Wizz air zgubił mój bagaż i nie odpowiada na wszelkie próby kontaktu. Ponad miesiąc temu leciałem z Gdańska do Eindhoven i na miejscu, ku mojemu zdziwieniu, nie było mojego bagażu rejestrowanego. Wypełniłem wszystkie kwity, założyłem im reklamacje. Zobowiązywali się odpowiedzieć w przeciągu 30 dni i co? I gówno, minęło 36 i zero odzewu. Straciłem juz dobre trzy tysiące złotych na całej akcji. Czy ktoś miał podobne
@Kwiatini123: mnie odwołali lot jak już siedziałem w samolocie (też do Eindhoven). 2 miesiące czekałem na odpowiedź, że to nie ich wina, nic się nie należy i idź pan w #!$%@?. Możesz pisać jeszcze do europejskiego centrum konsumenckiego, choć mi odpisali że - uwaga - nie mogą mi pomóc, bo wizzair nie odpowiada na ich korespondencję...
Wizz air zgubił mój bagaż i nie odpowiada na wszelkie próby kontaktu.
Ponad miesiąc temu leciałem z Gdańska do Eindhoven i na miejscu, ku mojemu zdziwieniu, nie było mojego bagażu rejestrowanego. Wypełniłem wszystkie kwity, założyłem im reklamacje. Zobowiązywali się odpowiedzieć w przeciągu 30 dni i co? I gówno, minęło 36 i zero odzewu. Straciłem juz dobre trzy tysiące złotych na całej akcji. Czy ktoś miał podobne