@CHRIS_ACE: Bardzo prosimy o cierpliwość, z uwagi na to, że w ostatnim czasie otrzymujemy mnóstwo formularzy czas na zatwierdzenie procesu KYC może być nieco wydłużony. Zapewniamy jednak, że robimy wszystko aby jak najszybciej zweryfikować konto każdego Użytkownika.
@Bitbay: Problem widzę bardzo powszechny... Nie rozumiem dlaczego potrzebne jest potwierdzenie adresu zamieszkania do wypłacenia pieniędzy z konta. Skoro już macie taką politykę to zadbajcie o szybki proces weryfikacji, a nie, że człowiek nie może przez ponad miesiąc pieniędzy wypłacić. Proszę o weryfikacje drugiego stopnia na moim koncie: nr zgłoszenia 251068, mój dziadek ma podobny problem, tyle, że on czeka dłużej i wyświetla mu się napis NIEZWERYFIKOWANY, mimo, iż po kliknięciu
@Bitbay Czy obecnie dużo dłużej czeka się na weryfikację konta do poziomu II? Wniosek wysłany tydzień temu i dalej nic - wysłałem niedawno też ticket w tej sprawie, będę wdzięczny jeśli sprawdzicie co i jak - nr zgłoszenia - 251120
@Bitbay: Mam ten sam problem co wiele osób wczesniej. Nie mogę przejśc na drugi etap weryfikacji. Od 3 lat mam konto, robiłam wszystkie operacje, muszę teraz pilnie wypłacić pieniądze. Okazuje się że nic nie moge zrobić, cały proces od nowa. Prosze o rozpatrzenie sprawy. Zgłoszenie 250569
@Bitbay: Mam ten sam problem co wiele osób wcześniej. Nie moge przejść do drugiego etapu weryfikacji konta. Używam go od 3 lat, mam tam środki które chciałam szybko wyjąć, mogłam robić wszystkie operacje, wypłaty, wpłaty a tu nagle problem, że cały proces weryfikacji od nowa. Numer zgłoszenia to 250569.
@Bitbay: Ile trwa weryfikacja źródła dochodów? 10 dni to mało? Dokumenty przy rejestracji sprawdzacie w oka mgnieniu. Ticket 247042 - czekam na interwencję.
@Bitbay Fajnie by było gdybyście publicznie odnieśli się do tak poważnych oskarżeń, które zamieścił dziś znany YouTuber i streamer. To nie jest pierwszy raz kiedy komuś magicznie blokujecie środki lub one znikają i bardzo źle to wpływa na waszą renomę. Co więcej wygląda niepokojąco od strony prawnej. #bitbay
@Bitbay: Czy w końcu doczekam się odpowiedzi na zgłoszenie? Mija miesiąc, przetrzymujecie środki, nie przyjmujecie weryfikacji. Siedziba w innym kraju nie zwalnia z odpowiedzialności karnej i nawet jeśli mam robić raban wszędzie o niecałe 400 zł to dokładnie tak będzie.
Zgłoszenie o numerze: 242777, czekam na odpowiedz do końca przyszłego tygodnia. Ja już naprawdę nie chce mieć z wami nic wspólnego, wypłaćcie środki i niech drogi się rozejdą bo tak złego
@Bitbay czy da się coś zrobić z Ticket ID: 247549? Od dwóch tygodni nie można się doprosić o weryfikację II stopnia, support prosi o telefon na infolinię a infolinia nie działa xD odrzuca połączenia albo sama nie rozłącza. Od dwóch tygodni kilkadziesiąt k pln zablokowane a czat, maile i telefony nic nie dają, właśnie dostałem maila: "W takim razie bardzo proszę o próbę kontaktu jutro, już wybiła godzina 16 i nic teraz
@Bitbay: Mam problem z weryfikacją konta. Zakładałem je w 2018, wtedy wpłaciłem 5tyś zł i czasami kupiłem, sprzedałem. Mam pytanie czy w marcu 2018 przy zakładaniu konta bitbay weryfikował tożsamość dokumentem ze zdjęciem czy wystarczyło podać nieprawdziwe dane. Pytam bo teraz chcę zweryfikować konto i bitbay twierdzi, że to nie ja zakładałem konto.
@Bitbay: Witam, czy nie macie jakichs problemow technicznych? Chce zlecic wyplate pln, wczesniej robilem juz to dwukrotnie z powodzeniem, ale obecnie pojawia mi sie podwojny komunikat po wpisaniu kodu autoryzacyjnego: Ilość pozostałych prób do zablokowania konta: undefined, drugi to: Limit prób autoryzacji został przekroczony, twoje konto zostało zablokowane. Skontaktuj się z supportem. Oczywiscie skontaktowalem sie z supportem, nr zgloszenia: 247089. Dodam że ostatnio nie autoryzowałem żadnych zmian, ani wpłat, ani wypłat,
@policeman123: Co do NPXS prosimy o jeszcze trochę cierpliwości, na ten moment możemy potwierdzić, że po stronie Użytkowników giełdy nie będzie wymagana żadna dodatkowa aktywność. Jeżeli chodzi o nowe krypto to niedawno wprowadziliśmy 11 projektów: https://bitbay.net/pl/aktualnosci/handel-na-nowych-rynkach-ruszyl
O innych nowościach jak zwykle będziemy informować między innymi poprzez nasze media społecznościowe :)
@Bitbay: Wpłaciłem pieniądze na Bitbay. Nie mogę dokonać drugiego etapu weryfikacji. Nie mogę już dłużej czekać. Pilnie potrzebuję wypłacić pieniądze z Bitbay na konto z którego zrobiłem przelew. Mój numer zgłoszenia: 246402
@Bitbay: Kolejny tydzień oczekiwań na drugi etap weryfikacji bez efektu .Wyczerpałem wszelkie środki łącznie z rozmową telefoniczną odzyskania wpłaconej testowo kwoty 200 zł. Kwota jest zbyt mała bym dochodził swoich praw sądownie. Pogodziłem się ze stratą ale przestrzegam innych którzy uwierzyli w uczciwość tej firmy. Zalecam omijać szerokim łukiem....
Z góry dziękuję.