Parę dni i kolejna gierka https://studiolacosanostra.github.io/games/lines/ w #rustlang Mam nadzieję, że rust zdominuje #webdev za parę lat, bo naprawdę przyjemnie się w nim pisze. Trochę #gryprzegladarkowe i #gamedev
- 7
#rustlang jest naprawdę fajny, parę godzin nauki i mam już pierwszą gierkę. :D https://studiolacosanostra.github.io/games/snake/
- 1
Zrobiłem klona 2048 https://studiolacosanostra.github.io/games/512/ #chwalesie #gryprzegladarkowe i #programowanie
- 0
Niestety, faktycznie się za szybko gra, to gra się buguje, tj. nie możesz przesunąć w jakąś stronę,
mimo, że jest tam wolne miejsce, jakby był tam jakiś kafelek "widmo".
A tak btw. W 2048, mimo, że maks można było osiągnąć kafelek 65536, to jednak nazwa została dobrana niższa,
żeby ten tytułowy cel był bardziej osiągalny, a przez to gra mniej frustrująca.
U Ciebie 512 to maks co da się osiągnąć i trzeba
mimo, że jest tam wolne miejsce, jakby był tam jakiś kafelek "widmo".
A tak btw. W 2048, mimo, że maks można było osiągnąć kafelek 65536, to jednak nazwa została dobrana niższa,
żeby ten tytułowy cel był bardziej osiągalny, a przez to gra mniej frustrująca.
U Ciebie 512 to maks co da się osiągnąć i trzeba
- 1
@szwe: poprawione
#webrtc #libp2p #ipfs #dweb #gamedev