Cyganie atakują na Jasnej Górze
Grupki Cyganów żebrzą, nachodząc starszych ludzi. Ciekawe ile wychodzi roboczogodzina.
z- 133
- #
- #
- #
- #
- #
Grupki Cyganów żebrzą, nachodząc starszych ludzi. Ciekawe ile wychodzi roboczogodzina.
zOpis budowy własnego domu na kołach wraz ze zdjęciami.
zWykop.pl
Najmilsi, nie dopuszczajcie się żadnej zemsty; niech Bóg sam okaże swoje zagniewanie zgodnie z tym, co napisane: Do Mnie należy dokonywanie pomsty, Ja będę udzielal zapłaty mówi Pan.
W imię otrzymanej [od Boga] łaski [apostolatu] proszę was, by nikt nie miał o sobie mniemania wyższego; niż należy; przeciwnie niech każdy trzeźwo i skromnie ocenia się według rozmiarów wiary, której mu Bóg
W społeczności romskiej, osoba żebrząca nie jest szanowana.
Jezeli zbierasz pieniądze handluj lub graj muzykę.
Kobieta z filmu jest już pożądnie zaszczuta i zmęczona życiem.....dlatego reagowała alergicznie.
Wyobraź sobie że jedzież z gdanska do krakowa pociągiem, jest ciepło masz kanapki coś do
@ProNL: niestety tak
Jeżeli chodzi o żebranie to zależy od Rodziny.
Na straży przestrzegania romanipen i mageripen stoją instytucje, które mają prawo do orzekania o statusie skalania.
"„Cyganie, abo ludzie niepotrzebni…”- od tych słów rozpoczynała się pierwsza w Polsce ustawa antycygańska uchwalona przez Sejm Warszawski Koronny w 1557 roku. Tego rodzaju kategoryzacja była wyrazem nagany włóczęgostwa, którego Romowie stali się synonimem w Europie już od XV wieku."
@ProNL: Brakuje Ci argumentów więc zaczynasz "brać z góry" parafrazując Gombrowicza ze "Ślubu"
To jest tak że rozmawiamy o warstwie osób ze środowiska zagrożonego patologiami więc pewnie tak.
Ale porównując jeżeli wejdziesz na melinę gdzie będzie czterech złodzieja po kryminale, to zapewne też nie będą mieli specjalnych oporów moralnych w opowiadaniu o swoich kradzieżach a wręcz można założyć że by się licytowali kto więcej ukradł. I podobnie jest tu patologię ,społeczności romskiej traktujesz jako imperatyw. Taki obraz budowany jest przez użytkowników. youtube,
Prawda muszą się dopasować do prawa.
ale nie można też traktować tego tak samo jak