Jak bardzo tego chcą to mogę porobić parę fot drogi, gdzie od 15 lat jeżdżą tiry - non-stop na drodze - a droga jest w świetnym stanie... Więc to nie tylko od tirów zależy, ale też od jakości drogi i ilości jeżdżących osobówek...
Poza tym na stronie nie ma żadnych technicznych faktów na temat rozwiązania, statystyk, wyliczeń ile tirów rzeczywiście da się przewozić pociągami, sposobu na przekonanie firm transportowych do tego, zła infrastruktura kolejowa.
Transport bimodalny to jest to... Najlepsze są naczepy, które po wycofaniu ich na Wózek kolejowy są gotowe do jazdy koleją -> http://www.triplecrownsvc.com/Bimodal.html
Tak, zamiast budować porządne drogi i obwodnice ( nierozlewające się pod ciężarem ciężarówek których to droga jest "naturalnym środowiskiem") wysyłajmy TIRy na tory. Co za posrane myślenie. Szczególnie, że infrastruktura kolejowa też nie jest najwyższych lotów.
Jak już to akcja ŁADUNKI NA TORY, już piszę dlaczego:
Dopuszczalne masa całkowita TIRA z naczepą to 40 ton.
TIR waży ok. 15 ton , ładunek na nim 25 ton.
Po co wieźć masę samochodu 15 ton na wagonie jak można te 15 ton więcej przewieźć ładunku? Gdyby się opłacało to w naszym kraju już dawno ładunki przewożone byłyby koleją. Ale jeśli ładunek ma iść kilka z jednego rejonu Polski w drugi
Komentarze (16)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Poza tym na stronie nie ma żadnych technicznych faktów na temat rozwiązania, statystyk, wyliczeń ile tirów rzeczywiście da się przewozić pociągami, sposobu na przekonanie firm transportowych do tego, zła infrastruktura kolejowa.
Jednym słowem - nierealne.
Dopuszczalne masa całkowita TIRA z naczepą to 40 ton.
TIR waży ok. 15 ton , ładunek na nim 25 ton.
Po co wieźć masę samochodu 15 ton na wagonie jak można te 15 ton więcej przewieźć ładunku? Gdyby się opłacało to w naszym kraju już dawno ładunki przewożone byłyby koleją. Ale jeśli ładunek ma iść kilka z jednego rejonu Polski w drugi
Przepraszam wszelkiego rodzaju ekologów, ale nie wyobrażam sobie dnia bez ciężarówek na ulicach.
Tiry na lepsze drogi.