Trochę mało realistycznie wygląda to zniszczenie czołgu w 0:47.
Nie jestem balistykiem czy specjalistą od broni ale wydaje mi się, że przy dużej prędkości trafiony pociskiem czołg nie zatrzymuje się praktycznie od razu do 0.
@who_cares: Żeby było śmieszniej to w samej grze trafiony czołg czasem nie zatrzymuje się od razu ale przejeżdża jeszcze jakiś metr. W ogóle podczas oglądania tego trailera miałem wrażenie, jakby dotyczył on zupełnie innej gry. Tiger II pędzący jak rakieta przez pustynię? Fruwające tramwaje? Kogoś musiała tutaj ostro ponieść fantazja. Na szczęście w rzeczywistości World of Tanks jest trochę bardziej realistyczny i takie niedorzeczne sytuacje na ogół nie mają miejsca :)
@mnik1: ja osobiscie uwazam WoT za rozsadny kompromis pomiedzy realizmem a grywalnoscia. Zasiadanie za sterami czolgow, ktore nie zeszly z desek kreslarskich jest dla ogromna zaleta. Dla mnie najwiekszym minusem tej gry jest za duze mieszanie sie w walkach czolgow z roznych Tierow. Wolalbym czekac dluzej, ale trafiac na lepiej zbalansowana bitwe. No i bez konta premium, ktore tanie nie jest, zbieranie expa i kasy idzie wyjatkowo powolnie.
Jakoś nigdy nie miałem serca do mmo czy mmorpg ale akurat WOT mi się spodobał. Mimo wielu braków dla mnie ogromnym plusem jest to, że gierkę można włączyć na 15-30 min dziennie i zagrać parę bitew. Nie trzeba ślęczeć przy niej godzinami żeby mieć jakiekolwiek szanse, powiedziałbym, że taki casualowy tytuł.
Ogólnie to ten "zwiastun" nie ma nic wspólnego z grą. Cała fizyka, grafika to wyrenderowane cacko. WoT wygląda o wiele gorzej, nie ma tak zaawansowanej fizyki czy też mapy które pojawiają się w ogóle nie istnieją aktualnie w grze. Polecam porównać sobie z gameplayem.
@zakopie: Nie zgodzę się z tobą co do fizyki. Sam zaczynając grę byłem pod wrażeniem ile podczas wymiany ognia jest branych pod uwagę parametrów (rodzaj pocisku, odległość, kąt nachylenia pancerza, miejsce trafienia, zasięg widzenia itp). Poza tym wszystkie mury, słupy oraz część mniejszych zabudowań można zniszczyć. Nie jest to może poziom destrukcji rodem z BF:BC2 ale nie jest najgorzej.
Komentarze (14)
najlepsze
Nie jestem balistykiem czy specjalistą od broni ale wydaje mi się, że przy dużej prędkości trafiony pociskiem czołg nie zatrzymuje się praktycznie od razu do 0.
Siła rozpędu czołgu będzie go nieco przesuwać itd
Komentarz usunięty przez moderatora