale "to trudno ożenić".

Zwyczajnie uważam, że należy podzielić wykształcenie wyższe na Twoje, "legitne" wykształcenia wyższe - informatykę itp. oraz "papierek
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 12.08.2024, 22:43:44 via Wykop
  • 0
@killuawykop:

w wiekszosci wykształcenie coś tam ze soba niesie i porównując grupę ludzi z wyzszym wyksztalceniem i bez ta druga dokonuje gorszych wyborów, ma gorsze płace, wsród takich z wyzszym wykształceniem sa osoby z niskim IQ ale statystycznie będą i tak mieli dużo wyższe niż ci bez wykształcenia.


Ja statystykę bardzo lubię. I dlatego, że bardzo ją lubię, wiem, że ze statystyki w skali makro warto wyodrębniać coraz bardziej szczegółowe
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 13.08.2024, 16:08:24 via Wykop
  • 0
@MajorKusiol:

jest takie powiedzenie - uderz w stół, a nożyce się odezwą. Czasem to wypala nam w ryj i nie zawsze jest sprawiedliwe, ale patrząc na chłodno bez emocji, to tak jest. Jak ktoś dobrze robi i wie, że tak jest, to się nie odezwie poza pojedynczymi przypadkami. Poza tym, dziennikarze sobie na to zasłużyli w 120%. Stereotypy nie biorą się znikąd.


Ja nie jestem tymi "nożycami", jednak to bez znaczenia,
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 13.08.2024, 16:27:18 via Wykop
  • 0
@MajorKusiol: Z resztą, ci nieszczęśni dziennikarze to tylko część problemu. Pieklę się, bo już jakiś czas temu widziałem "listę poważanych zawodów". I ta lista wyglądała jak lista sporządzona w głębokiej komunie. Ranking zawodów szanowanych przez zawistny proletariat. Na jednym z ostatnich miejsc - ksiądz, prezenter telewizyjny, makler papierów wartościowych, dyrektor przedsiębiorstwa i artysta muzyk. Ksiądz, bo bezmózgie pospólstwo widziało, że jakiś ksiądz krzywdzi dzieci, więc tak, jak każdy Polak to
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 13.08.2024, 17:17:44 via Wykop
  • 0
@killuawykop: Widzisz, dla mnie to niewielka różnica czy miliardy kradnie PiS czy PO. Skupiam się na tym, że żadna ze stron nie oferuje żadnych realnych i korzystnych dla przeciętnego obywatela zmian. Czy to jest przypadek, że obie partie od lat udają, że tego wielkiego słonia w pokoju nie ma? Skomplikowanego systemu podatkowego, upośledzonego systemu edukacji, niedziałającej służby zdrowia, haraczy ściąganych z obywateli przez ZUS, milionów idiotycznych zapisów uniemożliwiających mi postawienie
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 14.08.2024, 17:19:52 via Wykop
  • 0
@killuawykop: Myślę, że doskonale wiesz, że te "miliardy" to symbol życia na koszt podatnika. Ktoś powie: "OFE!". Ktoś inny: "fundusze PiSu!". Na to z głębi tłumu usłyszy się: "a Tusk to latał helikopterem na obiadki za państwowe a Komorowski ukradł żyrandol z kancelarii!". To tylko szum, a to, co ma znaczenie to fakt, że ludzie idą do polityki nie po to, żeby coś zmienić, bo jedna osoba czy nawet grupa
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 15.08.2024, 19:47:16 via Wykop
  • 0
@killuawykop:

Ty całkiem zignorowałeś to, co napisałem na końcu, prawda?:

Czyli czy zagłosuję na PiS czy na PO, zagłosuję na grupę ludzi, którzy, o ile drastycznie nie utrudnią mi życia, nie wprowadzą żadnych istotnych zmian i za ich rządów będę żył w tym samym, absurdalnym systemie, z tymi samymi problemami. Dlatego nie głosuję.


Jeśli niechęć do brania udziału w bezsensownych wojenkach dwóch ekip politycznych, z których żadna nie oferuje mi
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 16.08.2024, 18:36:29 via Wykop
  • 0
@killuawykop:
Czyli jednak zignorowałeś.

argumentujesz ze nie głosujesz bo wszyscy kradną


Nie, argumentuję. że celem dużej partii politycznej jest tylko i wyłącznie szeroko pojęta "kradzież" i nic innego. To może być bezczelna kradzież, jak za PiS, to mogą być helikoptery, żyrandole i ośmiorniczki PO albo zdobycie kontaktów ułatwiających prowadzenie własnego biznesu. Nie głosuję, bo polityk albo nie chce, albo nie jest w stanie wprowadzić żadnych istotnych zmian. Nie po to

1384

UK: Założyciel "LGBTQ Pride" aresztowany za przestępstwa seksualne wobec dzieci

Pokaż treści 18+

UK: Założyciel "LGBTQ Pride" aresztowany za przestępstwa seksualne wobec dzieci

Stephen Ireland, założyciel organizacji Surrey Pride, usłyszał wiele zarzutów związanych z przestępstwami związanymi z wykorzystywaniem seksualnym dzieci.

VoxClamantisInDeserto
z
tribune.com.pk
dodany: 16.08.2024, 16:28:09
  • 133
  • #
    lgbt
  • #
    4konserwy
  • #
    wielkabrytania
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    dzieci
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 16.08.2024, 17:51:06 via Wykop
  • 2
@R187: Niby tak, jednak wśród zboczeńców tego typu osób jest po prostu więcej. Gdyby w tęczowej grupie ludzi z tego typu skłonnościami było i 30%, to w ogóle nie byłbym zaskoczony.

636

Były szef Twittera chce aresztowania Elona Muska za podżeganie do przemocy

Pokaż treści 18+

Były szef Twittera chce aresztowania Elona Muska za podżeganie do przemocy

Były szef Twittera apeluje do premiera Wielkiej Brytanii o aresztowanie Elona Muska za "podżeganie do przemocy" w trakcie zamieszek związanych z zabójstwem 3 dziewczynek przez imigranta. "Groźba osobistych sankcji jest o wiele skuteczniejsza niż ryzyko korporacyjnych kar pieniężnych".

jestemjakijestem1212
z
ithardware.pl
dodany: 15.08.2024, 16:58:44
  • 111
  • #
    ciekawostki
  • #
    elonmusk
  • #
    europa
  • #
    zainteresowania
  • #
    informacje
  • #
    swiat
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 16.08.2024, 06:31:22 via Wykop
  • 17
@frugom: Oni myślą logicznie i wiedzą, co robią. Zwyczajnie z rozmysłem niszczą swój własny kraj i obywateli. To nie idioci, a zdrajcy.
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 16.08.2024, 16:30:15 via Wykop
  • 1
@mikekus: Już nie takie rzeczy "mądrzy ludzie" robili za pieniądze.

533

Od września rewolucja w szkołach - pokolenia baranów przed nami

Pokaż treści 18+

Od września rewolucja w szkołach - pokolenia baranów przed nami

Uszczupleniu ulegną treści w szkole podstawowej, w klasach IV-VIII i obejmą przedmioty, takie jak: języka polskiego, historii, wiedzy o społeczeństwie, matematyki, biologii, chemii, geografii, fizyki, informatyki. Zmiany obejmą również licea ogólnokształcące, technika oraz szkoły branżowe.

konto usunięte
z
edziecko.pl
dodany: 14.08.2024, 08:11:04
  • 283
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    ciekawostki
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 14.08.2024, 17:08:27 via Wykop
  • 0
@Endriu_z_Oppeln: Tak, jak powiedzieli autorzy tekstu:

Promują styl myślenia, którzy może należeć do przeszłości, nieodpowiadający specyfice postrzegania innych pokoleń.


Czyli stare, lewackie p-----------o: "nie jesteś głupi, to test jest głupi!" lub "jeśli fakty się z nami nie zgadzają, tym gorzej dla faktów".

715

Cały świat śmieje się z "pani profesor" gender studies, która...

Pokaż treści 18+

Cały świat śmieje się z "pani profesor" gender studies, która...

dostała się do zespołu nie ze względu na umiejętności, a ze względu na płeć i to czym się zajmuje, czyli tematem lgbt i gender czym samym ośmieszyła Australię jak i całą konkurencję. Aha, i za swój występ dostała całe 0 punktów czym skreśliła szanse zespołu na medale.

wajcheloo0
z
youtube.com
dodany: 13.08.2024, 12:12:06
  • 114
  • #
    paryz2024
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    sport
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90
ZwyklyJanusz90 14.08.2024, 00:08:26 via Wykop
  • 2
@wladcawioski:

A było tak dobrze. Aż do tego momentu:

np Kickboxing czy Mma
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Janusz Janusz

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 24.08.2024

    Komentator

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking