Morele.net - Sprzedali 2 wadliwe karty - Strata 5299zł
Szanowni Państwo Poszukuję osób które mogły zostać poszkodowane przez firmę Morele.net, tak jak zostało to uczynione wobec mojej osoby i wszelkie dane tutaj zamieszczone są tylko i wyłącznie moja analizą po zdarzeniach które miały miejsce w ostatnim czasie Zakup marzec 2021 Zakupiłem 2x Karta...
z- 316
- #
- #
- #
- #
- #
- #
zgodnie z decyzją gwaranta zgłoszenie reklamacyjne nie może zostać uznane. Komentarz z serwisu producenta: "uszkodzony goldfinger - decyzja producenta". Karta zostanie odesłana wkrótce do Pana. Oczekujemy na produkt od serwisu, a następnie przekażemy kartę do Pana. Otrzyma Pan wówczas wiadomość o odsyłce.
zgodnie z decyzją gwaranta zgłoszenie reklamacyjne nie może zostać uznane. Komentarz z serwisu producenta: "uszkodzony goldfinger - decyzja producenta". Karta zostanie odesłana wkrótce do Pana. Oczekujemy na produkt od serwisu, a następnie przekażemy kartę do Pana. Otrzyma Pan wówczas wiadomość o odsyłce.
@NiepoprawnyKomentator: Dokładnie i tak uczynię, ale już jutro przez kancelarię, a jak nie będą chcieli współpracować to kancelaria pociągnie sprawę dalej