Ile razy mam przechodzić weryfikację środków? W październiuku ubiegłego roku już wam to uzupełniałem - a tu widze dziś znowu mail o weryfikację środków + zmiana statusu konta. Bedziecie o to raz w roku pytać czy częściej? #bitbay
@Bitbay: Witam, Czy ktoś tam żyje na helpdesk? Czekam już kilka dni na odpowiedz na zgłoszenia 257094, 257306, 257515, 257572 Zasadniczo niech ktoś w końcu się łaskawie skontaktuje. #bitbay
@urszula-kozlowska: Cześć, po sprawdzeniu widzimy, że jeden z naszych konsultantów kilka minut temu przesłał odpowiedź. Sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową (również folder spam).
@Bitbay: czekam już ponad 3 tygodnie i nadal, tak jak inni nie mogę doczekać się na II etap weryfikacji konta. Proszę o pilne sprawdzenie ticketu nr. 251307 i pozytywne załatwienie mojej sprawy.
@adrian-witonski: Cześć, wszystkie formularze staramy się weryfikować najszybciej jak to możliwe. Dziękujemy za podanie numeru, już sprawdzamy zgłoszenie :)
Cześć, ktoś miał taki problem na BitBay,że po zalogowaniu przenosi go od razu do ustawień konta i wymusza zmianie hasła? Nie można w ogóle wyjść z tej zakładki #bitcoin #bitbay
@ola_trufla: Cześć, daj znać proszę z czym dokładnie pojawił się problem. Twoje zgłoszenie oczywiście jest już też sprawdzane przez naszych konsultantów :)
@tuvenroi: Odpowiedzieliśmy już w innym wątku, Twoje zgłoszenie jest już sprawdzane przez naszych konsultantów. Bardzo prosimy o jeszcze odrobinę cierpliwości :)
@Bitbay: Ja również mam problem z weryfikacją 2 etapu, mój nr zgłoszenia to 252178, pisałem już kilka dni temu i nikt do tej pory się ze mną nie skontaktował.
@Bitbay: Mam ten sam problem co wiele osób wczesniej. Nie mogę przejśc na drugi etap weryfikacji. Od 3 lat mam konto, robiłam wszystkie operacje, muszę teraz pilnie wypłacić pieniądze. Okazuje się że nic nie moge zrobić, cały proces od nowa. Prosze o rozpatrzenie sprawy. Zgłoszenie 250569
@bemowska: Bardzo prosimy o ponowne połączenie i odrobinę cierpliwości, zapewniamy, że robimy wszystko aby jak najszybciej rozładować kolejkę na kanale infolinii, natomiast z uwagi na ogromną ilość oczekujących osób czas ten może być nieco wydłużony.
Ile razy mam przechodzić weryfikację środków?
W październiuku ubiegłego roku już wam to uzupełniałem - a tu widze dziś znowu mail o weryfikację środków + zmiana statusu konta.
Bedziecie o to raz w roku pytać czy częściej?
#bitbay