Gravity: FindYourWayInTheSpace wydane/ jest wersja dla wykop.pl
![Gravity: FindYourWayInTheSpace wydane/ jest wersja dla wykop.pl](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_zEJKpewAZdeo8CaBNJfeyuTx38jY5gav,w220h142.jpg)
Witam użytkowników wykop.pl Od pewnego czasu męczyłem mirków informacjami i testami na temat gry którą dłubie sobie razem ze znajomkiem. Obiecałem też że gdy będzie ona już w markecie to dam znać i podeślę za darmoszkę wersję do pogrania wykopkom. O czym jest gra? W skrócie polega na...
z- 131
- #
- #
- #
- #
- #
- #
źródło: comment_UINBL4dqBK6sqxkNjZihsDx4WC28wcqD.jpg
PobierzOdniosę się do tutoriala, bo pozostałe wydają się obiektywnymi opiniami. Nie jest on idealny, ale to że trzeba ominąć przeszkody i dolecieć do prawej strony poziomu okazało się dla zadziwiającej liczby testujących nieoczywiste. Nie mieli natomiast problemów z trybem lotu - być może rzeczywiście trzeba dodać informacje. Odnośnie kamery i jej przybliżenia: przyjrzę się temu, być może rzeczywiście trzeba ją będzie lekko
1i2 - Aby "mieć licencje" na GP nie potrzebna jest działalność, potrzebna jest aby czerpać kasę z gry, wiec tak - mamy.
3 - Nie mamy Unity Pro, nie było potrzebne.
4 - jedna osoba pracowała nad grą po godzinach wieczorami (2-3h dziennie prócz weekendów) 2ga osoba fulltime siedząc w domu wiec jasne że zdarzało się 5, a czasami i 10h. Co ważne - pierwszy miesiąc to praca jednej osoby
2 - Mało konkretnie się rozpisałem - wersje na iOS zbuduje znajomy który dostanie za to kilka groszy. Nie będzie tego dużo, zdaje sobie sprawę ile będzie go to czasu kosztowało (kilka klików plus poprawki elementów innych dla konkretnej platformy).
3-
101 skryptów z których z 10 można by usunąć i świat by się nie zawalił, 17,5 KB. Nie jest tego dużo.
Jestem zwolennikiem robienia małych/uniwersalnych skryptów które wykorzystam w kilkudziesięciu miejscach (być może jest to wynik mojego małego doświadczenia). Kolega z zespołu ma trochę inną filozofię, ale udało się to jakoś pogodzić ;)