Krótko-długa historia o tym jak w Polsce trzeba walczyć o podstawowe, teoretycznie zagwarantowane ustawami prawa.
Różowa miała sobie telefon, smartfon właściwie - Redmi Note 10 i zaczęła marudzić, jak to on źle nie działa. A to strony się nie chcą ładować, a to nawet tiktoki się zawieszają, no po prostu nie da się tego używać i weź coś z tym zrób - no to w ruch poszły standardowe procedury w postaci zamknięcia 30 kart w chrome, wyrzucenie kilku nieużywanych apek, restart telefonu, a na koniec speedtest, który rzeczywiście okazał się dość słaby, ale jako że w miejscu, w którym najczęściej przebywamy jest lekka dziura WiFi, a ja mam tam pociągniętego lana, to dokupiłem router TP-Link Archer A6, żeby trochę poprawić sytuacje zasięgu i prędkości po WIFI.
@Tytanowy_Lucjan: akurat z doświadczenia RPK w moim mieście jest raczej pomocny, a w przypadku rękojmi z opłaconym rzeczoznawcą chyba nie ma obowiązku zwrotu kosztów takowego? Dopiero sąd / sąd konsumencki daje taką opcje, czy się mylę? Do tego na RPK liczę bardziej od strony prawnego bełkotu, którego nie ogarnę, a jeśli on nie pomoże to biorę pod uwagę sąd konsumencki również. Brak telefonu czy maila spoko, tyle że oni to
@Tytanowy_Lucjan: dzięki za link, doczytam sobie ;) Co do PS. - nie wiedziałem że się nie da, a jak Polak nie wie że się nie da, to się okazuje, że się da ( ͡º͜ʖ͡º) Normalnie dodało z desktopa bez żadnego krzyku
@Mikoma: dzięki, sprawdzę jak mi się skończy zacietrzewienie
@pytanie1 niestety łącze mam 300, więc nie byłem w stanie sprawdzić ile wyżej pójdzie
@F_Ogot to nie pierwszy xiaomi w moich rękach, ogólnie poza reklamami narzekać nigdy nie mogłem, a i one jakoś mnie specjalnie nie męczą, tu uważam że jest bardziej problem serwisu, ew. Współpracy serwis-producent, bo to że rzeczy się psują jest normalne, kwestia podejścia do usunięcia wad
@L3gion: bardziej chodzi mi o argument kupowania 4x droższego telefonu z powodu jednego problemu z serwisem - to nie jest mój pierwszy telefon kosztujacy ćwierć flagowca, zwykle takich problemów nie miałem jednak, a nie ma szans zebym przez 8 lat trzymał telefon, bo drogi
Krótko-długa historia o tym jak w Polsce trzeba walczyć o podstawowe, teoretycznie zagwarantowane ustawami prawa.
Różowa miała sobie telefon, smartfon właściwie - Redmi Note 10 i zaczęła marudzić, jak to on źle nie działa. A to strony się nie chcą ładować, a to nawet tiktoki się zawieszają, no po prostu nie da się tego używać i weź coś z tym zrób - no to w ruch poszły standardowe procedury w postaci zamknięcia 30 kart w chrome, wyrzucenie kilku nieużywanych apek, restart telefonu, a na koniec speedtest, który rzeczywiście okazał się dość słaby, ale jako że w miejscu, w którym najczęściej przebywamy jest lekka dziura WiFi, a ja mam tam pociągniętego lana, to dokupiłem router TP-Link Archer A6, żeby trochę poprawić sytuacje zasięgu i prędkości po WIFI.
Jak
@pytanie1 niestety łącze mam 300, więc nie byłem w stanie sprawdzić ile wyżej pójdzie
@F_Ogot to nie pierwszy xiaomi w moich rękach, ogólnie poza reklamami narzekać nigdy nie mogłem, a i one jakoś mnie specjalnie nie męczą, tu uważam że jest bardziej problem serwisu, ew. Współpracy serwis-producent, bo to że rzeczy się psują jest normalne, kwestia podejścia do usunięcia wad