@RiftCat: A u mnie cały czas "waiting for stream" coś w tym rodzaju, nie pamiętam dokładnie teraz.
RiftCat via Android
- 0
@spawngdapl napisz na support@riftcat.com - tam pomozemy
- 772
1. Bądź nami
2. Level 3
3. Stwórz kawał dobrego softu do symulowania Oculusa na Google Cardboard.
4. Podbij branżę #vr za granicą
5. Pisze o Tobie TechCrunch, The Verge, Android Authority itd.
6. W Polsce mało kto o Tobie słyszał…
2. Level 3
3. Stwórz kawał dobrego softu do symulowania Oculusa na Google Cardboard.
4. Podbij branżę #vr za granicą
5. Pisze o Tobie TechCrunch, The Verge, Android Authority itd.
6. W Polsce mało kto o Tobie słyszał…
RiftCat via Android
- 1
RiftCat via Android
- 3
@GeTxReZ chcemy podbić świat!
A tak serio to chcemy zdobyć użytkowników w Polsce, dlatego tu jesteśmy :)
A tak serio to chcemy zdobyć użytkowników w Polsce, dlatego tu jesteśmy :)
RiftCat via Android
- 0
@ultimatebadass tak. Można użyć TrackIR przez FreePie
RiftCat via Android
- 0
@Arveit nasz błąd :d
@GoogleAndroid mamy wersję darmowa która jest ograniczona do 10 minut w każdej sesji (można uruchamiać dowolną ilość razy) - pełna wersja kosztuje 15 EUR czyli okolice 60 PLN
@GoogleAndroid mamy wersję darmowa która jest ograniczona do 10 minut w każdej sesji (można uruchamiać dowolną ilość razy) - pełna wersja kosztuje 15 EUR czyli okolice 60 PLN
RiftCat via Android
- 1
@phat GearVr naprawdę daje radę :) też go wspieramy.
Wiadomo że to nie to samo co Oculus za 500 dolanów ale cena dużo bardziej przystępna. Zawsze w przyszłości można zrobić upgrade :)
Wiadomo że to nie to samo co Oculus za 500 dolanów ale cena dużo bardziej przystępna. Zawsze w przyszłości można zrobić upgrade :)
RiftCat via Android
- 1
@glupiekonto tak. Przyniósł nam dużo ruchu :) Z tych tańszych nieźle jest BoboVR Z4.
Z takich bardzo tanich to niezle jest DaVinci (VR Plus się chyba teraz nazywa)
Z takich bardzo tanich to niezle jest DaVinci (VR Plus się chyba teraz nazywa)
RiftCat via Android
- 0
@neoandrew ze względów licencyjnych do symulowania gier Oculusa trzeba użyć Revive. W naszym Help Center: https://support.riftcat.com jest guide jak go używać.
RiftCat via Android
- 0
@neoandrew jest wiele punktów w którym dana gra może nie zadziałać. Nie możemy zagwarantować 100% pewnego działania w 100% gier VR. Revive dziala bardzo dobrze i nie powinno być z nim problemu.
RiftCat via Android
- 1
@aptitude postaramy się wydać wersję iOS na przełomie roku.
@neoandrew ale tak samo można powiedzieć o grach na Vive, wtedy cały opis naszego software to byłaby jedna wielka gwiazdka.
Na naszej stronie w segmencie Pricing jest adnotacja odnoście Revive, nie ukrywamy tego.
Sam Revive dziala na tyle sprawnie że możemy zagwarantować działanie z grami pod Oculus na tym samym poziomie co Vive.
@neoandrew ale tak samo można powiedzieć o grach na Vive, wtedy cały opis naszego software to byłaby jedna wielka gwiazdka.
Na naszej stronie w segmencie Pricing jest adnotacja odnoście Revive, nie ukrywamy tego.
Sam Revive dziala na tyle sprawnie że możemy zagwarantować działanie z grami pod Oculus na tym samym poziomie co Vive.
RiftCat via Android
- 2
@InsaneMaiden dzięki :)
@ImCandy niestety póki co nie. CS nie ma natywnego wsparcia VR.
@Uriel0987 to tylko stara ciekawostka. Niestety póki co, przy naszym produkcie wymagany podstawowy angielski ( ͡
@ImCandy niestety póki co nie. CS nie ma natywnego wsparcia VR.
@Uriel0987 to tylko stara ciekawostka. Niestety póki co, przy naszym produkcie wymagany podstawowy angielski ( ͡
RiftCat via Android
- 0
@mike_oldfield gdy pojawia się gry VR na Linux. Póki co musimy pokryć mainstreamowe platformy jak np iOS.
RiftCat via Android
- 0
@mike_oldfield my Ciebie też :*
- 0
@fujiyama: nie bardzo da się patentować algorytmy. Póki co jest to po prostu tajemnica przedsiębiorstwa. Aby znaleźć kupca musimy dopracować technologię.
@Grzabek: lepsza technologia. Trinus jest zrobiony na kolanie - ma streaming w formacie serii JPG kodowanych na procesorze. Obraz jest rozmyty i wcina cały procesor. W przypadku jego obsługi SteamVR, rotacje liczone są logiką Eulerowską i nakłada się przez to błąd rotaci co szybko powoduje chorobę lokomocyjną -
@Grzabek: lepsza technologia. Trinus jest zrobiony na kolanie - ma streaming w formacie serii JPG kodowanych na procesorze. Obraz jest rozmyty i wcina cały procesor. W przypadku jego obsługi SteamVR, rotacje liczone są logiką Eulerowską i nakłada się przez to błąd rotaci co szybko powoduje chorobę lokomocyjną -
- 0
@sz__po: zależy od człowieka. Dla niektórych nawet Oculus wywołuje chorobę lokomocyjną. U nas jest nieco ciężej ale jest spokojnie grywalnie (niektórzy cisną po kilka godzin).
RiftCat
- Tworzymy VRidge - aplikację pozwalającą na granie w gry pod HTC Vive czy Oculus Rift na twoim telefonie. Wirtualna rzeczywistość z najwyższej półki nie musi być drogą zabawą - wystarczy niedrogi Google Cardboard i nasze oprogramowanie.
- Internet
- https://riftcat.com
- support@riftcat.com
- X (dawny Twitter)
32QAPBY0Y4CQOE5N
Za każde 50 plusików będziemy wrzucać w komentarzach dodatkowy kodzik na VRidge. Co 150 - wrzucimy kod Steam na porządną grę VR działającą z VRidge