Witajcie kochani. Lekkie memento odnośnie używania "profesjonalnych" usług montażu z niektórych marketów. Okazuje się że może być nie tylko do d..p y ale i groźnie. Po kolei ..
W moim przypadku zakupiony napęd od razu razem z montażem w Leroy. Jak spadł deszcz, brama przestała działać, złożyłem reklamację. Leroy w ramach diagnozy problemu poprosił o zdjęcia siłowników z lotu ptaka. Trudno było złapać gołębia i podczepić mu kamerę, ale czego się nie robi dla niewątpliwie trafnej diagnozy. Po dwóch tygodniach Leroy ją odrzucił uzasadniając .... niewłaściwym montażem.
Delikatnie zwróciłem im uwagę że to przecież oni montowali.. ano tak, i powiedzieli że trzeba złożyć kolejną reklamację. Ja na to że reklamację to ja już składałem i żeby się ogarnęli z tematem bo dzień im został, a minął tydzień nic, telefony i zlewka. Brama chodzi tylko na bypasie ręcznym, więc przez te 19 dni trochę słabo się z niej korzystało. W końcu poprosiłem znajomego elektryka o pomoc i aż mu miernik z ręki wypadł jak odkopał spod kostki przewody zasilające.
Wyglądały tak jak na zdjęciu. Przewody zamokły w mokrym piasku.
Wysłałem zdjęcia do Leroy Merlin z informacją że po 19 dniach od złożenia reklamacji i tygodniu po terminie zdecydowałem się zdiagnozować i usunąć usterkę samodzielnie. Dodałem pytanie WTF i w jakich to szkołach tak uczą łączyć. W odpowiedzi odpisali mi że odrzucają moją reklamację (jeszcze raz ?) bo tym razem dokonałem samodzielnie naprawy. I włączyli ciszę radiową.
Komentarze (217)
najlepsze
@RaMiReZ_Rz: A co za różnica komu Leroy Merlin zlecił pracę, przecież będąc klientem nie sprawdzam czy ktoś kto przychodzi wykonać montaż ma umowę o pracę, czy umowę korporacyjną albo jeszcze inną z Leroy Merlin. Leroy Merlin wzięło pieniądze i wystawiło rachunek za towar i montaż, więc oni odpowiadają za wykonanie usługi, a jak poszło coś nie tak to niech zajmą się
walnąłby
BTW. Zwykła mufa za <20zł też by dała radę na lata
@gardziok:
@gardziok: no i łączenie zawinięte profesjonalnie taśmą IZOLACYJNĄ. Skoro do środka dostała sie woda to znaczy że taśma nie izolowała więc reklamacje prosze składać u producenta taśmy ( ͡º ͜ʖ͡º)