Witam Mam dla was niestety smutna wiadomość. Jako, że scrashowało serwer bez poprawnego zapisu mapy to.. ucięło wiele ale to wiele chunków na CAŁEJ mapie Mirkowo.... jak to wygląda? bardzo źle więc zostałem zmuszony wgrać backup z 10 kwietnia 2016 godzina 20:12.. tyczy się to mapy Mirkowo i waszego eq. Nie jesteśmy w stanie nic sensownego skopiować z zepsutej mapy może z paręset chunków z 16k~ się nadaje do czegokolwiek i nie wiem czy cokolwiek z niej użyjemy (tutaj musimy się dogadać między sobą - adminami i modami) A teraz dlaczego tak się dzieje? ponieważ tak działa zapis map w minecraft... spróbujcie na singlu stworzyć mapę a po np 30 sekundach wyjść z gry przez alt+f4 lub wciskając X (nie zapisując) i sprawdźcie przez mcedit jak mapa jest dziurawa i brakuje chunków chociaż w grze je widziałeś, a gdy wejdziecie ponownie na tą mapę minecraft wygeneruje brakujące chunki jako nowe
I to się stało z ogromną częścią mirkowa(gdzie wiele graczy stało w wielu miejscach mapy).. a zapytacie po co te save na serwerze ? no właśnie nie działa to tak pięknie i fajnie na multi... działa podobnie do singla jak wyżej opisany problem tylko zapytacie znów "przecież już dawno wygenerowało te chunki i zapisało wieloma restartami serwera i tam budowle były itp!" Tak prawda lecz niestety trochę inaczej to działa dla spigota/bukkita/online i teoretycznie nawet zmiana biomu powoduje zmiany w chunku...i serwer trzyma mapę jako "tymczasową" jak Ram który zapomina co miał zapisane po utracie napięcia... inaczej mówiąc ładuje chunka dla "siebie" i trzyma na serwerze jeśli ktoś tam jest i coś robi tak jak opisany na początku przypadek braku zapisu po wygenerowaniu świata.. i niepoprawnie zamknięty serwer tworzy "corrupted chunki"(ponieważ wcześniej odczytany chunk nie został poprawnie zapisany) a po włączeniu mapy nie może załadować chunka więc minecraft na jego miejscu tworzy automatycznie nowy chunk jakby na nowo świat był wygenerowany(Oczywiście nie każdy chunk się niepoprawnie zapisze ale to już kwestia losowa...) Nie potrafię tego jasno wytłumaczyć ale mam nadzieje, że zrozumiecie z przykładu o co chodzi...
@FightingCookie: 15 chorusu w dupę 10k drewna vvirona w dupe kaktusy w dupe ( ͡°͜ʖ͡°)( ͡°͜ʖ͡°)( ͡°͜ʖ͡°)( ͡°͜ʖ͡°)( ͡°͜ʖ͡°)( ͡°͜ʖ͡°) ender stone w dupe biznes w dupe z eq wychodzę na + bo oddało
Siema mireczki, mam mały problem otóż, grałem w wiedzmińa na komputerze brata, później sam sobie złożyłem lepszy pc, niestety padł dysk w tamtym komputerze i nie mam jak przenieść save. Ostatni znak fabularny z tego co pamiętam to udanie się do 2giego miasta. Czy może mi ktoś pomóc ?
UWAGA WYKOP EFEKT! Wczoraj ok godz 19.00 miedzy Bieczem a Grodziszczem kierowca Opela Corsy (na fotce) o tablicy rejestracyjnej SJZ 64S6 wyrzucil na drodze psa. Psina jeszcze jakis czas gonila samochod ale bez skutku. Auto skrecilo w droge na Grabice. Moze ktos zna tych ludzi odartych z uczuc, moze naglosnic ta sprawe lub wstawic czule slowko na tablice rejestracyjna . Autem prawdopodobnie jechały dwie kobiety.
Nic dodać, nic ująć. Konsole muszą zginąć, tak będzie lepiej dla nas wszystkich. Nie żeby teraz było jakoś źle, po prostu kupujesz peceta i dobrze się bawisz bo to lepszy wybór, ale daje to pewne niedogodności w postaci np. "exclusivów", które tak naprawdę pecetowe procesory x86/amd64 są zdolne uruchomić, bo konsole dzisiaj to nic innego jak zamknięty na rozbudowę pecet ze specjalnym oprogramowaniem, ale możliwość ich uruchomienia na pecetach jest blokowana. Dlatego
Mam dla was niestety smutna wiadomość. Jako, że scrashowało serwer bez poprawnego zapisu mapy to.. ucięło wiele ale to wiele chunków na CAŁEJ mapie Mirkowo.... jak to wygląda? bardzo źle więc zostałem zmuszony wgrać backup z 10 kwietnia 2016 godzina 20:12.. tyczy się to mapy Mirkowo i waszego eq. Nie jesteśmy w stanie nic sensownego skopiować z zepsutej mapy może z paręset chunków z 16k~ się nadaje do czegokolwiek i nie wiem czy cokolwiek z niej użyjemy (tutaj musimy się dogadać między sobą - adminami i modami)
A teraz dlaczego tak się dzieje? ponieważ tak działa zapis map w minecraft... spróbujcie na singlu stworzyć mapę a po np 30 sekundach wyjść z gry przez alt+f4 lub wciskając X (nie zapisując) i sprawdźcie przez mcedit jak mapa jest dziurawa i brakuje chunków chociaż w grze je widziałeś, a gdy wejdziecie ponownie na tą mapę minecraft wygeneruje brakujące chunki jako nowe
I to się stało z ogromną częścią mirkowa(gdzie wiele graczy stało w wielu miejscach mapy).. a zapytacie po co te save na serwerze ? no właśnie nie działa to tak pięknie i fajnie na multi... działa podobnie do singla jak wyżej opisany problem tylko zapytacie znów "przecież już dawno wygenerowało te chunki i zapisało wieloma restartami serwera i tam budowle były itp!" Tak prawda lecz niestety trochę inaczej to działa dla spigota/bukkita/online i teoretycznie nawet zmiana biomu powoduje zmiany w chunku...i serwer trzyma mapę jako "tymczasową" jak Ram który zapomina co miał zapisane po utracie napięcia... inaczej mówiąc ładuje chunka dla "siebie" i trzyma na serwerze jeśli ktoś tam jest i coś robi tak jak opisany na początku przypadek braku zapisu po wygenerowaniu świata.. i niepoprawnie zamknięty serwer tworzy "corrupted chunki"(ponieważ wcześniej odczytany chunk nie został poprawnie zapisany) a po włączeniu mapy nie może załadować chunka więc minecraft na jego miejscu tworzy automatycznie nowy chunk jakby na nowo świat był wygenerowany(Oczywiście nie każdy chunk się niepoprawnie zapisze ale to już kwestia losowa...) Nie potrafię tego jasno wytłumaczyć ale mam nadzieje, że zrozumiecie z przykładu o co chodzi...
A
10k drewna vvirona w dupe
kaktusy w dupe ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
ender stone w dupe
biznes w dupe
z eq wychodzę na + bo oddało