@Bitbay: Też czekam na weryfikację II etapu. Proszę o pilne rozwiązanie sprawy, nr zgłoszenia: 259833
- 0
@michadar55: Cześć, już sprawdzamy zgłoszenia.
@Bitbay: Czekam już prawie 2 tygodnie na weryfikację II etapu. Mój numer zgłoszenia 257093
- 0
@urszula-kozlowska: Dziękujemy za podanie numeru, już sprawdzamy.
- 0
@urszula-kozlowska: Cześć, po sprawdzeniu widzimy, że jeden z naszych konsultantów kilka minut temu przesłał odpowiedź. Sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową (również folder spam).
@Bitbay: czekam już ponad 3 tygodnie i nadal, tak jak inni nie mogę doczekać się na II etap weryfikacji konta. Proszę o pilne sprawdzenie ticketu nr. 251307 i pozytywne załatwienie mojej sprawy.
- 0
@Danuta_osw: Dziękujemy za podanie numeru, już sprawdzamy zgłoszenie :)
- 0
@Danuta_osw: Cześć, daj znać proszę czy w dalszym ciągu potrzebujesz pomocy.
@Bitbay: Witam jak dlugo trzeba czekac na II etap weyfikacji ? Moj numer zgloszenia: 255799
- 0
@adrian-witonski: Cześć, wszystkie formularze staramy się weryfikować najszybciej jak to możliwe. Dziękujemy za podanie numeru, już sprawdzamy zgłoszenie :)
- 0
- 0
@student987: Dzięki za podanie numeru, już sprawdzamy.
@Bitbay: Niestety i ja mam problem z weryfikacją II stopnia... :( numer zgłoszenia: 252412
- 0
@ola_trufla: Cześć, daj znać proszę z czym dokładnie pojawił się problem. Twoje zgłoszenie oczywiście jest już też sprawdzane przez naszych konsultantów :)
@Bitbay: Dzien dobry, czy mógłby uzyskać odpowiedź na moje zgłoszenie 252412? Bardzo proszę o jak najszybszą odpowiedź.
- 0
@fawkes-guy: Cześć, jasne sprawdzimy sprawę jak najszybciej :)
- 0
@Bitbay: również mam problem z II etapem weryfikacji, numer mojego zgłoszenia 252204
Bardzo proszę o pomoc.
Bardzo proszę o pomoc.
- 0
@Bitbay: Również mam problem z weryfikacją II stopnia... :( numer zgłoszenia: 252204
@Bitbay: Ja również mam problem z weryfikacją 2 etapu, mój nr zgłoszenia to 252178, pisałem już kilka dni temu i nikt do tej pory się ze mną nie skontaktował.
- 0
@Bitbay: Mam ten sam problem co wiele osób wczesniej. Nie mogę przejśc na drugi etap weryfikacji. Od 3 lat mam konto, robiłam wszystkie operacje, muszę teraz pilnie wypłacić pieniądze. Okazuje się że nic nie moge zrobić, cały proces od nowa. Prosze o rozpatrzenie sprawy. Zgłoszenie 250569
Zonda
- Największa giełda kryptowalut w Polsce :)
- https://zondaglobal.com/pl/home
Ile razy mam przechodzić weryfikację środków?
W październiuku ubiegłego roku już wam to uzupełniałem - a tu widze dziś znowu mail o weryfikację środków + zmiana statusu konta.
Bedziecie o to raz w roku pytać czy częściej?
#bitbay