kochaaaany, przez tyle lat widziałem takie cuda, że to jest nic to ty masz.
złota zasada: jeśli myślisz, że dostaniesz lepszą ofertę niż nowi, to grubo się mylisz. klienci indywidualni przdłużający umowę zawsze będą gorsi od nowych. odstępstwem od tej reguły spotykam się niezwykle rzadko(teraz tylko jest że dla przedlużających srajfon 4 o 100 zł taniej niż dla nowych).
typowy śmieć wygenerowany przez maszynę na zasadzie algorytmu abonentowi kończy się umowa za <4 miesiące=true; send=gówniana oferta, może fajer pomyśli że jest wyróżniony.
@Nadrill: no widać zbyt duży optymista ze mnie:) No ale co ja poradzę że IMO ważniejszy jest klient który jest już u mnie - bo doświadczony, to jeszcze może polecać innym, jeśli jest zadowolony, to może zaszaleć i coś nowego wykupić, a taki nowy, to niesprawdzony, może zrezygnować i ma niższy autorytet jeśli idzie o opinie. No ale ja z tych marzycieli chyba ;)
lsimhbiwafefmtlol. Musisz mieć mnóstwo czasu, no ale przynajmniej nie zmarnowałeś go przed komputerem. + taka moja rada na przyszłość, następnym razem staraj się załatwiać takie rzeczy przez telefon. Dowiedziałbyś się wszystkiego w 5 minut, a nie leziesz z byle gównem do salonu i robisz kolejki. A jak człowiek faktycznie musi coś ważnego załatwić to czeka 50 minut, bo jakaś raszpla zastanawia się nad kolorem telefonu czy jej będzie pasował do torebki, jak
Nowi klienci mają lepszą ofertę niż "już złapani" i jest to reguła w każdej sieci gsm. Warto o tym pamiętać i wykorzystywać bezlitośnie w negocjowaniu nowych warunków z operatorem.
Telefon za 1zł pod koniec trwania umowy musi się wiązać z nową umową - jeśli myślisz inaczej... hmmm... pomyśl jeszcze raz. Jeśli dalej myślisz że ktoś da Ci coś za darmo, to zapisz się do podstawówki i tym razem ją skończ.
Do mnie regularnie dzwonią, że jako dla stałego klienta mogę sobie wziąć dodatkowy telefon z dodatkowym numerem na dodatkową umowę :D No ale jakto, nie potrzebuję drugiego telefonu? Przecież taka okazja... Takie bajki również w Plusie :)
No cóż sformułowanie w ulotce jest źle dobrane, ale chyba można się domysleć intencji operatora.
Nie słyszałem jeszcze nigdy, aby jakikolwiek operator oferował nowy smartfon w cenie 1 zł (który na rynku jest warty 500-1000 zł) po koniec trwania umowy, nie mając żadnej gwarancji że klient ją przedłuży.
Dowodziłoby to całkowitej bezmyślności takiego operatora. Jak myślisz, taki operator wtedy osiągnąłby zysk, czy stratę? Oczywiście trzeba by to przemnożyć przez dziesiątki tysięcy klientów.
@marza: Tylko że zwracałem już w komentarzach uwagę na magiczne OD, czyli płacisz za nowy telefon tyle ile operator sobie zażyczy w zależności od wybranego abonamentu - wiadomo że nie będzie to 1 zł, no chyba że miałbym abonament na wysokość 1000 zł miesięcznie. A nowy telefon wiąże się z przedłużeniem umowy - przynajmniej zawsze tak było - przed zakończeniem umowy wybierasz nowy telefon wraz z abonamentem i przedłużasz umowę.
Jesteś w T-Mobile już 10 lat i udajesz wielce zdziwionego, ze przed końcem umowy proponują ci jej przedłożenie na nowych warunkach? Tak jak jestem w stanie zrozumieć narzekanie na operatora, kiedy przychodzi komuś rachunek na 11tys. zł za internet, tak żale z powodu niezrozumienia ulotki uważam za śmieszne.
A w smsy że wygrałeś milion też wierzysz i lecisz odebrać nagrodę do salonu czy tylko czekasz grzecznie na przelew? ;) Do prawdy nie wiem czemu myślałeś, że ktoś chce Ci na prawdę dać coś za darmo. A jak sieć Ci doskwiera to kończy ci się umowa, nie problem już teraz pójść do innego operatora i załatwić sobie przejście do niego wraz z dniem wygaśnięcia obecnej umowy :)
@krisip: OD złotówki magiczne, czyli w moim abonamencie pewnie coś koło 100 PLN. Prawdę mówiąc to myślałem że po prostu będzie to przedłużenie umowy we wcześniejszym terminie (kiedyś nawet można było przedłużyć umowę na 4 miesiące przed końcem umowy, teraz to skrócili do 2).
Komentarze (23)
najlepsze
złota zasada: jeśli myślisz, że dostaniesz lepszą ofertę niż nowi, to grubo się mylisz. klienci indywidualni przdłużający umowę zawsze będą gorsi od nowych. odstępstwem od tej reguły spotykam się niezwykle rzadko(teraz tylko jest że dla przedlużających srajfon 4 o 100 zł taniej niż dla nowych).
typowy śmieć wygenerowany przez maszynę na zasadzie algorytmu abonentowi kończy się umowa za <4 miesiące=true; send=gówniana oferta, może fajer pomyśli że jest wyróżniony.
widzisz
Czyżby? Bo na ulotce którą zeskanowałeś jest napisane:
"Już teraz, jeszcze w czasie trwania obecnej umowy, proponuję Ci skorzystanie..."
Czyli
Telefon za 1zł pod koniec trwania umowy musi się wiązać z nową umową - jeśli myślisz inaczej... hmmm... pomyśl jeszcze raz. Jeśli dalej myślisz że ktoś da Ci coś za darmo, to zapisz się do podstawówki i tym razem ją skończ.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie słyszałem jeszcze nigdy, aby jakikolwiek operator oferował nowy smartfon w cenie 1 zł (który na rynku jest warty 500-1000 zł) po koniec trwania umowy, nie mając żadnej gwarancji że klient ją przedłuży.
Dowodziłoby to całkowitej bezmyślności takiego operatora. Jak myślisz, taki operator wtedy osiągnąłby zysk, czy stratę? Oczywiście trzeba by to przemnożyć przez dziesiątki tysięcy klientów.